Ex Libris
Assistent Coach
Je kan stemmen op een politieke partij die niet blind het gedrag van Israel goedkeurt.Je een beetje boos maken op een forum. Denk dat het daar wel ophoudt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Je kan stemmen op een politieke partij die niet blind het gedrag van Israel goedkeurt.Je een beetje boos maken op een forum. Denk dat het daar wel ophoudt.
Waarom zou je in vredesnaam nee stemmen op 'Israël moet zich aan het VN-Kinderrechtenvedrag houden'?? Die vind ik echt de meest bizarre van allemaal.
Waarom zou je in vredesnaam nee stemmen op 'Israël moet zich aan het VN-Kinderrechtenvedrag houden'?? Die vind ik echt de meest bizarre van allemaal.
Ja, knap cynisch en daarmee een zware karikatuur van de gemiddelde christen.Omdat je heel diep moeten buigen als christen voor de Joodse gemeenschap. Het uitverkoren volk. Ja ik klink heel cynisch en dat ben ik ook en nee dit is geen aanval op geloof, maar wel op de vrome christelijke partijen
Ja, knap cynisch en daarmee een zware karikatuur van de gemiddelde christen.
Los van alle stellingen, vinkjes en kruisjes. Maar is deze tabel niet een beetje wij van wc eend adviseren wc eend? Ik heb even bekeken waar ze voor staan en zeggen onafhankelijk te zijn maar zeggen ook dat het om de mensenrechten in Gaza te doen is. Je mag zelfs in euro’s bijdragen. Nogmaals niks over de stellingen hier maar over de integriteit van de stelling
Zolang je niet de interne partijdiscussie kent is direct roepen dat men ergens blind achteraan loopt m.i. kortzichtig.Eens dat dat een karikatuur is.
Toch, als ik zie dat de kolommen van alle christelijke partijen vol staan met rode kruisjes, vraag ik me wel af hoe hun achterban (behoudens de sgp, toch gemiddeld christen zou ik verwachten) over de diverse issues denkt.
Wat deze partijen doen is blind achter Israël aanlopen. Als zelfs een vrij progressieve partij als de CU in dezelfde kolom staat als de meest (extreem)rechts conservatieve partijen, zet dat toch te denken waar dat blinde volgen op gestoeld is.
Helemaal goed, heb jij een meer onafhankelijke? En zo niet: zie jij grote afwijkingen in dit schema?Los van alle stellingen, vinkjes en kruisjes. Maar is deze tabel niet een beetje wij van wc eend adviseren wc eend? Ik heb even bekeken waar ze voor staan en zeggen onafhankelijk te zijn maar zeggen ook dat het om de mensenrechten in Gaza te doen is. Je mag zelfs in euro’s bijdragen. Nogmaals niks over de stellingen hier maar over de integriteit van de stelling
Dergelijke teksten zijn verre van terug te lezen in het verkiezingsprogamma, daar staan teksten die deze stellingname juist ondermijnen, zoals deze " Als we het over die toekomst van Gaza hebben, is er wat ons betreft nog te veel onduidelijkheid. Er zijn door verschillende Israëlische politici extreme uitspraken gedaan, waarbinnen geen toekomst bestaat voor de Palestijnen. Voor onze fractie zijn dat onacceptabele uitspraken."
Op advies van Trump. Die beste man die geen oorlog begon maar over de wereld als cheerleader de boel staat op te warmenWat een fijn land is het ook….. fijne mensen in de regering. Weer kinderen gebombardeerd.
Israël ‘torpedeert wapenstilstand’ met grootschalige luchtaanval, al zeker 200 doden
https://www.ad.nl/buitenland/israel...lige-luchtaanval-al-zeker-200-doden~a6665ddf/
Wat een fijn land is het ook….. fijne mensen in de regering. Weer kinderen gebombardeerd.
Israël ‘torpedeert wapenstilstand’ met grootschalige luchtaanval, al zeker 200 doden
https://www.ad.nl/buitenland/israel...lige-luchtaanval-al-zeker-200-doden~a6665ddf/
Sommige acties van Israël kon ik eerder in de oorlog vanuit hun perspectief gezien nog wel volgen , maar ze zijn nu helemaal van het padje af. Het is bizar hoe Israël is afgegleden over de decennia heen. Ze hebben historisch gezien periodes gehad dat ze behoorlijk welwillend waren om tot een oplossing te komen en dat met name de Palestijnen dwars zaten. Maar inmiddels zijn ze net zo slecht als Hamas, 't enige verschil is dat Israël modernere wapens en apparatuur heeft. Ik heb lang het woord genocide niet willen gebruiken bij Israël, maar ze maken 't me steeds moeilijker...and so the genocide continues....
En het ergste is, ik zie geen licht meer aan 't einde van de tunnel.