Ideale opstelling PSV

Morgen dus waarschijnlijk (volgens het AD) een middenveld met Hendrix, Thomas en Ihattaren. Dat is met deze selectie in mijn ogen de beste optie qua samenstelling.

Met Hendrix een pure balafpakker; met Thomas de dynamische speler ernaast en Ihattaren de creatieve passer.
Voorin Doan - Malen - Bergwijn is ook de beste samenstelling
Achterin blijft een probleem, zolang Sadilek speelt blijft het een drama, die brengt zoveel onrust en zo weinig voetballende oplossingen. In de winterstop een topper halen op linksback en tot die tijd met Viergever daar spelen lijkt me het beste.

Van Bommel kruipt langzaam naar de ideale opstelling; veel te langzaam. En in die ideale opstelling zitten helaas te weinig toppers om prijzen te pakken.
 
____________Bergwijn_____Malen___________
_______________Ihat/pereir__________________
____________Guti_______Thomas__________
__Bruma_________________________dumbfries
_______Viergever__ Swaab__ Baumgartl____
__________________Unnerstal_____________
 
Morgen dus waarschijnlijk (volgens het AD) een middenveld met Hendrix, Thomas en Ihattaren. Dat is met deze selectie in mijn ogen de beste optie qua samenstelling.

Met Hendrix een pure balafpakker; met Thomas de dynamische speler ernaast en Ihattaren de creatieve passer.
Voorin Doan - Malen - Bergwijn is ook de beste samenstelling
Achterin blijft een probleem, zolang Sadilek speelt blijft het een drama, die brengt zoveel onrust en zo weinig voetballende oplossingen. In de winterstop een topper halen op linksback en tot die tijd met Viergever daar spelen lijkt me het beste.

Van Bommel kruipt langzaam naar de ideale opstelling; veel te langzaam. En in die ideale opstelling zitten helaas te weinig toppers om prijzen te pakken.

Doan mag wat mij betreft plaatsmaken voor Gakpo. Gakpo links en Bergwijn rechts. Guti/Thomas/Ihattaren zou mijn middenveld zijn en Sadilek er zeker uit.
 
Doan mag wat mij betreft plaatsmaken voor Gakpo. Gakpo links en Bergwijn rechts. Guti/Thomas/Ihattaren zou mijn middenveld zijn en Sadilek er zeker uit.
Klopt, Gakpo, alhoewel nog niet ideaal, is nu al beter dan Doan en gaat alleen nog maar veel beter worden. Daarbij pakt Gakpo ook regelmatig een doelpuntkje mee, Doan scoort bijna nooit.
 
____________Bergwijn_____Malen___________
_______________Ihat/pereir__________________
____________Guti_______Thomas__________
__Bruma_________________________dumbfries
_______Viergever__ Swaab__ Baumgartl____
__________________Unnerstal_____________
Zou wat kunnen zijn, zou alleen Sadilek op de plaatsnam Bruma zetten (vind Sadilek een waardeloze back maar als middenvelder gaatjes wel, heeft goede drive en instelling)
 
Zou wat kunnen zijn, zou alleen Sadilek op de plaatsnam Bruma zetten (vind Sadilek een waardeloze back maar als middenvelder gaatjes wel, heeft goede drive en instelling)
Ik zou Sadilek op de tribune zetten. is niks en gaat ook nooit wat worden. Niet genoeg talent, nergens waar hij echt goed in is. Inzet alleen compenseert dat niet
 
Ik zou Sadilek op de tribune zetten. is niks en gaat ook nooit wat worden. Niet genoeg talent, nergens waar hij echt goed in is. Inzet alleen compenseert dat niet
Ben ik wel met je eens maar op de positie in de opstelling van Zuipwolde is het volgens mij het beste alternatief. Hendriks is dat namelijk op die specifieke positie niet, mist snelheid om opkomende spelers op te vangen/op te houden. Heeft Sadilek meer, maar dat ook hij tekort komt ben ik met je eens
 
Ben ik wel met je eens maar op de positie in de opstelling van Zuipwolde is het volgens mij het beste alternatief. Hendriks is dat namelijk op die specifieke positie niet, mist snelheid om opkomende spelers op te vangen/op te houden. Heeft Sadilek meer, maar dat ook hij tekort komt ben ik met je eens

In deze opstelling moeten de backs aanvallen. Bruma is wel een redelijk loopwonder die bekent is op de flanken. Het gebeurt wel vaker dat aanvallers een positie terug moeten zoals Valencia en Promes. Ik vind Sadilek ondanks zijn inzet niet iemand die aanvoelt wat er gevraagt wordt.
 
Ben ik wel met je eens maar op de positie in de opstelling van Zuipwolde is het volgens mij het beste alternatief. Hendriks is dat namelijk op die specifieke positie niet, mist snelheid om opkomende spelers op te vangen/op te houden. Heeft Sadilek meer, maar dat ook hij tekort komt ben ik met je eens
Volgens mij stelt Zuipwolde een rol voor Bruma voor zoals Promes bij het Nl elftal tegen Estland. 3 evrdedigers en dan backs die de hele zijkant bestrijken. Dat zou best een aardig experiment kunnen zijn, maar Sadilek mist echt elke kwaliteit die voor zo'n positie nodig is. Sadilek kan maar op 1 positie, dat is balafpakker op het middenveld, zeg maar een mindere versie van Hendrix. Voor alle andere posities in het elftal mist hij echt alle kwalieteiten die daarvoor nodig zijn.
 
In deze opstelling moeten de backs aanvallen. Bruma is wel een redelijk loopwonder die bekent is op de flanken. Het gebeurt wel vaker dat aanvallers een positie terug moeten zoals Valencia en Promes. Ik vind Sadilek ondanks zijn inzet niet iemand die aanvoelt wat er gevraagt wordt.

Lijkt me op zich ook wel wat. Slechter dan Sadilek kan toch niet.
 
Met het huidige spelersmateriaal:

Bergwijn______Malen______pereiro

_____________Ihattaren_____________
_______Guti?________Thomas_______

Boscagli__________________dumfries
________Viergever_Schwaab________

_____________Unnerstal_____________


- Hoewel ik twijfel over Pereiro, we hebben op die positie geen ander. Zodra Dumfries opkomt, kan Pereiro naar binnen trekken om als schaduwspits te fungeren. De enige met een afstandsschot voor de afvallende bal.
- Boscagli heeft imo niet zo heel slecht te gaan tot nog toe en kan met Bergwijn voor zich zich concentreren op verdedigen.
- Voor Guti zou ik graan een stevige aankoop zien ala Guardado/van Ginkel. Maar ja, wie wil in de winterstop?
 
Ideale opstelling PSV:

Malen-Lammers-Bergwijn
nieuwe middenvelder-Ihattaren-nieuwe middenvelder
nieuwe linksback
-nieuwe LCV-nieuwe RCV-Dumfries of nieuwe rechtsback
Unnerstall

:unsure:
 
Ideale opstelling PSV:

Malen-Lammers-Bergwijn
nieuwe middenvelder-Ihattaren-nieuwe middenvelder
nieuwe linksback
-nieuwe LCV-nieuwe RCV-Dumfries of nieuwe rechtsback
Unnerstall

:unsure:

Ja, dit lijkt er al meer op inderdaad.

Drie jaar geleden juichten we hiervoor:

Zoet

Arias
Bruma
Moreno
Willems

Guardado
Pröpper
Pereiro

Lestienne
De Jong
Locadia

En kijk waar we nu staan... 😞
 
Ideale opstelling PSV:

Malen-Lammers-Bergwijn
nieuwe middenvelder-Ihattaren-nieuwe middenvelder
nieuwe linksback
-nieuwe LCV-nieuwe RCV-Dumfries of nieuwe rechtsback
Unnerstall

:unsure:
en nu nog iets zonder dat we een ongeloofwaardige zes aankopen hoeven te doen in de winterstop...
 
Ja, dit lijkt er al meer op inderdaad.

Drie jaar geleden juichten we hiervoor:

Zoet

Arias
Bruma
Moreno
Willems

Guardado
Pröpper
Pereiro

Lestienne
De Jong
Locadia

En kijk waar we nu staan... 😞
Heb jij ooit gejuicht voor Zoet? :eek:
 
Ik kan na de eerste 30 pagina's te hebben doorgelezen van het topic van Zoet, alleen maar concluderen dat Der Muzikant het echt nooit in Zoet heeft zien zitten. Ik heb de overige 117 pagina's niet gelezen, dus 100% sluitend is dit niet, maar hij was er vroeg bij met z'n campagne. :grin:
Prima sample size!
 
Terug
Bovenaan Onderaan