Gezien de vorm waarin Willems zich bevind zit dat er dik in inderdaad :D Als hij niet bijtekent is dat zelfs een absurd hoog bedrag. Tel daarbij op dat de laatste dikke transfers vanuit de eredivisie naar grotere competities stuk voor stuk gigantische flops waren, en iets zegt me dat die clubs ook niet meer zoveel geld zullen gaan neertellen voor spelers uit de eredivisie. In het geval AZ wel handig, want dat zou betekenen dat PSV daar af en toe wel weer aan kan kloppen voor hun spelers of bij andere ED clubs van gelijkwaardigniveau, alleen dan voor meer realistische bedragen dan bijvoorbeeld 20 miljoen voor een Janssen die net 1 goed seizoen draait bij een subtopclub uit Nederland, maar het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten en PSV kan gezien de Memphis flop ook niet zoveel meer vragen; nou ja, vragen kan altijd, maar krijgen is een ander verhaal.
Nou de transfers van veel ajax-spelers naar de grote competities zijn geen flop gebleken hoor: Vieze Jan V., Aldeweireld, Eriksen, Suarez en zelfs Milik....
 
jezelf kunt uitkiezen bij FIFA16
Misschien dat hij nu hij heeft gezien dat zijn rating omlaag is gegaan in FIFA17, dat hij toch wat beter zijn best moet doen.
Ook om te zorgen dat hij met zijn eigen kop in FIFA18 komt, zal hij beter moeten gaan presteren ;)
 
Nou de transfers van veel ajax-spelers naar de grote competities zijn geen flop gebleken hoor: Vieze Jan V., Aldeweireld, Eriksen, Suarez en zelfs Milik....

Milik niet nee, maar die is ook niet naar een grote competitie gegaan. Die andere transfers zijn al wel heel wat langer geleden. Ik doelde meer op recente dikke transfers.
 
Milik niet nee, maar die is ook niet naar een grote competitie gegaan. Die andere transfers zijn al wel heel wat langer geleden. Ik doelde meer op recente dikke transfers.
Klopt. Alleen vind ik Napoli en de Italiaanse competitie toch twee keer verder en beter dan Ajax en de Eredivisie. En van daar uit kun je nog hoger, naar een Juve of Arsenal enz. Dat was ook het plan van bijv Strootman.
 
Klopt. Alleen vind ik Napoli en de Italiaanse competitie toch twee keer verder en beter dan Ajax en de Eredivisie. En van daar uit kun je nog hoger, naar een Juve of Arsenal enz. Dat was ook het plan van bijv Strootman.

Milik moet nog even afwachten. Strootman was ook een topper in wording tot dat hij die ernstige blessure kreeg, ben benieuwd hoe Milik daar bovenop gaat komen.
 
Wat ik curieus vind is dat wij op het Forum al maanden de vormcrisis zagen bij Willems ( vanaf vorig seizoen reeds ) en ons hardop afvroegen waarom hij desondanks toch weer in de basis stond en dat Cocu nu pas ingegrepen heeft en in zijn navolging ook de bondscoach nu hard ingegrepen heeft....zien wij hier op het Forum de zaken nu veel sneller dan de ervaren coaches Cocu en Blind....of willen zij bepaalde zaken niet zien, tenkoste van de resultaten en de kansen voor andere en betere spelers ? Wat dat betreft ben ik blij dat Blind nu Zeegelaar opgeroepen heeft....ik ken die hele gozer niet, maar als je in de Portugese competitie bij Sporting speelt, moet je wel wat in je mars hebben en eerlijk gezegd, veel slechter dan Willems kan het niet zijn, dus voordeel van de twijfel, goed dat Blind hem eindelijk een kans geeft....
 
Wat ik curieus vind is dat wij op het Forum al maanden de vormcrisis zagen bij Willems ( vanaf vorig seizoen reeds ) en ons hardop afvroegen waarom hij desondanks toch weer in de basis stond en dat Cocu nu pas ingegrepen heeft en in zijn navolging ook de bondscoach nu hard ingegrepen heeft....zien wij hier op het Forum de zaken nu veel sneller dan de ervaren coaches Cocu en Blind....of willen zij bepaalde zaken niet zien, tenkoste van de resultaten en de kansen voor andere en betere spelers ? Wat dat betreft ben ik blij dat Blind nu Zeegelaar opgeroepen heeft....ik ken die hele gozer niet, maar als je in de Portugese competitie bij Sporting speelt, moet je wel wat in je mars hebben en eerlijk gezegd, veel slechter dan Willems kan het niet zijn, dus voordeel van de twijfel, goed dat Blind hem eindelijk een kans geeft....

Het is wel zo dat Cocu elke dag met ze traint en dus ook veel meer weet dan wij.
 
Nee, wij zijn Nederlanders. Wij weten het altijd beter dan een ander.
Was het maar zo makkelijk, dan had ik nu niet op een forum gezeten maar op dit moment in de voorbereiding van PSV - Twente met een mooi aantal nullen op mijn bankrekening.
 
Nee, wij zijn Nederlanders. Wij weten het altijd beter dan een ander.
Was het maar zo makkelijk, dan had ik nu niet op een forum gezeten maar op dit moment in de voorbereiding van PSV - Twente met een mooi aantal nullen op mijn bankrekening.

Precies.
 
Wat is er met deze vent? Kan echt voor geen meter voetballen op het moment.
 
Ik weet voor 99% zeker dat Willems een toppertje wordt en snel een transfer afdwingt naar Barca!
 
PSV verwacht contractverlenging Willems

http://www.vi.nl/nieuws/psv-verwacht-contractverlenging-willems.htm

PSV zit eind deze week nog één keer om de tafel met Jetro Willems en diens zaakwaarnemer. De intentie van beide partijen is het aflopende contract van de linkerverdediger te verlengen, zo laat technisch manager Marcel Brands aan VI weten.
'Daar ben ik altijd van uitgegaan', vertelt Brands. 'Ik verwacht dan ook dat we eruit gaan komen.'

:unsure: Hopelijk komt hij dan weer op acceptabel niveau. Zo niet wordt verkopen nog een probleem. :shifty:
 
Ik wil zijn enkeltje Turkish Airlines wel betalen.

1e6b4645eced6287e3fe8e01afa64b71.png
 
Voor 8m zou jij hem niet verkopen? Gozer is al eeuw uit vorm, het is geen 30% van Willems van vroeger, die nuttig was met mooie voorzetten etc. Het waggelt nu maar wat rond en is vrij nutteloos.
 
Voor 8m zou jij hem niet verkopen? Gozer is al eeuw uit vorm, het is geen 30% van Willems van vroeger, die nuttig was met mooie voorzetten etc. Het waggelt nu maar wat rond en is vrij nutteloos.

mits er een flink stukkie doorverkoop bij komt, 20% oid
 
Voor 8m zou jij hem niet verkopen? Gozer is al eeuw uit vorm, het is geen 30% van Willems van vroeger, die nuttig was met mooie voorzetten etc. Het waggelt nu maar wat rond en is vrij nutteloos.

mits er een flink stukkie doorverkoop bij komt, 20% oid

Nou het moge duidelijk zijn hij gaat weg de vraag is wanneer. Tekent hij bij dan denk ik dat je moet hopen op een sterke 2e helft van het seizoen, die jongen kan het wel.
 
PSV verwacht contractverlenging Willems

http://www.vi.nl/nieuws/psv-verwacht-contractverlenging-willems.htm

PSV zit eind deze week nog één keer om de tafel met Jetro Willems en diens zaakwaarnemer. De intentie van beide partijen is het aflopende contract van de linkerverdediger te verlengen, zo laat technisch manager Marcel Brands aan VI weten.
'Daar ben ik altijd van uitgegaan', vertelt Brands. 'Ik verwacht dan ook dat we eruit gaan komen.'

:unsure: Hopelijk komt hij dan weer op acceptabel niveau. Zo niet wordt verkopen nog een probleem. :shifty:

De contractverlengingen van De Jong & Propper hebben nou niet bepaald dat effect gehad, dus wat dat betreft is de hoop op een verbetering van niveau niet moedgevend...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan