Ongezouten

Assistent Bondscoach
An sich niet verkeerd, mits afgetraind. Maar die jongen is 27, lijkt mij wat vroeg om terug te komen (wel beter voor ons, heb je n fitte speler ipv een oud lijk ;))
Da's wel een grote 'mits'. Plus mentaliteitsproblemen. Hij heeft ansichtkaart meer talent dan Max, maar de mentaliteit van Max is duizend keer beter, dus ik zou er niet meer aan beginnen. Precies een PSV aankoop dus.

• Leuk
Reactions: IPF

Penalty

Internationale Legende

Jetro Willems transfervrij naar Bundesliga-club Greuther Fürth​

link

Jetro Willems heeft met Greuther Fürth een nieuwe club gevonden. Hij zat zonder ploeg nadat zijn contract bij Eintracht Frankfurt deze zomer afliep en was dus transfervrij.

De 27-jarige Willems tekent een contract voor twee seizoenen. Greuther Fürth promoveerde afgelopen seizoen naar de Bundesliga en staat na twee wedstrijden op de vijftiende plaats.

Ralf Edström

Trainer Coach

link

Jetro Willems heeft met Greuther Fürth een nieuwe club gevonden. Hij zat zonder ploeg nadat zijn contract bij Eintracht Frankfurt deze zomer afliep en was dus transfervrij.

De 27-jarige Willems tekent een contract voor twee seizoenen. Greuther Fürth promoveerde afgelopen seizoen naar de Bundesliga en staat na twee wedstrijden op de vijftiende plaats.
Beter. Dikke kop. Beter Oppegard achter Max.

Mikasa

Internationale Legende

link

Ik ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.

Bovenaan Onderaan