Ik niet. De huidige twee spelers zijn niet minder en een stuk minder blessure gevoelig. Alleen een verbetering graag. Anders gewoon door op de huidige manier.
Ik schreef het vlak na de wedstrijd tegen Cambuur waarin ik Max aan het knoeien zag. Van Oppegard vraag ik me af of hij het redt.
Dus de huidige situatie is ook niet helemaal ‘je dat’, mijns inziens. Maar inderdaad of Willems nou de oplossing is…na een jaar met eventuele soortgelijke ervaringen met Pröpper en van Ginkel.
 
Jetro mag van mij wel terugkomen. Zijn Newcastle periode was een sterk seizoen, en toen gooide een pittige blessure roet in het eten. Als ie dat niveau nog kan halen dan is het absoluut een aanwinst.
 
Jetro mag van mij wel terugkomen. Zijn Newcastle periode was een sterk seizoen, en toen gooide een pittige blessure roet in het eten. Als ie dat niveau nog kan halen dan is het absoluut een aanwinst.
Je weet dat dat niveau van alweer 2 jaar geleden is? Dat was idd goed maar hij is erg blessuregevoelig en kampt altijd met overgewicht. We hebben al te veel van dit soort spelers (gehad): van Ginkel, Pröpper en ook Götze is niet echt 100%. Hoeven niet jaarlijks een paar van dit soort spelers toe te voegen aan de selectie.
 
Je weet dat dat niveau van alweer 2 jaar geleden is? Dat was idd goed maar hij is erg blessuregevoelig en kampt altijd met overgewicht. We hebben al te veel van dit soort spelers (gehad): van Ginkel, Pröpper en ook Götze is niet echt 100%. Hoeven niet jaarlijks een paar van dit soort spelers toe te voegen aan de selectie.
Hij is toch pas 28? En mbt je opmerking ivm overgewicht, dat is een hoax. De beste man is gewoon wat breed, maar kan me niet heugen dat er ooit geklaagd is over overgewicht. Daarnaast is ie volgens mij transfervrij? Ik ben ook wel fan eigenlijk :)
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
189565.jpg
Hij is toch pas 28? En mbt je opmerking ivm overgewicht, dat is een hoax. De beste man is gewoon wat breed, maar kan me niet heugen dat er ooit geklaagd is over overgewicht. Daarnaast is ie volgens mij transfervrij? Ik ben ook wel fan eigenlijk :)

😜
 
Leuk voor de breedte (van de selectie, niet voor de teamfoto). Maar dan heb je Max en Willems voor 1 positie. Da’s allebei niet erg sterk. En dan ga je er van uit dat Mauro als RB blijft spelen, want als speelt ie ze allebei eruit.
 
Niet weer terugvallen op oude bekende. Nu al 2x mislukt en heb niet het idee dat de 3e x veel beter gaat zien. Wil je een nieuwe linksback haal dan die Meijers van Groningen maar.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Leuk voor de breedte (van de selectie, niet voor de teamfoto). Maar dan heb je Max en Willems voor 1 positie. Da’s allebei niet erg sterk. En dan ga je er van uit dat Mauro als RB blijft spelen, want als speelt ie ze allebei eruit.
Gewoon Mauro en Mwene LB en RB en Max lekker weg en op beide posities sterke vervangers halen.
 
Idd ik zie het nu, 6 miljoen…
Wat hadden we er van gevonden als we 6m zouden neerleggen voor een back die nog geen seizoen Eredivisie erop heeft zitten bij een middenmotor? Denk dat het forum weer in brand had gestaan. Wel een groot talent. Blijkbaar vindt Brugge dat het risico wel waard. Hun aankopen uit NL zijn vaak wel voltreffers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan