Joël Drommel (GK)

Aangaande de keepers (+100 wedstrijden), ff wat feitjes over de clean-sheets

Doesburg, 210 wed, 77 clean, 37%
Zoet, 201 wed, 80 clean, 40%
Isaksson, 121 wed, 49 clean, 40%
van Beveren, 282 wed, 115 clean, 41%
Waterheus, 277 wed, 117 clean, 42%
van Breukelen, 306 wed, 140 clean, 46%
Gomes, 125 wed, 68 clean, 55%

En nee, dit zegt niet alles aangezien e.e.a. ook afhangt van je verdediging.

opgemaakt vanuit deze tweet

 
Aangaande de keepers (+100 wedstrijden), ff wat feitjes over de clean-sheets

Doesburg, 210 wed, 77 clean, 37%
Zoet, 201 wed, 80 clean, 40%
Isaksson, 121 wed, 49 clean, 40%
van Beveren, 282 wed, 115 clean, 41%
Waterheus, 277 wed, 117 clean, 42%
van Breukelen, 306 wed, 140 clean, 46%
Gomes, 125 wed, 68 clean, 55%

En nee, dit zegt niet alles aangezien e.e.a. ook afhangt van je verdediging.

opgemaakt vanuit deze tweet

en hoe doet Mvgo onze Zwitserse kluis het?
 
en hoe doet Mvgo onze Zwitserse kluis het?
Zit hier niet in ivm minder dan 100 wedstrijden.
Lees dat ie tegen Twente zijn 10e clean sheet had. Staat nu op 34 wedstrijden. Na Twente geen clean sheet gepakt, is dus nu 29%, niet echt een statistiek om happy van te worden. Kan je wijzen op de kwaliteit van de verdediging, maar denk dat Isaksson ook niet blij was met Derijck ;)
 
Aangaande de keepers (+100 wedstrijden), ff wat feitjes over de clean-sheets

Doesburg, 210 wed, 77 clean, 37%
Zoet, 201 wed, 80 clean, 40%
Isaksson, 121 wed, 49 clean, 40%
van Beveren, 282 wed, 115 clean, 41%
Waterheus, 277 wed, 117 clean, 42%
van Breukelen, 306 wed, 140 clean, 46%
Gomes, 125 wed, 68 clean, 55%

En nee, dit zegt niet alles aangezien e.e.a. ook afhangt van je verdediging.

opgemaakt vanuit deze tweet

Issakson in de top 5?! :eek:
 
Unnerstall is 30 jaar en Drommel pas 24. Contract Unnerstall liep af, en ik kan me voorstellen dat hij wilde vertrekken om richting het einde van zijn carrière te gaan als vaste doelman. Drommel kan nog een stuk beter worden en doet nu al niet veel onder voor Unnerstall.

Prima deal voor 4m, in een wereld waar je al 9m voor Lammers vangt die eigenlijk helemaal niet veel heeft gespeeld voor PSV.
 
Unnerstall is 30 jaar en Drommel pas 24. Contract Unnerstall liep af, en ik kan me voorstellen dat hij wilde vertrekken om richting het einde van zijn carrière te gaan als vaste doelman. Drommel kan nog een stuk beter worden en doet nu al niet veel onder voor Unnerstall.

Prima deal voor 4m, in een wereld waar je al 9m voor Lammers vangt die eigenlijk helemaal niet veel heeft gespeeld voor PSV.
Drommel zijn contact loopt ook af. Gewoon een deal maken laat Twente de optie lichten en nog een jaar ervaring opdoen en dan volgend jaar transfervrij oppikken. JDJ lijkt op mijn vrouw, gaat nooit een winkel uit zonder een aankoop.
 
Prima deal voor 4m, in een wereld waar je al 9m voor Lammers vangt die eigenlijk helemaal niet veel heeft gespeeld voor PSV.
Eens met je bericht, maar vind dit wel een flauwe vergelijking. Lammers was jonger en een aanvaller, die altijd meer waard zijn, ook tweebenig. In mijn ogen logisch dat hij meer waard was.

Je kan ook zeggen:
"Slechte deal voor 4m, in een wereld waar je slechts 2 miljoen vangt voor Pereiro."
 
Drommel zijn contact loopt ook af. Gewoon een deal maken laat Twente de optie lichten en nog een jaar ervaring opdoen en dan volgend jaar transfervrij oppikken. JDJ lijkt op mijn vrouw, gaat nooit een winkel uit zonder een aankoop.
Misschien dat een andere club dan wel die 4 miljoen neerlegt.
Eens met je bericht, maar vind dit wel een flauwe vergelijking. Lammers was jonger en een aanvaller, die altijd meer waard zijn, ook tweebenig. In mijn ogen logisch dat hij meer waard was.

Je kan ook zeggen:
"Slechte deal voor 4m, in een wereld waar je slechts 2 miljoen vangt voor Pereiro."
Omdenken noemen we dat.

In mijn optiek is in de huidige tijd 4 miljoen echt een minimale prijs voor een speler. En in dat licht is 2 miljoen voor Pereiro een belachelijk schijntje en die 9 miljoen voor Lammers best ok.
 
Eens met je bericht, maar vind dit wel een flauwe vergelijking. Lammers was jonger en een aanvaller, die altijd meer waard zijn, ook tweebenig. In mijn ogen logisch dat hij meer waard was.

Je kan ook zeggen:
"Slechte deal voor 4m, in een wereld waar je slechts 2 miljoen vangt voor Pereiro."
Of "Geweldige deal in een wereld waar je 87 miljoen voor Harry Maguire betaalt"

4 miljoen is niks in het voetbal. Al helemaal niet voor een doelman die potentieel jaren onder de lat kan staan.
 
Transfer van Drommel nog niet zeker bericht.

Pfff, het was al rond, het was geen gerucht, meneer was transfervrij :cautious: Heeft er weer eentje te hoog van de toren lopen blazen als je t mij vraagt.
 
't Gaat allemaal nog wat langer duren, Twente heeft geen haast, melden verschillende voetbalsites. Zat er dik in, natuurlijk.
 
Transfer van Drommel nog niet zeker bericht.

Pfff, het was al rond, het was geen gerucht, meneer was transfervrij :cautious: Heeft er weer eentje te hoog van de toren lopen blazen als je t mij vraagt.
Dat transfervrij was allang achterhaald. Twente had nog een optie voor 1 jaar.

Eens kijken wie zijn poot het langst stijf kan houden. Drommel zal nu graag naar PSV komen, aangezien hij een overeenkomst heeft. Gaat Twente instemmen met een lager bedrag of PSV met een hoger bedrag? Twente zal wel een juiste inschatting gemaakt hebben door Drommel vast te laten onderhandelen. PSV zal toch wel water bij de wijn doen.
 
Transfer van Drommel nog niet zeker bericht.

Pfff, het was al rond, het was geen gerucht, meneer was transfervrij :cautious: Heeft er weer eentje te hoog van de toren lopen blazen als je t mij vraagt.
Leuk, onze keeper gaat gratis naar Twente toe en wij mogen de hoofdprijs gaan betalen voor hun keeper. Snap dat ze geld willen maar 3,5/4 miljoen voor een oké keeper die dit weekend nog geblunderd heeft en nog 1 jaar contract lijkt mij prima.
 
Leuk, onze keeper gaat gratis naar Twente toe en wij mogen de hoofdprijs gaan betalen voor hun keeper. Snap dat ze geld willen maar 3,5/4 miljoen voor een oké keeper die dit weekend nog geblunderd heeft en nog 1 jaar contract lijkt mij prima.
Dat eerste heeft er niet zo heel veel mee te maken. Misschien is het prettig dat Twente hiermee al een 1e keeper voor komend seizoen heeft, maar verder niet. PSV had hier geen invloed op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan