Dan is het toch onlogisch dat de 3e keeper tegen W2 in het doel staat?? Met welke reden stond Unnerstal dan in het doel en niet Ruijter?
MvB heeft dit handig willen aanpakken met Zoet maar dit is compleet uit de hand gelopen. Iedereen praat er over nu en zijn aanpak heeft alleen maar voor meer vragen en opmerkingen gezorgd.
Nog een duidelijk signaal dat Bommel geen coach is. Wellicht een aardige trainer, maar geen coach. Het Fred Rutten-syndroom. Goede veldtrainer (assistent), maar meer verantwoordelijkheid moet je 'm niet geven.
 
Ruijter was toch ook 2e keeper?

Ik vond het van Van Bommel nog niet zo slecht bedacht om Zoet uit beeld te laten. Maar hij had hem dan beter helemaal thuis kunnen laten. Soms stranden zaken ook in goede bedoelingen.
Soms wel, maar van iemand die 15 jaar op het allerhoogste podium heeft gespeeld, mag je toch wat meer inzicht verwachten dan goede bedoelingen. Dit heeft hij gewoon helemaal verkeerd aangepakt, misschien wel bewust, om een rel te creeeren.
 
Soms wel, maar van iemand die 15 jaar op het allerhoogste podium heeft gespeeld, mag je toch wat meer inzicht verwachten dan goede bedoelingen. Dit heeft hij gewoon helemaal verkeerd aangepakt, misschien wel bewust, om een rel te creeeren.
Van Bommel zou misschien wel eens een Rijkaard kunnen zijn. Geschikt voor de top, maar niet voor daaronder.
 
Ruiter is gewoon altijd 2e keeper. Kan klaarblijkelijk goed omgaan met op de bank zitten (hoewel) en indien nodig invallen en er dan staan. Van Bommel zei gisteren ook dat Unnerstall 1e of 3e keeper is. Het zelfde zal voor Zoet gelden.
Wat een rare redenatie om of 1e of 3e keeper te zijn. Belachelijk en ik kom dat nergens tegen. Het is alsof je tegen Onana zegt je bent of 1e of 3e keeper. Ik begrijp Ruijter wel hoewel het terecht is dat niet hij maar Unnerstal keept. Maar bepaal gewoon ook daar de hiërarchie: Zoet eerst (normaal gesproken), Unnerstal zijn vervanger en als beide niet kunnen Ruijter.
 
Ruijter was toch ook 2e keeper?

Ik vond het van Van Bommel nog niet zo slecht bedacht om Zoet uit beeld te laten. Maar hij had hem dan beter helemaal thuis kunnen laten. Soms stranden zaken ook in goede bedoelingen.

Tja, weet je... Als-ie thuis was gebleven was dat ook voer geweest voor speculatie in de media. Neemt niet weg dat dit erg slecht gemanaged is. Ik zou zeggen: gewoon op de bank en die camerashots voor lief nemen. Het zijn verdikkeme wel profs.
 
Dan is het toch onlogisch dat de 3e keeper tegen W2 in het doel staat?? Met welke reden stond Unnerstal dan in het doel en niet Ruijter?
MvB heeft dit handig willen aanpakken met Zoet maar dit is compleet uit de hand gelopen. Iedereen praat er over nu en zijn aanpak heeft alleen maar voor meer vragen en opmerkingen gezorgd.

Deze aanpak heeft inderdaad voor meer vragen en opmerkingen gezorgd. Ten overstaan van heel Nederland dat zich nu of vreselijk hier aan ergert en vraagt ‘Waarom?’ of zich zit te verkneukelen. Wat is het ook een onzinnig idee om tig spelers, inclusief drie keepers, op de bank te hebben zitten. Bij twee was dit allang duidelijk geweest, en had dit in eerste instantie alleen intern misschien tot een rel geleid. Dit is voor niemand goed.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ruiter is gewoon een prutser en is enkel back-up geweest vanwege de blessure van Lars. Anders waren Zoet en Lars 1 en 2 of omgekeerd.
Nu is iedereen weer fit en is hij gewoon de nummer 3. Als hij dat niet accepteert sodemietert hij maar weer op. Kan niet eens uittrappen, alles ging over de zijlijn. Mag nog niet eens in de schaduw staan van Zoet en dat zegt wat.
 
Ruiter is gewoon een prutser en is enkel back-up geweest vanwege de blessure van Lars. Anders waren Zoet en Lars 1 en 2 of omgekeerd.
Nu is iedereen weer fit en is hij gewoon de nummer 3. Als hij dat niet accepteert sodemietert hij maar weer op. Kan niet eens uittrappen, alles ging over de zijlijn. Mag nog niet eens in de schaduw staan van Zoet en dat zegt wat.
Is geen kwestie van niet accepteren maar de onduidelijkheid die door de trainer is gezaaid.
 
Ik heb totaal geen medelijden met Zoet. En de reactie op Mvb's handelen is ook echt overtrokken. Mvb doet veel en veel fout. Maar wat hij ook gedaan had, hij had toch negatieve reacties gekregen. Even een paar mogelijke situaties:
Hij zet Ruiter ben Zoet op de bank. "Waarom zet hij 2 keepers op de bank, en niet een veldspeler.
Hij laat Zoet thuis: "Hij wilt Zoet niet eens meer in de selectie en drijft hem zo de club uit.
Hij zet Zoet op de bank (met de kans dat Zoet niet blij zou zijn met een goal/winst van PSV): "Hij had hem in bescherming moeten nemen."

Vanuit mij (amateur)psychologische oogpunt had hij alleen geen negatieve reacties gekregen als er gewonnen werd. En dat kunnen we nu (ook dankzij hem) niet zomaar meer verwachten helaas.

Met Zoet heb ik geen medelijden in deze situatie want, en dit kon hij net zo goed zien als enig andere supporter, hij werd met het seizoen slechter en slechter. Wat zou je reactie moeten zijn als 'clubman'? Doe je best om door de voordeur te vertrekken, naar een al dan niet mindere club. Als Sainsbury en Behich een club kunnen vinden als, kan Zoet dat ook. Maar nee, hij blijft voor z'n kans gaan en staat PSV zo in de weg. Als je je niet 'gedraagt' als 'clubman', dan heb ik niks met het commentaar als 'maar hij is een clubman en daar moet je niet zo mee omgaan.'
 
 

tenor.gif
 
Om te janken dit, wat een amateuristische bende bij PSV.
 

Ik vind het op zich goed dat Van Bommel dit nu helder communiceert, en ook publiekelijk zijn excuses maakt. Daar is niks mis mee. Maar het laat wel pijnlijk zien wat er allemaal is misgegaan.
 
Dat hele 2e, 3e keeper verhaal he, kan daar eens een psycholoog naar kijken? We hebben toch ook geen 2e of 3e rechter buitenspeler? Je hebt gewoon 3 keepers. Eentje keept, de andere 2 niet tenzij ze worden gewisseld. Heeft te met maar 1 reserve keeper op de bank te maken? Mis ik iets?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dan is het toch onlogisch dat de 3e keeper tegen W2 in het doel staat?? Met welke reden stond Unnerstal dan in het doel en niet Ruijter?
MvB heeft dit handig willen aanpakken met Zoet maar dit is compleet uit de hand gelopen. Iedereen praat er over nu en zijn aanpak heeft alleen maar voor meer vragen en opmerkingen gezorgd.

welke reden? Omdat Ruiter een net zo beroerde keeper is als Zoet misschien? :rolleyes: :unsure: En Ruiter werd als tweede keeper gehaald, daar waar Unnerstall als eerste keeper werd gehaald, alleen ging Zoet niet.

Onvoorstelbaar hoeveel mensen eerst allemaal Zoet vervangen zouden willen zien, maar nu het ook eindelijk eens gebeurt, ineens erover beginnen te piepen. Omgekeerde wereld ineens. Der Muzikant , jij bent toch niet ook omgeslagen m.b.t. Zoet hè? :CENSORED:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
welke reden? Omdat Ruiter een net zo beroerde keeper is als Zoet misschien? :rolleyes: :unsure: En Ruiter werd als tweede keeper gehaald, daar waar Unnerstall als eerste keeper werd gehaald, alleen ging Zoet niet.

Onvoorstelbaar hoeveel mensen eerst allemaal Zoet vervangen zouden willen zien, maar nu het ook eindelijk eens gebeurt, ineens erover beginnen te piepen. Omgekeerde wereld ineens. Der Muzikant , jij bent toch niet ook omgeslagen m.b.t. Zoet hè? :CENSORED:
Zoet is een legendarische keeper, die ehh... Nee, zelfs een grap is te lastig om uit m'n mond te krijgen. :maniac:

Ik ben blij dat hij weg is uit het doel en niet eens op de bank zat. Hopelijk blijft dat zo en krijgt hij in de winter een mooie transfer. Of een lelijke. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit, zolang hij maar nooit meer op doel staat bij ons.
 
Zoet is een legendarische keeper, die ehh... Nee, zelfs een grap is te lastig om uit m'n mond te krijgen. :maniac:

Ik ben blij dat hij weg is uit het doel en niet eens op de bank zat. Hopelijk blijft dat zo en krijgt hij in de winter een mooie transfer. Of een lelijke. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit, zolang hij maar nooit meer op doel staat bij ons.

Gelukkig maar. Ik dacht al even dat ik me in de Twilight Zone bevond hier :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan