Voor wat het waard is:

"Manchester United is niet langer de enige Engelse topclub met interesse in Jetro Willems. Arsenal heeft de linksback van PSV ook al een tijdje op het lijstje staan en nu André Santos en Kieran Gibbs in de lappenmand zitten, overweegt Arsène Wenger de jeugdinternational sneller dan gepland naar Londen te halen. Het is niet bekend wat PSV vraagt voor de zeventienjarige vleugelverdediger. (The Sun)"
 
Voor wat het waard is:

"Manchester United is niet langer de enige Engelse topclub met interesse in Jetro Willems. Arsenal heeft de linksback van PSV ook al een tijdje op het lijstje staan en nu André Santos en Kieran Gibbs in de lappenmand zitten, overweegt Arsène Wenger de jeugdinternational sneller dan gepland naar Londen te halen. Het is niet bekend wat PSV vraagt voor de zeventienjarige vleugelverdediger. (The Sun)"

79 miljoen. Dat lijkt me een heel redelijk bedrag voor een 17 jarig toptalent :D
 
Ze moeten gewoon een openingsbod neerleggen van 65 miljoen. Dan kan PSV kijken of we in het kader van de kerstgedachte enzo kunnen zakken naar 70.

Als we dan toch de kerst gedachte hanteren : nu betalen en over 2 jaar de speler ophalen .. :D
 
Gisteravond weer genoten van PSV en deze Willems vind ik echt fantastisch! Nog maar 17 en dan zo gemakkelijk aanpikken op dit niveau! Complimenten voor Brands dat ze deze jongen gehaald hebben. Wordt een cash-cow voor de club!
 
Barcelona ziet in Jetro Willems 'de Eric Abidal van de toekomst'.
De grootmacht uit Catalonië zal de samenwerking met de Fransman spoedig met twee jaar verlengen, maar denkt ook aan de toekomst. Barcelona zal de pas zeventienjarige Willems, die afgelopen zomer van Sparta Rotterdam naar PSV overstapte, in de komende maanden zeer intensief gaan scouten. Manchester United was ook al in de markt.
*Catalunya Rádio
___________________________________________________________________________
Worden mooie clubs zo :D
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Willems PSV een beetje trouw is. Die jongen moet nog heel veel leren, hij moet niet al te snel voor het geld gaan kiezen. Als hij zich zo ontwikkeld kan hij zeker een klant woden voor Oranje. Goede linksbacks zijn toch al dus bezaaid, dat hij op 17-jarige leeftijd kan aanhaken, is dat al helemaal goed.

Hij is nog niet klaar voor het echte oranje, maar laat hem maar ervaring opdoen in het eerste. Laat hem maar de standaardwissel worden voor Pieters, als die terugkomt, of beter nog, verkoop Pieters in de winterstop en laat Manolev, Tamata en Willems maar strijden voor twee plekken.
 
Leuke namen van clubs allemaal, groot talent moet maar eens lekker doorgroeien bij psv daarna over enkele jaren kan hij voor een mooi bedrag verkassen naar barca
 
Een bericht waar ik dan weer vrolijk van word:

PSV wil jongeling Willems langer aan zich binden

Jetro Willems tekende afgelopen zomer voor drie seizoenen bij PSV. De linkerverdediger kwam over van Sparta Rotterdam en brak na de blessure van Erik Pieters en Abel Tamata door in de hoofdmacht van de Eindhovenaren.

Technisch manager Marcel Brands wil de jongeling nu langer aan PSV binden. "Toen wilden we hem eigenlijk direct voor vijf jaar vastleggen", blikt de beleidsbepaler in gesprek met Voetbal International terug op afgelopen zomer.

"Maar dat was reglementair niet toegestaan omdat Jetro toen pas zeventien jaar was. We hebben destijds mondeling afgesproken dat hij na zijn achttiende verjaardag voor twee jaar bij zou tekenen. Hij is vorige week achttien geworden en dus komen we deze afspraak nu na."

Willems profiteerde van de blessures van concurrenten Erik Pieters en Abel Tamata. Mede daardoor kwam de jongeling al vijftien keer in actie in het eerste elftal. Inmiddels moet hij, door de terugkeer van Oranje-international Pieters, genoegen nemen met een plaats op de bank.
 
ze hebben zijn contract verlengd tot 2016. Goede zaak , jongen met veel potentie als de slordigheden uit zijn spel gehaald worden
 
ze hebben zijn contract verlengd tot 2016. Goede zaak , jongen met veel potentie als de slordigheden uit zijn spel gehaald worden
Ik maak me totaal niet druk over zijn slordigheden,dat gaat er vanzelf uit zodra deze speler meer ervaring gaat krijgen.
Philip Cocu zal op die leeftijd ook wel domme fouten hebben gemaakt,waardoor er wedstrijden verloren gingen,je kan van een jongen destijds slechts 17 niet verwachten dat hij geen domme fouten zal maken en zeker bij een verdediger zijn deze slordigheden vaak fataal. ,maar iedereen is het er wel over eens dat dit wel eens een hele goeie back zal worden.
Gewoon deze jongen het vertrouwen geven,en veel ervaring op laten doen ,dan gaat het met dit talentje gewoon helemaal goed komen,ben ik van overtuigt
 
Terug
Bovenaan Onderaan