Ideale opstelling PSV

Seizoen is al voorbij dus in de winterstop hoeft er niks te komen. Maar de TD die voor komend seizoen hopelijk geen John de Jong meer heet kan aan de bak.

Of alvast in de winterstop beginnen met investeren voor volgend seizoen, zodat we niet weer half Juli ofzo op onze bek gaan.
 
Ik kan na de eerste 30 pagina's te hebben doorgelezen van het topic van Zoet, alleen maar concluderen dat Der Muzikant het echt nooit in Zoet heeft zien zitten. Ik heb de overige 117 pagina's niet gelezen, dus 100% sluitend is dit niet, maar hij was er vroeg bij met z'n campagne. :grin:
Inderdaad. Altijd een matige keeper gevonden die nergens in uitblinkt, al had hij op een gegeven moment een periode van een half jaar waarin hij zeker punten pakte. Toen dacht ik: ah, gelukkig verkeerd gezien, hij maakt nu de stap van talentje naar een goede keeper. Helaas was dit van korte duur en werd het weer dweilen met de kraan open.

Heel snel weg met deze vent. Ook van de bank.
 
Zoet of Unnerstall
Guti of Hendrix
Rosario of Thomas
Bruma of Gakpo
Sadilek of Boscagli
Schwaab of Baumgartl
Viergever of wie eigenlijk?

Bewezen is dat het allemaal om het even is... En dat is nu juist het probleem: we hebben er te veel van, spelers die in middelmatigheid, slapheid en slechte kwaliteiten elkaar nauwelijks ontlopen. Gooi alles door elkaar, maak allerlei opstellingen maar Baumgartl blijft middelmaat, Unnerstal maakt het verschil niet ( ja alleen een betere uiterlijk....), Guti blijft beter uitblinken in het modelleren met zijn haren dan met zijn optredens, Sadilek blijft niveau VVV, Rosario kan alleen goed spelen in een geweldig draaiend elftal, Hendrix blijft verkeerde passes geven en domme overtredingen maken en door dit alles gaat Dumfries ook zijn slechtste wedstrijden spelen en wil Ihattaren te veel doen.
Wat een slecht beleid.
 
Zo negatief als de posts hiervoor zie ik het niet, de 1e helft tegen heerenveen geeft de potentie wel aan. Het is ook vrij logisch dat thomas bergwijn en malen dat geen 90 min volhouden nog.

Dus vasthouden aan opstelling tegen heerenveen en in de winterstop een leidende middenvelder en een linksback kopen
 
Zo negatief als de posts hiervoor zie ik het niet, de 1e helft tegen heerenveen geeft de potentie wel aan. Het is ook vrij logisch dat thomas bergwijn en malen dat geen 90 min volhouden nog.

Dus vasthouden aan opstelling tegen heerenveen en in de winterstop een leidende middenvelder en een linksback kopen
Koopmeiners en wijndal misschien?
En dan als opstelling
Unnerstall
Dumfries schwaab/baumgartl viergever en wijndal
Koopmeiners thomas
Ihataren
Malen bergwijn en doan/gakpo
 
Zo negatief als de posts hiervoor zie ik het niet, de 1e helft tegen heerenveen geeft de potentie wel aan. Het is ook vrij logisch dat thomas bergwijn en malen dat geen 90 min volhouden nog.

Dus vasthouden aan opstelling tegen heerenveen en in de winterstop een leidende middenvelder en een linksback kopen
Dat is prima hoor, mensen die deze visie hebben zijn ook nodig op het forum. We hoeven ten slotte niet allemaal hetzelfde te denken ;)
En wat je wil: een goede middenvelder en een goede linksback, tja het niet halen van zulke spelers en 36 miljoen uitgeven voor al die middelmaten, is nu juist de oorzaak van de negativiteit.
 
Koopmeiners en wijndal misschien?
En dan als opstelling
Unnerstall
Dumfries schwaab/baumgartl viergever en wijndal
Koopmeiners thomas
Ihataren
Malen bergwijn en doan/gakpo

Ja lijkt me een uitstekende opstelling. Maar denk niet dat az hier aan mee wil doen
 
Dat is prima hoor, mensen die deze visie hebben zijn ook nodig op het forum. We hoeven ten slotte niet allemaal hetzelfde te denken ;)
En wat je wil: een goede middenvelder en een goede linksback, tja het niet halen van zulke spelers en 36 miljoen uitgeven voor al die middelmaten, is nu juist de oorzaak van de negativiteit.


Eens.. maarja we zullen toch vooruit moeten blijven kijken en iets moeten ondernemen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja lijkt me een uitstekende opstelling. Maar denk niet dat az hier aan mee wil doen
Maar als PSV (blijkbaar) 12 miljoen over heeft voor een speler als Kevin strootman en 15 miljoen voor bruma waarom niet 15-18 miljoen voor de aanvoerder en sterspeler van jong Oranje
 
Met het huidige spelersmateriaal:

Bergwijn______Malen______pereiro

_____________Ihattaren_____________
_______Guti?________Thomas_______

Boscagli__________________dumfries
________Viergever_Schwaab________

_____________Unnerstal_____________


- Hoewel ik twijfel over Pereiro, we hebben op die positie geen ander. Zodra Dumfries opkomt, kan Pereiro naar binnen trekken om als schaduwspits te fungeren. De enige met een afstandsschot voor de afvallende bal.
- Boscagli heeft imo niet zo heel slecht te gaan tot nog toe en kan met Bergwijn voor zich zich concentreren op verdedigen.
- Voor Guti zou ik graan een stevige aankoop zien ala Guardado/van Ginkel. Maar ja, wie wil in de winterstop?
Koopmeiners en wijndal misschien?
En dan als opstelling
Unnerstall
Dumfries schwaab/baumgartl viergever en wijndal
Koopmeiners thomas
Ihataren
Malen bergwijn en doan/gakpo
Geen Koopmeiners aub. Laten we nu eens spelers kopen die het nivo zeker aankunnen. Ipv Wijndal heb ik denk ik liever Haps, zal ook wel wat goedkoper zijn.
 
Geen Koopmeiners aub. Laten we nu eens spelers kopen die het nivo zeker aankunnen. Ipv Wijndal heb ik denk ik liever Haps, zal ook wel wat goedkoper zijn.
Haps is telkens geblesseerd maar fit zou die wel mijn eerste keus zijn inderdaad
En Koopmeiners is naast controlerende middenvelder (waar die beter is dan Rosario) ook nog een centrale verdediger waar we nu voornamelijk middelmaat hebben staan
 
Maar als PSV (blijkbaar) 12 miljoen over heeft voor een speler als Kevin strootman en 15 miljoen voor bruma waarom niet 15-18 miljoen voor de aanvoerder en sterspeler van jong Oranje
Zal ik even een berichtje maken waarbij PSV 22m over heeft voor Wijndal? Lijkt me nog leuker discussieren.

Als je even nadenkt, kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat PSV, na 36m in de zomer uitgegeven te hebben, nu weinig geld meer over heeft. Ik vermoed dat als PSV een substantiele transfer wil doen, ze eerst iemand zullen moeten verkopen.
 
Haps is telkens geblesseerd maar fit zou die wel mijn eerste keus zijn inderdaad
En Koopmeiners is naast controlerende middenvelder (waar die beter is dan Rosario) ook nog een centrale verdediger waar we nu voornamelijk middelmaat hebben staan
Mijn probleem is, wie zegt me dat Koopmeiners ook geen middelmaat is? Ik ben er niet gerust op.

Zelfs Stengs viel lelijk door de mand in het Nl elftal.
 
Zal ik even een berichtje maken waarbij PSV 22m over heeft voor Wijndal? Lijkt me nog leuker discussieren.
Ik had het over Koopmeiners
Als je even nadenkt, kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat PSV, na 36m in de zomer uitgegeven te hebben, nu weinig geld meer over heeft. Ik vermoed dat als PSV een substantiele transfer wil doen, ze eerst iemand zullen moeten verkopen.
Ik ben bang dat je wel gelijk hebt
 
Mijn probleem is, wie zegt me dat Koopmeiners ook geen middelmaat is? Ik ben er niet gerust op.

Zelfs Stengs viel lelijk door de mand in het Nl elftal.
Tja maar in dat geval kun je met een budget als psv geen enkele speler meer halen
 
Ik had het over Koopmeiners

Ik ben bang dat je wel gelijk hebt
Ik bedoel te zeggen dat we die berichten op clickbait sites niet serieus moeten nemen. Dat is gewoon verzonnen door een 'journalist'. PSV gaat echt geen 12m betalen voor Strootman.
 
Ik bedoel te zeggen dat we die berichten op clickbait sites niet serieus moeten nemen. Dat is gewoon verzonnen door een 'journalist'. PSV gaat echt geen 12m betalen voor Strootman.
Hoop het niet
Maar we hebben wel de Jong als TD
 
Terug
Bovenaan Onderaan