Joey Veerman (M)

Toch heb ik bij Veerman het idee dat dit wel zijn top is. Als hij mikt op de top 16 clubs heb ik wat twijfel of hij bij dat soort teams als basisspeler terecht kan. Misschien moet hij lekker bij psv blijven waar hij in z'n kracht wordt gebruikt.
Wat wij denken zal Veerman een worst zijn. Hij zal het willen proberen in een topcompetitie, en gelijk heeft hij. Heeft zijn carriere in Nederland zorgvuldig opgebouwd en is bewezen in de Eredivisie top. Mocht het in de topcomps niet lukken kan hij altijd nog terug naar NL.
 
Wat wij denken zal Veerman een worst zijn. Hij zal het willen proberen in een topcompetitie, en gelijk heeft hij. Heeft zijn carriere in Nederland zorgvuldig opgebouwd en is bewezen in de Eredivisie top. Mocht het in de topcomps niet lukken kan hij altijd nog terug naar NL.
Mij maakt het niet uit wat hij denkt. Hij is vervangbaar dus ik zou zeggen, gewoon verkopen als het serieuze bedragen zijn
 
Het is ook de irritante beeldvorming die de media schetst.

Eens. Ik ben ook van mening dat de media consument een steeds grotere verantwoordelijkheid moet nemen. Dat is niet zoals het hoort en wat wenselijk is maar wel wat de realiteit is. Dat betekend dat mensen een zekere mate van bronnen check moeten doen en artikelen die ze posten moeten voorzien van disclaimers. Uiteraard in verhouding.

Maar een bron als voetbal zone moet je niet als een journalistiek product zien. Laat staan Instagram, Twitter of een influencer als Joe Rogan. Ik irriteer me mateloos als opiniemakers “feiten” geven en dat die klakkeloos worden overgenomen.

Geen verwijt naar jou toe maar reageer op je onderwerp. Uiteraard maak ik me ook regelmatig schuldig aan hiermee te makkelijk omgaan.
 
Eens. Ik ben ook van mening dat de media consument een steeds grotere verantwoordelijkheid moet nemen. Dat is niet zoals het hoort en wat wenselijk is maar wel wat de realiteit is. Dat betekend dat mensen een zekere mate van bronnen check moeten doen en artikelen die ze posten moeten voorzien van disclaimers. Uiteraard in verhouding.

Maar een bron als voetbal zone moet je niet als een journalistiek product zien. Laat staan Instagram, Twitter of een influencer als Joe Rogan. Ik irriteer me mateloos als opiniemakers “feiten” geven en dat die klakkeloos worden overgenomen.

Geen verwijt naar jou toe maar reageer op je onderwerp. Uiteraard maak ik me ook regelmatig schuldig aan hiermee te makkelijk omgaan.
Opinie is blijkbaar ook nieuws omdat opinie weer besproken wordt in bijvoorbeeld talkshows.
 
Mooi nieuws! Hoewel ik best vaak kritisch ben op Veerman. Merk ik wel dat het team hem enorm mist de afgelopen weken.

Zou mooi zijn als ze kunnen verlengen. Hoewel ik ook zou snappen dat Veerman aankomende zomer een transfer wil maken naar het buitenland. Is het wel de leeftijd voor.
Is wel een speler die het niveau van het huidige team goed aankan. En ik maak me geen illusie dat hij 5 jaar gaat blijven, maar een contractverlenging en een jaartje extra is natuurlijk altijd mooi. Voor zowel hem als PSV.
 
Ik denk dat hij vertrekt maar de opbrengst hier weinig mensen blij zal maken. Bakayoko en hij liggen allebei vast tot midden 2026 maar vleugelflitsers brengen altijd meer op.
 
Ik denk dat hij vertrekt maar de opbrengst hier weinig mensen blij zal maken. Bakayoko en hij liggen allebei vast tot midden 2026 maar vleugelflitsers brengen altijd meer op.

Dat verschil is toch niet zo groot meer anno 2024, middenvelder vs vleugelspeler?
 
Heeft zich dit seizoen echt enorm ontwikkeld onder Bosz. Waar hij eerder lui oogde zie je nu een hele andere speler. Ook goed om hem vanaf de laatste linie bezig te zien om vanuit daar te helpen bij de opbouw. Daar was hij een jaar geleden nog nooit geweest :)

Wat zou het jammer zijn als hij in de zomer al zou gaan. Of wat zou het mooi zijn als hij nog even blijft :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan