Hirving Lozano (A)

Valencia zal echt niet meer dan 35 miljoen euro gaan bieden voor Lozano, lijkt mij....
Dat alleen al betaalden ze voor Cillessen. Wellicht hebben ze een geldboom groeien daar in Valencia en leggen ze met gemak de gevraagde 50 miljoen neer.
 
Ben echt heel gecharmeerd geraakt van Malen op '9. Denk dat hij de nieuwe spit van Oranje gaat worden. Maar wel lekker dat je met Lammers een geduchte concurrent hebt en zelfs met Piroe nog een extra optie hebt. Ben blij dat PSV voorlopig zo verstandig zijn om geen vervangerte halen en al helemaal geen Janssen ofzo. Drie talentvolle spitsen in je selectie plus eentje wordt verhuurd.
Echt luxe, alhoewel onbewezen. Ik heb er vertrouwen in, ook Malen gaat een ster worden.
 
Volgens mij is er geen aanvaller in de Premier League met de beentjes van Lozano om de doodeenvoudige reden dat die te veel te verduren krijgen. Heb je Hazard zn onderlichaam wel eens gezien. Geloof je nu echt dat als Lozano naar de PL gaat dat hij het dan fysiek minder te verduren gaat krijgen? Of de scheids meer mee gaat krijgen?

Volgens mij heb ik het nergens over de PL? Wat kan mij het schelen hoe de scheidsrechters daar fluiten of hoe lomp ze daar zijn en men het oké vindt. Je doet net alsof dat de maatstaf is voor de rest van de wereld.
 
Volgens mij heb ik het nergens over de PL? Wat kan mij het schelen hoe de scheidsrechters daar fluiten of hoe lomp ze daar zijn en men het oké vindt. Je doet net alsof dat de maatstaf is voor de rest van de wereld.
Er is geen topcompetitie waar de aanvallers meer in bescherming worden genomen dan in Nederland
 
Ik heb begrepen dat Valencia Lato naar PSV wil laten gaan met een terugkoopclausule. Kan John de Jong hem niet uit z'n broek halen en zeggen "daar gaan we mee akkoord als jullie Lozano overnemen voor 70 miljoen met een terugkoopclausule van 10 miljoen"?
 
Ik heb begrepen dat Valencia Lato naar PSV wil laten gaan met een terugkoopclausule. Kan John de Jong hem niet uit z'n broek halen en zeggen "daar gaan we mee akkoord als jullie Lozano overnemen voor 70 miljoen met een terugkoopclausule van 10 miljoen"?
PSV moet gewoon met de hand op tafel slaan en zeggen:'Als jullie willen dat er onderhandeld wordt over een overgang van Lozano naar jullie, dan willen we niks weten van een terugkoopclausule".
 
PSV moet gewoon met de hand op tafel slaan en zeggen:'Als jullie willen dat er onderhandeld wordt over een overgang van Lozano naar jullie, dan willen we niks weten van een terugkoopclausule".

Of; 'Weet je wat? Wij vinden huren ook niet zo'n probleem. Laten we daarna een schappelijke prijs voor Lozano afspreken'.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb begrepen dat Valencia Lato naar PSV wil laten gaan met een terugkoopclausule. Kan John de Jong hem niet uit z'n broek halen en zeggen "daar gaan we mee akkoord als jullie Lozano overnemen voor 70 miljoen met een terugkoopclausule van 10 miljoen"?

Daar gaat z'n zaakwaarnemer nooit mee akkoord.
 
Tja, Lozano nog steeds niet verkocht.....het is toch wel raar dat Lozano niet mee is op trainingskamp, maar er is ook nog steeds niets concreets te melden over gesprekken met clubs of iets dergelijks....ik durf te wedden dat Lozano eind juli gewoon weer aansluit bij de PSV-selectie en gewoon weer te bewonderen is in het shirt van PSV bij aanvang nieuwe competitie .....op zich niks mis mee, maar ja , we hebben wel Bruma gehaald en het geld dat Lozano op zou leveren (40-45 miljoen euro) kunnen we dan niet meer investeren in nieuwe aankopen...en trouwens, over Bergwijn horen we al meer dan 3 weken niks meer van qua concrete interesse uit het buitenland....
 
Tja, Lozano nog steeds niet verkocht.....het is toch wel raar dat Lozano niet mee is op trainingskamp, maar er is ook nog steeds niets concreets te melden over gesprekken met clubs of iets dergelijks....ik durf te wedden dat Lozano eind juli gewoon weer aansluit bij de PSV-selectie en gewoon weer te bewonderen is in het shirt van PSV bij aanvang nieuwe competitie .....op zich niks mis mee, maar ja , we hebben wel Bruma gehaald en het geld dat Lozano op zou leveren (40-45 miljoen euro) kunnen we dan niet meer investeren in nieuwe aankopen...en trouwens, over Bergwijn horen we al meer dan 3 weken niks meer van qua concrete interesse uit het buitenland....
Is hij inmiddels alweer fit?
 
Tja, Lozano nog steeds niet verkocht.....het is toch wel raar dat Lozano niet mee is op trainingskamp, maar er is ook nog steeds niets concreets te melden over gesprekken met clubs of iets dergelijks....ik durf te wedden dat Lozano eind juli gewoon weer aansluit bij de PSV-selectie en gewoon weer te bewonderen is in het shirt van PSV bij aanvang nieuwe competitie .....op zich niks mis mee, maar ja , we hebben wel Bruma gehaald en het geld dat Lozano op zou leveren (40-45 miljoen euro) kunnen we dan niet meer investeren in nieuwe aankopen...en trouwens, over Bergwijn horen we al meer dan 3 weken niks meer van qua concrete interesse uit het buitenland....
Hij is gebelesseerd. Daarnaast wil PSV hem verkopen
 
Hij is gebelesseerd. Daarnaast wil PSV hem verkopen
Nog steeds geblesseerd??? Die verrekte Heerkens ook. Zum kotzen. Wat is dat toch met die medische staf bij PSV. Bij een club als Bayern was hij allang weer fit.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk, PSV wil hem graag verkopen, maar als er geen club is die aan de vraagprijs wil voldoen, dan loopt Lozano straks in augustus gewoon rond in het shirt van PSV....
Zo is het, en dan is het maar weer af te wachten, hoeveel aanslagen er dan op hem gepleegd worden. Als er geen transfer komt waar PSV financieel goede zaken meedoet, en hij raakt echt een keer nog zwaarder geblesseerd als nu; Ik moet er niet aan denken ! Worst case scenario !
 
Terug
Bovenaan Onderaan