Ibrahim Afellay (M)

Aanvoerder Tadic 'teken van armoe': 'Blijkbaar geen supertalent à la De Ligt'
Nou ja. Eerlijk is eerlijk. Hij is wel een fitte basisspeler. PSV kiest met Afellay meer voor een symbolische aanvoerder. Hij is en niet fit en (denk ik) niet verzekerd van een basisplaats.
 
Nou ja. Eerlijk is eerlijk. Hij is wel een fitte basisspeler. PSV kiest met Afellay meer voor een symbolische aanvoerder. Hij is en niet fit en (denk ik) niet verzekerd van een basisplaats.
Dat lijkt mij ook wel een terecht punt, maar dat van geen supertalent is natuurlijk grote zever.
 
Dat lijkt mij ook wel een terecht punt, maar dat van geen supertalent is natuurlijk grote zever.
Welk supertalent hebben we dan met de leidinggevende capaciteiten om nu als aanvoerder te fungeren? Want daar wordt op gedoeld.

Ibi ook niet mee naar Basel. Hij is nu een maand of 6 in training bij ons en maakt nog nooit minuten. ?
 
Welk supertalent hebben we dan met de leidinggevende capaciteiten om nu als aanvoerder te fungeren? Want daar wordt op gedoeld.

Ibi ook niet mee naar Basel. Hij is nu een maand of 6 in training bij ons en maakt nog nooit minuten. ?

Hebben we ook niet. Maar het was voor de Ligt nooit een vereiste om een supertalent te zijn als aanvoerder.
 
Kunnen jullie de logica volgen van Mark...??? Iemand tot aanvoerder maken, die nauwelijks twee maanden bij de club is, nog steeds niet geheel fit is, geen wedstrijdritme heeft, nauwelijks een band heeft met de huidige spelers in de selectie, niet mee kan doen tegen Basel thuis, niet tegen Ajax in de JCS en ook niet morgen aanwezig is in Zwitserland en zeer waarschijnlijk ook zal ontbreken in de eerste wedstrijd in de competitie.....? Maak je je als coach dan niet volstrekt belachelijk...? Wat voor signaal geef je dan af naar je selectie...?
 
Kunnen jullie de logica volgen van Mark...??? Iemand tot aanvoerder maken, die nauwelijks twee maanden bij de club is, nog steeds niet geheel fit is, geen wedstrijdritme heeft, nauwelijks een band heeft met de huidige spelers in de selectie, niet mee kan doen tegen Basel thuis, niet tegen Ajax in de JCS en ook niet morgen aanwezig is in Zwitserland en zeer waarschijnlijk ook zal ontbreken in de eerste wedstrijd in de competitie.....? Maak je je als coach dan niet volstrekt belachelijk...? Wat voor signaal geef je dan af naar je selectie...?
Die logica is héél ver te zoeken, of eigenlijk, is die gewoon helemaal niet te vinden...:rolleyes:
 
Zoet --> Kan er niks van
Hendrix --> Kan er niks van
Viergever --> De pest was nog net niet uitgebroken
Luckassen --> De wereld was vergaan
Sainsbury --> Het universum was vergaan
Dumfries --> Die is te dom
Lozano --> Valt te veel en is continu aan het klagen bij de scheids, totaal geen aanvoerder
Bergwijn --> Is te druk met figureren in videoclips van Depay
Baumgartl --> Zit er net
Malen --> Veel te jong, komt net kijken
Boscagli --> Zit er net
Lato --> Zit er net
Unnerstall --> Zit er net
Guti --> Zie eerst maar een basisplaats te krijgen
Pereiro --> Een man zonder emoties als aanvoerder
Bruma --> Zit er net

Kortom, wie Van Bommel ook had gekozen voor iedere speler was er toch wel (terechte) kritiek geweest. Het is vrij makkelijk om te bashen, maar bekijk dan ook eens wat de andere opties waren geweest. Als ik hier naar kijk vind ik de keuze voor Afellay nog niet eens zo raar.
 
Zoet --> Kan er niks van
Hendrix --> Kan er niks van
Viergever --> De pest was nog net niet uitgebroken
Luckassen --> De wereld was vergaan
Sainsbury --> Het universum was vergaan
Dumfries --> Die is te dom
Lozano --> Valt te veel en is continu aan het klagen bij de scheids, totaal geen aanvoerder
Bergwijn --> Is te druk met figureren in videoclips van Depay
Baumgartl --> Zit er net
Malen --> Veel te jong, komt net kijken
Boscagli --> Zit er net
Lato --> Zit er net
Unnerstall --> Zit er net
Guti --> Zie eerst maar een basisplaats te krijgen
Pereiro --> Een man zonder emoties als aanvoerder
Bruma --> Zit er net

Kortom, wie Van Bommel ook had gekozen voor iedere speler was er toch wel (terechte) kritiek geweest. Het is vrij makkelijk om te bashen, maar bekijk dan ook eens wat de andere opties waren geweest. Als ik hier naar kijk vind ik de keuze voor Afellay nog niet eens zo raar.

(Y) Zo is het. En wat als hij Rosario aanvoerder had gemaakt, en die weer direct had ontnomen zodra Afellay in de basis zou staan? En het is ook niet zo dat Afellay pas drie dagen geleden op Eindhoven AirPort aankwam. Dus ik neem aan dat van Bommel en staf wel wat zicht op de toekomst hebben.
Maar goed, een dag PSV niet gebasht, is een dag niet geleefd. :unsure:
 
in 2 maanden kan hij alweer 3 nieuwe blessures oplopen :rolleyes: :S:
We moeten de 20-30 minuten koesteren die hij zal maken dit seizoen
 
En wat hebben we al een plezier gehad van Afellay he? Ook fijn dat hij aanvoerder is. Z'n aanwezigheid op het veld, z'n invloed, wat een verademing.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ach, als Afellay eind van het seizoen net zo bezopen als Gerald Sibon toen der tijd met Mo Ihattaren samen de schaal omhoog houdt, waarbij Mo nog verlegen in de camera kijkt vind ik het allemaal prima dit seizoen! :CHEER:

We hebben gisteren gezien dat: :SC: er ook nog niet is. En misschien gaan zij (zoals ik in het desbetreffende topic al refereerde dit seizoen wel met Blind, Marin en v/d Beek op het middenveld spelen joh. Dat is Hendrix/Rosario all over again, maar dan in Amsterdam. Prima toch? ;)

Brainz / Mentos , een post met een knipoog en enigszins een stukje Eindhovense cultuur...

 
Ach, als Afellay eind van het seizoen net zo bezopen als Gerald Sibon toen der tijd met Mo Ihattaren samen de schaal omhoog houdt, waarbij Mo nog verlegen in de camera kijkt vind ik het allemaal prima dit seizoen! :CHEER:

We hebben gisteren gezien dat: :SC: er ook nog niet is. En misschien gaan zij (zoals ik in het desbetreffende topic al refereerde dit seizoen wel met Blind, Marin en v/d Beek op het middenveld spelen joh. Dat is Hendrix/Rosario all over again, maar dan in Amsterdam. Prima toch? ;)

Zeker prima. Maar het gaat hier om Afellay die niet speelt. Waarschijnlijk nog wel ff duurt. En toch aanvoerder is.
Ja, ik blijf er over door zeiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan