Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hij stond - geloof ik - op ad.nl in het team van de week.

Meen je dat? Nou...als een 17-jarige naar ratio wordt beoordeeld dan zou het kunnen, en anders kan het AD zich beter bezig houden met zaken waar ze wel verstand van hebben.

Ik heb overigens niks tegen deze jongen, laat dat duidelijk zijn. Ik vind het fantastisch hoe hij zich manifesteerd in de 1e 11.
 
Meen je dat? Nou...als een 17-jarige naar ratio wordt beoordeeld dan zou het kunnen, en anders kan het AD zich beter bezig houden met zaken waar ze wel verstand van hebben.

Ik heb overigens niks tegen deze jongen, laat dat duidelijk zijn. Ik vind het fantastisch hoe hij zich manifesteerd in de 1e 11.

Nou wil ik niet beweren dat hij in het team van de week thuishoort maar ik vond hem echt zo slecht niet spelen. Natuurlijk maakt hij zijn foutjes maar de ervaren rot Bouma die naast hem staat maakt die fouten ook. Ik vind dat hij zeker gezien zijn leeftijd prima zijn mannetje staat en aanvallend is hij zeker niet minder dan Pieters. Bovendien is zijn inworp bijna vergelijkbaar met een hoekschop. Ik vind Willems weer een prima resultaat uit de scouting, op wie zijn advies hij gehaald is weet ik niet maar die heeft het in elk geval goed gezien. Ik vind hem beter dan Tamata en zonder die blessure van Tamata zouden we Willems dit jaar waarschijnlijk niet eens gezien hebben.
 
Deze jongen heeft bewezen op een totaal onverw8 moment te kunnen presteren (ik had niet verw8 dat Pieters en Tamata zouden blesseren) dus ik ben er van overtuigt dat deze jongen nog wel eens heel groot kan worden.
 
Wat een blunder van Jetro Willems vandaag tegen Feyenoord,.....maar ik hoop dat hij hiervan geleerd heeft en gezien zijn leeftijd vergeef ik hem deze blunder.....!
 
Oja, dat was ik even vergeten.....thanks voor de attentie ! Willems , schlemiel en...HELD !

Voordat hij zijn heldenrol oppakte werd de wedstijd beslist door een Grove blunder en slecht spel en daarna doet de rest er niet meer toe!
Vele geven hem de tijd gezien zijn leeftijd, wat een grote flauwekul!! Geen eredivisie nivo betekent in mijn woordeboek niet SPELEN. Hij is de zwakste schakel tot ziens
 
Voordat hij zijn heldenrol oppakte werd de wedstijd beslist door een Grove blunder en slecht spel en daarna doet de rest er niet meer toe!
Vele geven hem de tijd gezien zijn leeftijd, wat een grote flauwekul!! Geen eredivisie nivo betekent in mijn woordeboek niet SPELEN. Hij is de zwakste schakel tot ziens

Nou zonder gein wie zou je dan op die positie laten spelen?
 
Voordat hij zijn heldenrol oppakte werd de wedstijd beslist door een Grove blunder en slecht spel en daarna doet de rest er niet meer toe!
Vele geven hem de tijd gezien zijn leeftijd, wat een grote flauwekul!! Geen eredivisie nivo betekent in mijn woordeboek niet SPELEN. Hij is de zwakste schakel tot ziens

Hij speelde inderdaad niet lekker, maar van zo'n jongen vergeef ik het eerder dan van een ervaren speler. Door deze jongen daar neer te zetten neem je nu eenmaal een risico. 2 dagen geleden was het voor sommigen nog een toplinksback, nu kan hij er ineens niets meer van. Het kan verkeren, zei Bredero.
 
Hij speelde inderdaad niet lekker, maar van zo'n jongen vergeef ik het eerder dan van een ervaren speler. Door deze jongen daar neer te zetten neem je nu eenmaal een risico. 2 dagen geleden was het voor sommigen nog een toplinksback, nu kan hij er ineens niets meer van. Het kan verkeren, zei Bredero.

Ja, joh. Gewoon laten staan en vertrouwen geven, dan krijg je er later wellicht nog wat voor terug (een goede, redelijk ervaren en jonge linksback, bijvoorbeeld).
 
Tuurlijk, je moet zo een jongen niet alleen vertrouwen geven wanneer het goed gaat, maar juist na een blunder. Overigens had hij ook nog een knappe redding van de lijn. Hij maakte zijn fout nog enigszins goed, kan Toivonen niet zeggen.
 
Ik snap sommige reacties niet helemaal,Willems maakte geen sterke indruk en een grote blunder.
Ik zou bijna zeggen sowhat,het jongetje is 17 jaar,en kan je vertellen dat het niet zijn laatste blunder zal zijn,want die jongen zit nog volop in de ontwikkeling.
Ik heb hem toen hij die blunder maakte ook even vervloekt,maar was het snel weer vergeten,de fout die Toivonen maakt is vele malen erger ,omdat hij een van de meest ervaren speler is van PSV.
Maar terugkomen op Willems,nog niet zo heel lang geleden werd er nog door menig forummer geroepen dat we de nieuwe linksback voor het Nederlands elftal in ons team zouden hebben.En na 1 slechte beurt tegen Feyenoord zal hij nooit goed genoeg worden voor PSV, zelden zo domme reactie gelezen van een forummer.
Ik zeg dat Fred hem gewoon weer moet opstellen,want het een zeer talentvolle jongen,kan je aan alles zien...
 
Ik snap sommige reacties niet helemaal,Willems maakte geen sterke indruk en een grote blunder.
Ik zou bijna zeggen sowhat,het jongetje is 17 jaar,en kan je vertellen dat het niet zijn laatste blunder zal zijn,want die jongen zit nog volop in de ontwikkeling.
Ik heb hem toen hij die blunder maakte ook even vervloekt,maar was het snel weer vergeten,de fout die Toivonen maakt is vele malen erger ,omdat hij een van de meest ervaren speler is van PSV.
Maar terugkomen op Willems,nog niet zo heel lang geleden werd er nog door menig forummer geroepen dat we de nieuwe linksback voor het Nederlands elftal in ons team zouden hebben.En na 1 slechte beurt tegen Feyenoord zal hij nooit goed genoeg worden voor PSV, zelden zo domme reactie gelezen van een forummer.
Ik zeg dat Fred hem gewoon weer moet opstellen,want het een zeer talentvolle jongen,kan je aan alles zien...

Eens, talentvolle speler die alleen beter en volwassener wordt door veel te spelen. Rutten moet het hier wel mee doen, de eerste zijn nog steeds geblesseerd.
 
Ik heb hem niet eens vervloekt toen hij die blunder maakte. Een jongen van 17 in een volle kuip die een volwassen beslissing neemt (de bal over de lijn laten lopen) en daarin afgebluft wordt, dat kan gebeuren. En?
Daar kan, wil én ga, ik niet boos om worden op zo'n manneke.
 
Terug
Bovenaan Onderaan