Vedette
Eid al Fitr-expert
Heb nog steeds geen antwoord.
Mentos, can you help me out???
Remy ik dacht dat jij het ook wel wist, netals Roger, Sander en Der Muzikant.
Nu moet ik het vragen aan een ajaxied...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Heb nog steeds geen antwoord.
Mentos, can you help me out???
Remy ik dacht dat jij het ook wel wist, netals Roger, Sander en Der Muzikant.
Nu moet ik het vragen aan een ajaxied...
Ben geen expert maar wel HP gebruiker. Snelste (en wat mij betreft veiligste) stap is een USB variant denk ik? Maar vervangen moet denk ik wel kunnen: video. Misschien heb je hier wat aan?Lieve experts, ik als ervaren gebruiker, maar totale noob op het gebied van hardware, hoe moelijk is het om de wifi antenne te vervangen in een laptop? Mijn laptop verliest nogal vaak zijn verbinding met de wifi. Het gaat op een HP 17-BS0XX laptop.
Misschien heb je hier wat aan?
Waarschijnlijk moet je de WIFI-driver opnieuw installeren en is het probleem opgelost. Kijk eens op de HP site. Daar staat zeer waarschijnlijk de wifi-driver die je nodig hebt. Het is geen hardware-probleem maar een software-probleem.Lieve experts, ik als ervaren gebruiker, maar totale noob op het gebied van hardware, hoe moelijk is het om de wifi antenne te vervangen in een laptop? Mijn laptop verliest nogal vaak zijn verbinding met de wifi. Het gaat op een HP 17-BS0XX laptop.
Waarschijnlijk moet je de WIFI-driver opnieuw installeren en is het probleem opgelost. Kijk eens op de HP site. Daar staat zeer waarschijnlijk de wifi-driver die je nodig hebt.
Dan kan ik je uit de droom helpen.ICT: volgens mij is NL het enige land ter wereld waar er niet gewoon van IT gesproken wordt, maar van ICT.
maar van ICT.
Waarschijnlijk moet je de WIFI-driver opnieuw installeren en is het probleem opgelost. Kijk eens op de HP site. Daar staat zeer waarschijnlijk de wifi-driver die je nodig hebt. Het is geen hardware-probleem maar een software-probleem.
Je router steekt een djonko op, maar zijn klok staat 10 uur verkeerd?Bij ons een heel raar probleem: de wifi valt sinds kort elk dag precies om 14:20 uit. Daarna kunnen we gelukkig wel weer de wifi resetten en dan doet ie het weer. Maar de grote vraag blijft staan: waarom valt de wifi elke dag om 14:20 uit, en weet iemand hoe dit problemen op te lossen is?
Ik gebruik gewoon Gmail in outlook. Het is voor m'n bedrijf trouwens. Als er een spambericht komt markeer ik 'm als spam en klaar, maar dat is zeldzaam. Privé mail wordt wel vaak gespammed maar dat is eigen schuld. Als ik niet thuis ben kijk ik op de tablet wel eens psv wedstrijden via niet legale streams. Ik denk dat daar lekkages zijn mbt privé email (yahoo) die plaatsvindt. Maargoed, dat is het risico en eigen schuld..Welke mailprovider gebruiken jullie? Ik wil nu echt af van mijn hotmail, want ik word al maanden overspoeld met spam en het worden er steeds meer, hoeveel regels ik ook aanmaak om ze buiten te houden.
Welke mailprovider gebruiken jullie? Ik wil nu echt af van mijn hotmail, want ik word al maanden overspoeld met spam en het worden er steeds meer, hoeveel regels ik ook aanmaak om ze buiten te houden.
Het is vooral uit gemak dat ik nooit ben overgestapt. Ik had geen zin om alles over te zetten op een nieuw mailadres, maar ik ga er nu toch echt aan beginnen. Honderden spammails per week waarbij er tegenwoordig tientallen door het spamfilter heen komen komt me echt mijn neus uit.Gmail. Verkoop ongetwijfeld mijn ziel en data aan de duivel, maar het werkt goed. Krijg weinig spam en social media / reclame shit gaat in aparte folders (weet niet of dat bij andere providers ook zo gaat).
Respect dat je nog hotmail gebruikt, daar ben ik 20 jaar geleden al mee gestopt. Toen al erg spammig, maar was ook omdat ik toen begon met solliciteren. Coldhate@hotmail.com is dan eigenlijk net zoiets als Mohammed heten, je komt net wat minder snel boven op de stapel.