Ibrahim Afellay (M)

IPF

Forummer van het jaar 2015
Via de socials meldt PSV dat we niet verder gaan met Ibi.
Hopelijk is dat niet een aanleiding voor Ihattaren om alsnog te vertrekken.... Hij heeft namelijk altijd gezegd dat de aanwezigheid van Ibi heel belangrijk voor hem is geweest afgelopen jaar.

robpsv11

Grammatifaler
Zal vast nog een jaartje van waarde zijn voor een subtopper, dan denk ik aan Utrecht bijvoorbeeld. Sonde dat het zo is gegaan, want de keer dat ik hem aan het werk zag zag ik meer balgevoel dan Hendrix en Rosario bij elkaar. Dat één keer raken was gewoon een compleet genot na al dat saaie aannemen en die handelingssnelheid van een schildpad.

Penalty

Internationale Legende
Ibrahim Afellay:
“John en Toon (Gerbrands, red.) zijn eerlijk geweest en dat waardeer ik ontzettend”, vertelt Afellay. “Ze hebben duidelijk laten blijken dat de warmte die ik voel voor PSV wederzijds is. En daar ben ik echt blij mee. Ik ben door de jaren heen een echte PSV’er geworden en gebleven. Het is mooi om te horen dat ik hier altijd welkom blijf.”

Afellay geeft eerlijk toe dat hij zich niet neerlegt bij de sportieve conclusies van de clubleiding van PSV. “Ik ben van mening dat mijn loopbaan er nog niet op zit, dat ik op een goed niveau nog van waarde kan zijn. Ik voel me sinds de winterstop pas echt honderd procent fit. De komende weken ga ik gebruiken om te bepalen of ik bij een andere club nog voor mijn kans wil gaan.”

Het is geen verrassing dat hij weggaat. Ik ben benieuwd of hij nog echt aan het voetballen komt bij een andere club.
Hij heeft de laatste jaren niet veel gespeeld.
Ibi ik wens je het beste voor de toekomst. (Y) :)

Quagmire

Aanvoerder
Hopelijk is dat niet een aanleiding voor Ihattaren om alsnog te vertrekken.... Hij heeft namelijk altijd gezegd dat de aanwezigheid van Ibi heel belangrijk voor hem is geweest afgelopen jaar.

Die fase is zijn leven is hij al lang voorbij mag ik hopen :FP:
Snap best dat het handig was toen die snel naar het 1ste werd geschoven en veel van hem verwacht werd, nu hij alles al gezien en meegemaakt heeft op zijn jonge leeftijd kan ook hij Afellay gerust afschrijven :)

Als het matties zijn of waren blijft dat hoe dan ook wel, of 1 of beide nou wel of niet weg gaan. Maar hij gaat zijn carriere echt niet meer binden aan de status en stappen van een Afellay, mag hopen dat hij slimmer is geworden met de tijd sinds de laatste uitspraak dus. En het verhaal van het is zijn idool blablabla, grow the fu*k up en ga voetballen.

Afellay is een prima gozer, niks persoonlijks, maar als je bij een ploeg wilt horen die om de prijzen speelt dan heb je geen fu*k aan hem als speler. Men mag dus best zakelijk hard zijn en hem zonder enig twijfel de deur uit kicken.

• Haha
Reactions: IPF

Jerommeke

Basisspeler
En het verhaal van het is zijn idool blablabla, grow the fu*k up en ga voetballen
Kom op zeg, mag je als je 18 bent geen idool meer hebben? Wat is daar nou het probleem van?

Daarnaast overdrijf je nu ook wel dat Ihattaren alles al heeft gezien. Hij speelt pas iets meer dan een half jaar op het hoogste niveau.

Hebben ze je iets misdaan ofzo? De manier waarop je over ze schrijft snap ik echt niet.

Quagmire

Aanvoerder
Ze schrijft? Wie is ze?

Idolen mag je altijd hebben, maar hij heeft een masterclass spoed cursus gehad van talent > belangrijk rol in versneld tempo. Daar heeft die echt wel meer dan genoeg van geleerd en zich ontwikkeld, waar andere talenten jaren rustig aan doen en ruiken moest hij er vaak direct al staan.

Dus ik gok dat hij in de positieve zin er op vooruit is gegaan, mentaal en voetballend. Als hij nu nog achter zijn vriendje/idool blijft hangen en wilt vertrekken als hij gaat dan is Ihattaren de grootste sukkeltje van 2020 :) of Koppig, standvastig en dom ventje. Dat je dat roept als je nog een talent bent en de toekomst onzeker is ok, maar als je al je plek hebt gewonnen bij PSV en dan wilt vertrekken omdat je afgekeurde maatje/idool weg moet tja.. :bye:

Brainz

Routinier
Ze schrijft? Wie is ze?

Idolen mag je altijd hebben, maar hij heeft een masterclass spoed cursus gehad van talent > belangrijk rol in versneld tempo. Daar heeft die echt wel meer dan genoeg van geleerd en zich ontwikkeld, waar andere talenten jaren rustig aan doen en ruiken moest hij er vaak direct al staan.

Dus ik gok dat hij in de positieve zin er op vooruit is gegaan, mentaal en voetballend. Als hij nu nog achter zijn vriendje/idool blijft hangen en wilt vertrekken als hij gaat dan is Ihattaren de grootste sukkeltje van 2020 :) of Koppig, standvastig en dom ventje. Dat je dat roept als je nog een talent bent en de toekomst onzeker is ok, maar als je al je plek hebt gewonnen bij PSV en dan wilt vertrekken omdat je afgekeurde maatje/idool weg moet tja.. :bye:

Volgens mij maak je je druk om een extreem hypothetisch scenario...

Geloof er niets van dat dit daadwerkelijk invloed zou hebben op zijn keuzes.

Quagmire

Aanvoerder
Volgens mij maak je je druk om een extreem hypothetisch scenario...

Ik zie het ook niet gebeuren nee, maar ik waarschuw hem alleen dat als die het doet dat die zwaar aangepakt gaat worden door mij :bye:
Zonder ban dit keer, als ik lees dat men in de Trump praat over hoe ze iemand graag de dood en ongelukken gunnen, dan zijn mijn aanvallen helemaal onschuldige peanuts.

Jerommeke

Basisspeler
Ze schrijft? Wie is ze?

Ik zeg nergens ze schrijft. Met "ze" bedoel ik Ihattaren en Afellay, waar jij over schreef.

Ben het met je eens dat Ihattaren er direct moest staan en dat hij zich ook ontwikkeld heeft.
Maar in je eerste bericht zeg je "grow the f*ck up". Dat snap ik gewoon niet. Vandaar dat ik vraag of hij geen idool mag hebben.

Vervolgens scheldt je ook nog eens over Afellay en zeg je dat die de deur gekickt uit moet worden. Dit seizoen heeft hij weinig waarde gehad op het veld maar je spreekt over hem alsof het een Labyrat of Bazoer is.

Sneeuwvlok2

Routinier
Mislukte terugkeer heeft allen maar geld gekost. Moest een belangrijke rol in de kleedkamer spelen maar met zoveel slecht voetbal is dat niet gelukt.

Quagmire

Aanvoerder
Vervolgens scheldt je ook nog eens over Afellay en zeg je dat die de deur gekickt uit moet worden. Dit seizoen heeft hij weinig waarde gehad op het veld maar je spreekt over hem alsof het een Labyrat of Bazoer is.

Niks persoonlijks nee, maar hij had nooit de kans mogen krijgen, punt 1, maar met vriendjespolitiek kom je heel ver soms. Dat stoort mij het meest. Hem kan je niks kwalijk nemen, hij grijpt zijn kans maar dat de mensen die boven MVB staan niet hebben ingegrepen is het meest trieste aan deze zaak. Nu heb je allemaal verliezers, anders bleef het alleen bij 1 verliezer aka hij. Want als Markie hem niet nam dan trainde die nu nog gratis mee ergens want niemand zou hem een contract aanbieden verder.

Quagmire

Aanvoerder
Wat ga je doen? Hem van zijn vlucht weerhouden op Schiphol? :maniac:

Hij is een Psv'er + Marokkaan, in A'dam..
Als ik zeg me portomonee is gejat en hij is in een straal van 20 meter van mij dan ligt hij meteen in de cel door die 2 punten :unsure:
Dus als ik het zo smerig moet spelen en saboteren dan kan dat ook nog, laat dit dan maar waarschuwing 2 zijn :ROFL:

Ongezouten

Trainer Coach
Begrijpelijk dat hij moet vertrekken; dat vind ik een positief punt voor de directie. Bezem door de selectie halen. Het was natuurlijk altijd al een gok en die heeft zoals min of meer verwacht verkeerd uitgepakt.

Ik sluit me wat dat betreft aan bij Quagmire in dat het wel of niet aanblijven van Ibi geen rol zou moeten spelen in de keuze van Mo om te blijven of niet, en dat als dat wel een rol zou spelen, hij misschien mentaal toch nog niet ver genoeg is om zijn talent waar te kunnen maken.

PSVynadaMas

Invaller
Zonde dat het zo eindigd. De keer dat ik hem zag spelen, had die inderdaad nog altijd meer balgevoel dan Hendrix en Rosario bij elkaar.

Het gaat je goed Ibi. Thanks voor alles.

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Zal vast nog een jaartje van waarde zijn voor een subtopper, dan denk ik aan Utrecht bijvoorbeeld. Sonde dat het zo is gegaan, want de keer dat ik hem aan het werk zag zag ik meer balgevoel dan Hendrix en Rosario bij elkaar. Dat één keer raken was gewoon een compleet genot na al dat saaie aannemen en die handelingssnelheid van een schildpad.

Ik denk eigenlijk dat ook dat er niet meer voor hem in zit. Hij kan het gewoon niet meer belopen.

Natte Krant

Invaller
Hij heeft nog geen pepernoot geraakt mensen.
Komop.
Valse sentimenten horen niet bij een club met ambities.
Ik hoop slechts dat datgene, waarvoor hij is gehaald ( coach voor Mo) zijn vruchten heeft afgeworpen.
Time will tell.
Voetballend heeft hij NIETS toegevoegd.
En voetballend hadden wij behoorlijk behoefte aan toegevoegde waarde in 2019-2020.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Die fase is zijn leven is hij al lang voorbij mag ik hopen :FP:
Snap best dat het handig was toen die snel naar het 1ste werd geschoven en veel van hem verwacht werd, nu hij alles al gezien en meegemaakt heeft op zijn jonge leeftijd kan ook hij Afellay gerust afschrijven :)

Als het matties zijn of waren blijft dat hoe dan ook wel, of 1 of beide nou wel of niet weg gaan. Maar hij gaat zijn carriere echt niet meer binden aan de status en stappen van een Afellay, mag hopen dat hij slimmer is geworden met de tijd sinds de laatste uitspraak dus. En het verhaal van het is zijn idool blablabla, grow the fu*k up en ga voetballen.

Afellay is een prima gozer, niks persoonlijks, maar als je bij een ploeg wilt horen die om de prijzen speelt dan heb je geen fu*k aan hem als speler. Men mag dus best zakelijk hard zijn en hem zonder enig twijfel de deur uit kicken.
Eens hoor. Ik vroeg me alleen af of dat zo was. Ik hoor namelijk dat Ajax serieuze interesse heeft in Ihattaren.

Bovenaan Onderaan