Ivan Perišić (A)

Geen club die hem transfervrij wilt hebben en wij (media, voetbalsites) doen weer alsof de messias is binnengehaald. Gewoon een speler die ergens nog op basis van zijn naam een paar miljoen wilt binnenhalen. Zelfde alsof we heel blij zijn wanneer we Raymond van Barneveld nu naar het WK sturen.
Götze was boven verwachting fit na veel ellende dus het kan wel. Maar kan ook mislukken. Nog moeilijk zo

Geen club die hem transfervrij wilt hebben en wij (media, voetbalsites) doen weer alsof de messias is binnengehaald. Gewoon een speler die ergens nog op basis van zijn naam een paar miljoen wilt binnenhalen. Zelfde alsof we heel blij zijn wanneer we Raymond van Barneveld nu naar het WK sturen.
Ik denk dat ie voldoende keus had eigenlijk.

Wel eens, hoor. Als je dit afzet tegen de komst van een PvA, is het enigszins vreemd.
PvA verdiende meer dan twee miljoen(!) en was een bankzitter die voldeed. Ik mag aannemen dat een Perisic wel minstens een volle trede hoger niveau is. Daarnaast ook multifunctioneler.

Hier gaan we imo duidelijk op vooruit al blijft het koffiedik kijken wat het salaris zal zijn.

Waar haal je dat vandaan?

Een ding hebben vrijwel alle Balkan jongens die topvoetbal bedrijven i.i.g. wel: ze zijn op en top professioneel of het nu een Modric is, een Tadic, Rakitic of andere ic.
Hij kan als voorbeeld dienen voor de rest. Dat zeg ik ondanks dat ik nog steeds vind dat zo’n aankoop veel vraagtekens oproept.

Terug
Bovenaan Onderaan