Ivan Perišić (A)

Rednas

Administrator
Administrator
Hij heeft toch inmiddels wel z'n eigen topic verdiend lijkt me, aangezien hij al voor medische keuring in Eindhoven was.
Altijd goed, Kroaten....tenminste, ik hoop dat dat nu ook klopt.

Laatst bewerkt:
Hij heeft toch inmiddels wel z'n eigen topic verdiend lijkt me, aangezien hij al voor medische keuring in Eindhoven was.

We hebben bij mijn weten nog nooit een slechte Kroaat in PSV-shirt op het veld zien staan, dat geeft de burger moed.

Zal hem geen forum account geven.

Dat zou een mooie transfer zijn. Altijd een goede mentaliteit gehad en een heel mooi palmares qua prijzen.

Dat zou een mooie transfer zijn. Altijd een goede mentaliteit gehad en een heel mooi palmares qua prijzen.
Hij zou op het veld weinig bijdragen denk ik, maar toch wel leuk voor jonge jongens om op de training tegenover namen als Perisic, Lozano en de Jong te staan. Hebben toch bij een aantal grote clubs gespeeld. Elke dag met die trainen is voor een jonge jongen als Dams & Land natuurlijk wel goud waard.

Nou welkom dan maar.

Kunnen we inzetten op hoe lang hij nodig heeft om fit te worden?
Perisic heeft onlangs nog meegespeeld als international van Kroatië, dus hij is fit genoeg, ik verwacht dat hij volgend weekend (28-29 september) al in de basis kan starten bij PSV.

Perisic heeft onlangs nog meegespeeld als international van Kroatië, dus hij is fit genoeg, ik verwacht dat hij volgend weekend (28-29 september) al in de basis kan starten bij PSV.

14 en 1 minuten maarliefst
Denk niet dat ie '90 minuten fit' is, maar invallen of helftje moet wel lukken ja

Welkom!! Vette transfer; ben heel benieuwd wat hij nog kan brengen. Leeftijd hoog maar als Modric het op 39 jarige leeftijd nog bij Madrid kan...

We hebben er door deze speler in ieder geval een aantal extra opties bij en dat is goed met de huidige geblesseerden en de vorm van sommige spelers (Bakayoko?). Jammer dat hij niet meer Europees ingeschreven kan worden.

Welkom!

Welkom!! Vette transfer; ben heel benieuwd wat hij nog kan brengen. Leeftijd hoog maar als Modric het op 39 jarige leeftijd nog bij Madrid kan...
Dat zeiden ze in Amsterdam ook toen een niet nader te noemen speler met PSV verleden binnenkwam

Zit wel een goede kop op. En ervaring natuurlijk. Ben er nog een beetje huiverig voor, oud en vorig jaar een half seizoen gedraaid. Maar we gaan het zien!

Op zich prima aanwinst alleen te laat voor de CL, dus gehaald voor de ED? Misschien is de belastbaarheid van Lang dusdanig tegengevallen dat hij niet 2 wedstrijden per week kan spelen. Wel lekker multifunctioneel.

Terug
Bovenaan Onderaan