Pijlsnelventje
Assistent Coach
Ja klopt.Nassoh is ook een paar jaar ouder, toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja klopt.Nassoh is ook een paar jaar ouder, toch?
Ja, dat is ijdele hoop gebleken.Ik had vooraf de domme hoop dat de door corona-maatregelen veroorzaakte economische crisis de voetbalwereld in zijn geheel hard zou raken en enigzins voor een algehele nivellering zou gaan zorgen, maar uiteraard werd net als in de gewone wereld het verschil tussen arm en rijk juist alleen maar groter, en daarmee ook de transferbedragen en salarissen die 'rijk' te bieden heeft. Het lijkt erop alsof deze plofkip maar door kan blijven groeien.

Er is nog wel een behoorlijk verschil tussen wat Labyad heeft geflikt en niet willen verlengenSnel z'n contract verlengen of ik vrees dat hij de nieuwe Labyad of Bakkali wordt.
Waarom snel? Laat die jongen ook maar tonen graag voor PSV te willen spelen. Dat contract komt echt wel.Snel z'n contract verlengen of ik vrees dat hij de nieuwe Labyad of Bakkali wordt.
Final aanbod doen, graag of niet, anders voor een paar miljoen verkopen aan Brentford of Stade Rennais die geinteresseerd zijn. Wat een onzin.
nogal wat noten op de zang Voor een jeugdspeler.
Het hoeft allemaal niet zo lang te duren.Final aanbod doen, graag of niet, anders voor een paar miljoen verkopen aan Brentford of Stade Rennais die geinteresseerd zijn. Wat een onzin.
Final aanbod doen, graag of niet, anders voor een paar miljoen verkopen aan Brentford of Stade Rennais die geinteresseerd zijn. Wat een onzin.
Maar als hij niet wil bijtekenen, gewoon verkopen en niet meer in PSV1 opstellen. Het heeft er alle schijn van dat dit het volgende pijnlijke traject wordt voor PSV.Geen final offer, maar een normaal oplopend contract aanbieden.
Deze jongen heeft talent voor de wereldtop dus laat hem rijpen en groeien bij ons. Een plek bij t 1e als hij tekent..
Spreek salarisverhogingen af bij het aantal gespeelde wedstrijden…
Zo snel mogelijk binden deze jongen…
Heb ik al eerder aangegeven…..traineren afwachten etc etc. Dit soort spelers gaan voor het snelle geld en investeren in de opbouw van hun carrière zien ze niet ( is wat mij betreft wel een verschil met Xavi die voor ontwikkeling en weerstand kiest)Maar als hij niet wil bijtekenen, gewoon verkopen en niet meer in PSV1 opstellen. Het heeft er alle schijn van dat dit het volgende pijnlijke traject wordt voor PSV.
Maar als hij niet wil bijtekenen, gewoon verkopen en niet meer in PSV1 opstellen. Het heeft er alle schijn van dat dit het volgende pijnlijke traject wordt voor PSV.
Wat bedoel je met meedenken? Babadi, of z'n zaakwaarnemers, willlen meer geld. Ik zou hem geen grootverdiener maken. Het is een talent, maar daar zijn er heel veel van, en maar weinigen breken echt door. Er is belangstelling, dus als hij niet wil, lekker verkopen.Hoop het niet. Speler wil vooralsnog heel graag bij PSV blijven. Dus hoop dat PSV ook een beetje meedenkt met de speler.
Maar inderdaad als hij niet bijtekent dan niet meer opstellen, ook niet in Jong waar hij dan een ander talent blokkeert.
Ze willen meer geld, maar niemand weet hoeveel. Ik ga er echter niet vanuit dat hij zelfs met een sterk verbeterd nieuw contract als speler van Jong PSV een 'grootverdiener' zou gaan worden. Ben het wel met je eens dat dit weer neigt naar een volgende klap voor PSV.Wat bedoel je met meedenken? Babadi, of z'n zaakwaarnemers, willlen meer geld. Ik zou hem geen grootverdiener maken. Het is een talent, maar daar zijn er heel veel van, en maar weinigen breken echt door. Er is belangstelling, dus als hij niet wil, lekker verkopen.