Jason van Duiven (A)

Goed genoeg is oud genoeg. Hij hoeft niet elke wedstrijd erbij te zitten, maar als je het gat tussen eerste en eredivisie te groot vind, dan is het des te meer reden om hem af en toe erbij te halen.
 
Als je hem opstelt bij PSV 1 is de stap naar de eredivisie al gemaakt. Zo groot is het verschil niet. PSV 1 verliest van de nr 16, 17 en 18 van de eredivisie.
Jong PSV wint uit van de nr 3 en thuis van de nr 4 van de 1e divisie.

Bakayoko was vorig seizoen talent van het jaar in de KKD, maar als je de commentaren hier op het forum leest kan hij er volgens velen helemaal niets van. Hetzelfde zal gelden voor Van Duiven als we hem nu in dit matige team laten meedraaien.
 
Als je hem opstelt bij PSV 1 is de stap naar de eredivisie al gemaakt. Zo groot is het verschil niet. PSV 1 verliest van de nr 16, 17 en 18 van de eredivisie.
Jong PSV wint uit van de nr 3 en thuis van de nr 4 van de 1e divisie.
Ajax won ooit van Real Madrid, Sparta won ooit van Ajax. Sparta is beter dan Real Madrid
 
Omdat hij pas 17 jaar is? En de stap van KKD naar eredivisie best groot is, zie Bakayoko? En omdat hij meer heeft aan spelen in JPSV dan een paar minuten in PSV1?
En Van Duiven is hetzelfde als Bakayoko? Voor iedere speler zal die stap anders zijn. En met alleen maar in de KKD spelen weet je nooit of je aan de stap toe bent. Met de krapte voorin en de droogte van Luuk heb ik er geen probleem mee als deze jongen vaste invaller wordt.
 
En Van Duiven is hetzelfde als Bakayoko? Voor iedere speler zal die stap anders zijn. En met alleen maar in de KKD spelen weet je nooit of je aan de stap toe bent. Met de krapte voorin en de droogte van Luuk heb ik er geen probleem mee als deze jongen vaste invaller wordt.
Hij mag het van mij wel een keer proberen, maar ik kan me niet voorstellen dat een 17-jarige spits de redding voor PSV gaat worden. En dat dit zijn persoonlijke ontwikkeling ten goede komt.
 
Overigens mag een Bakayoko nog best een slechte wedstrijd spelen, zoals tegen feyenoord. Er komt best wel gevaar bij die jongen vandaan. Alleen door simons denkt iedereen dat een 19 jarige al het elftal kan dragen. Baka had afgelopen halfjaar invaller moeten zijn, achter gakpo en madueke, alleen door de blessures moest hij er eigenlijk al meteen staan.
En daarom vind ik dat je ook van duiven af en toe in de selectie moet zetten, laat ze maar wennen aan een warming up in een vol stadion. Aan een invalbeurt in de laatste minuten etc
 
Overigens mag een Bakayoko nog best een slechte wedstrijd spelen, zoals tegen feyenoord. Er komt best wel gevaar bij die jongen vandaan. Alleen door simons denkt iedereen dat een 19 jarige al het elftal kan dragen. Baka had afgelopen halfjaar invaller moeten zijn, achter gakpo en madueke, alleen door de blessures moest hij er eigenlijk al meteen staan.
En daarom vind ik dat je ook van duiven af en toe in de selectie moet zetten, laat ze maar wennen aan een warming up in een vol stadion. Aan een invalbeurt in de laatste minuten etc
Idd. En net als we denken dat Simons categorie Robben is, wordt hij tegen Sevilla heel erg op de proef gesteld. Kijken we naar Bellingham die al 2 jaar de grote club Dortmund draagt, dan moeten we het talent van Simons ineens in een ander perspectief gaan plaatsen, althans voor nu als de 19 jarige.
 
Idd. En net als we denken dat Simons categorie Robben is, wordt hij tegen Sevilla heel erg op de proef gesteld. Kijken we naar Bellingham die al 2 jaar de grote club Dortmund draagt, dan moeten we het talent van Simons ineens in een ander perspectief gaan plaatsen, althans voor nu als de 19 jarige.
Ik denk nog steeds dat Simons categorie Robben is :love::party:
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Idd. En net als we denken dat Simons categorie Robben is, wordt hij tegen Sevilla heel erg op de proef gesteld. Kijken we naar Bellingham die al 2 jaar de grote club Dortmund draagt, dan moeten we het talent van Simons ineens in een ander perspectief gaan plaatsen, althans voor nu als de 19 jarige.
Niet echt. Omring Xavi met spelers van het kaliber waar Bellingham mee omringd wordt en je ziet ook een andere Xavi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan