ICT

Upgrade werkt nog steeds gratis al beweert MS anders. W10 (v1909) usb setup downloaden en opstarten vanaf usb. Follow instructions. Persoonlijk raadt ik alleen een verse setup aan dus geen upgrade. Geen licentiekey invullen tijdens de setup (skip) Is ook gratis alleen moet je vooraf wel eerst je data backuppen en je programma's opnieuw installeren. In ruil daarvoor heb je dan ook een schoon systeem waar geen overbodige troep meer opstaat.
 
Hier is de link voor de mensen dat willen hun Windows 7 upgraden naar windows 10.
In deze video kun je zien hoe het moet

 
Lieve experts, ik als ervaren gebruiker, maar totale noob op het gebied van hardware, hoe moelijk is het om de wifi antenne te vervangen in een laptop? Mijn laptop verliest nogal vaak zijn verbinding met de wifi. Het gaat op een HP 17-BS0XX laptop.
 
Lieve experts, ik als ervaren gebruiker, maar totale noob op het gebied van hardware, hoe moelijk is het om de wifi antenne te vervangen in een laptop? Mijn laptop verliest nogal vaak zijn verbinding met de wifi. Het gaat op een HP 17-BS0XX laptop.
Ben geen expert maar wel HP gebruiker. Snelste (en wat mij betreft veiligste) stap is een USB variant denk ik? Maar vervangen moet denk ik wel kunnen: video. Misschien heb je hier wat aan?
 
Lieve experts, ik als ervaren gebruiker, maar totale noob op het gebied van hardware, hoe moelijk is het om de wifi antenne te vervangen in een laptop? Mijn laptop verliest nogal vaak zijn verbinding met de wifi. Het gaat op een HP 17-BS0XX laptop.
Waarschijnlijk moet je de WIFI-driver opnieuw installeren en is het probleem opgelost. Kijk eens op de HP site. Daar staat zeer waarschijnlijk de wifi-driver die je nodig hebt. Het is geen hardware-probleem maar een software-probleem.
 
Waarschijnlijk moet je de WIFI-driver opnieuw installeren en is het probleem opgelost. Kijk eens op de HP site. Daar staat zeer waarschijnlijk de wifi-driver die je nodig hebt.

Heb de hele computer opnieuw geinstalleerd maar de wifi blijft slecht. Heb de driver echter nog niet opnieuw geinstalleerd, ga dat proberen als mijn dochter weer weg is. Tot die tijd zal de computer niet veel aangeraakt gaan worden.
 
maar van ICT.

Installation Commissioning and Testing. Dekt de de lating perfect van de IT wereld, behalve het deel commissioning want dat vergeten ze altijd, zelfs in hun naam.


Waarschijnlijk moet je de WIFI-driver opnieuw installeren en is het probleem opgelost. Kijk eens op de HP site. Daar staat zeer waarschijnlijk de wifi-driver die je nodig hebt. Het is geen hardware-probleem maar een software-probleem.

Hulde voor Meneer Panenka, het werkt! Mijn dank is groot.
 
Bij ons een heel raar probleem: de wifi valt sinds kort elk dag precies om 14:20 uit. Daarna kunnen we gelukkig wel weer de wifi resetten en dan doet ie het weer. Maar de grote vraag blijft staan: waarom valt de wifi elke dag om 14:20 uit, en weet iemand hoe dit problemen op te lossen is?
 
Bij ons een heel raar probleem: de wifi valt sinds kort elk dag precies om 14:20 uit. Daarna kunnen we gelukkig wel weer de wifi resetten en dan doet ie het weer. Maar de grote vraag blijft staan: waarom valt de wifi elke dag om 14:20 uit, en weet iemand hoe dit problemen op te lossen is?
Je router steekt een djonko op, maar zijn klok staat 10 uur verkeerd?

Maar nee, geen idee.
 
Klinkt als n reset, waarbij t netwerk zijn connectie reset en ip-lijst verschoond (zeg ik als noob). Bij ons om 1:05 s'nachts t zelfde
 
Welke mailprovider gebruiken jullie? Ik wil nu echt af van mijn hotmail, want ik word al maanden overspoeld met spam en het worden er steeds meer, hoeveel regels ik ook aanmaak om ze buiten te houden.
 
Welke mailprovider gebruiken jullie? Ik wil nu echt af van mijn hotmail, want ik word al maanden overspoeld met spam en het worden er steeds meer, hoeveel regels ik ook aanmaak om ze buiten te houden.
Ik gebruik gewoon Gmail in outlook. Het is voor m'n bedrijf trouwens. Als er een spambericht komt markeer ik 'm als spam en klaar, maar dat is zeldzaam. Privé mail wordt wel vaak gespammed maar dat is eigen schuld. Als ik niet thuis ben kijk ik op de tablet wel eens psv wedstrijden via niet legale streams. Ik denk dat daar lekkages zijn mbt privé email (yahoo) die plaatsvindt. Maargoed, dat is het risico en eigen schuld..
 
Welke mailprovider gebruiken jullie? Ik wil nu echt af van mijn hotmail, want ik word al maanden overspoeld met spam en het worden er steeds meer, hoeveel regels ik ook aanmaak om ze buiten te houden.

Gmail. Verkoop ongetwijfeld mijn ziel en data aan de duivel, maar het werkt goed. Krijg weinig spam en social media / reclame shit gaat in aparte folders (weet niet of dat bij andere providers ook zo gaat).

Respect dat je nog hotmail gebruikt, daar ben ik 20 jaar geleden al mee gestopt. Toen al erg spammig, maar was ook omdat ik toen begon met solliciteren. Coldhate@hotmail.com is dan eigenlijk net zoiets als Mohammed heten, je komt net wat minder snel boven op de stapel.
 
Gmail. Verkoop ongetwijfeld mijn ziel en data aan de duivel, maar het werkt goed. Krijg weinig spam en social media / reclame shit gaat in aparte folders (weet niet of dat bij andere providers ook zo gaat).

Respect dat je nog hotmail gebruikt, daar ben ik 20 jaar geleden al mee gestopt. Toen al erg spammig, maar was ook omdat ik toen begon met solliciteren. Coldhate@hotmail.com is dan eigenlijk net zoiets als Mohammed heten, je komt net wat minder snel boven op de stapel.
Het is vooral uit gemak dat ik nooit ben overgestapt. Ik had geen zin om alles over te zetten op een nieuw mailadres, maar ik ga er nu toch echt aan beginnen. Honderden spammails per week waarbij er tegenwoordig tientallen door het spamfilter heen komen komt me echt mijn neus uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan