Jason van Duiven (A)

"Van Duiven kan het moment dat hij bij de Tukkers door PSV gescout werd nog goed herinneren. "Ik deed met Twente mee aan een toernooi bij Best Vooruit. "

Toe maar, onze scouting verdient hier wel een compliment. Bord van schoot gehaald. Helemaal naar de keuken gebracht. Daarna helemaal dat pokkenend gereden naar Best om dit juweel te ontdekken. Het is niet alleen bord op schoot scouting. Het is ook in de schoot gevallen scouting.
 
Jammer, zo m graag een keer de assist op Guus willen horen geven, al is het alleen maar voor het commentaar... Duiven... Til.... Goal.

Of nog mooier, dat het de 3-0 is en dat na Duiven... Til... Goal... de commentator benoemt dat de hoop op winst bij de tegenstander vervlogen is.
Van Duiven in de spits. Torgan vanaf links. Kan niet anders dan dat het tortelduiven worden op het veld
 
"Van Duiven kan het moment dat hij bij de Tukkers door PSV gescout werd nog goed herinneren. "Ik deed met Twente mee aan een toernooi bij Best Vooruit. "

Toe maar, onze scouting verdient hier wel een compliment. Bord van schoot gehaald. Helemaal naar de keuken gebracht. Daarna helemaal dat pokkenend gereden naar Best om dit juweel te ontdekken. Het is niet alleen bord op schoot scouting. Het is ook in de schoot gevallen scouting.
En met het bord van de keuken naar de keukenkampioendivisie. Toch wel de fijnste competitie voor bord op schoot scouting.
 
Ik zou zeggen, komende zomer mee op trainingskamp en dan in de voorbereiding kijkrn of hij aan kan sluiten. Net zoals met Bakayoko gedaan is.
Nu nog wel ff in Jong laten. Ik snap de hype (die ik wel deel) en dat het in de huidige (financiële) situatie aanlokkelijk is om het eerste vol te stoppen met jonge (top)talenten, maar deze jongen komt net kijken en is nu vooral gebaat bij vlieguren. Het eerste komt nog te vroeg, maar in de zomer meenemen zou ik zeker doen. Voor nu lekker ontwikkelen bij jong. Zelfde geldt voor Babadi.
 
Knappe goals van Van Duiven en ook goed gekeept aan PSV zijde.

Van Duiven, Bababi en Van de Blaak zijn toch wel grote talenten die het laten zien nu in de KKD. Alle drie ook pas 17 jaar dus dat geeft de burger een beetje moet.
 
Waarom wordt van Duiven nu ineens als de verlosser gezien overigens? Gaat hij op dit moment echt het verschil maken in de ed voor ons?
Niet omdat Luuk nou de sterren van de hemel speelt, dat niet, maar om hem nu ook meteen voor de leeuwen te gooien..
 
Omdat hij pas 17 jaar is? En de stap van KKD naar eredivisie best groot is, zie Bakayoko? En omdat hij meer heeft aan spelen in JPSV dan een paar minuten in PSV1?
Als je hem opstelt bij PSV 1 is de stap naar de eredivisie al gemaakt. Zo groot is het verschil niet. PSV 1 verliest van de nr 16, 17 en 18 van de eredivisie.
Jong PSV wint uit van de nr 3 en thuis van de nr 4 van de 1e divisie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan