Jason van Duiven (A)

Dan terughalen als hij niet speelt

PSV heeft ook niets aan een Van Duiven die niet speelt. Wel aan een Van Duiven die minuten mag maken bij een ander en later als een betere versie van zichzelf terugkeren
Hij is 18 jaar. Hij kan bij Jong PSV alle wedstrijden spelen en af en toe invallen bij PSV1.
Terughalen als hij niet speelt kan niet zomaar.
 
Wat een onzin. Hoe is Babadi dan plotseling zo goed geworden?
Die heeft nog geen eredivisiewedstrijd gespeeld. :rolleyes:

Onzin? Babadi heeft momenteel geen concurrentie voor zich. (Ja als je Til meerekent). Als je dan een keuze moet maken lijkt het me dat een speler meer leert in de eredivisie dan in de KKD.
 
Onzin? Babadi heeft momenteel geen concurrentie voor zich. (Ja als je Til meerekent). Als je dan een keuze moet maken lijkt het me dat een speler meer leert in de eredivisie dan in de KKD.
En Babadi is een gelukkige schot in de roos gebleken. Iedereen die het volgde (ik niet) gaf veel meer om van Duiven als doorbrekende speler. Andere posities maar daar gaat het even niet om.
 
Onzin dat een speler beter wordt van tegen Ajax, Feyenoord en PSV voetballen dan tegen Stormvogels Telstar, FC Dordrecht en FC Eindhoven?
Ja. Een 18 jarige spits in opleiding die komt tegen die drie clubs totaal niet aan de bal.
En die kan tegen Cambuur, Groningen en Emmen wel uitblinken. Clubs waarvan PSV in de eredivisie verloor. :rolleyes: :oops:
Het verschil tussen de laatste 10 in de eredivisie en de eerste 10 van de 1e divisie is niet zo groot. Als dat er al is.
Jason van Duiven verhuren betekent dan hij uit beeld is bij PSV en als hij bij PSV blijft trainen en spelen kun je hem zelf opleiden en niet een club die hem een jaar huurt.
En als De Jong of Pepi geblesseerd is kun je hem direct doorschuiven naar PSV1.
 
Laatst bewerkt:
En Babadi is een gelukkige schot in de roos gebleken. Iedereen die het volgde (ik niet) gaf veel meer om van Duiven als doorbrekende speler. Andere posities maar daar gaat het even niet om.

Betwijfel of iedereen dat zo vindt van v Duiven. Aardige speler voor Heracles maar zie in hem geen topper. Categorie Vloet (kwalitatief; niet die andere fratsen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan