Hirving Lozano (A)

Lang maak ik mij het meest zorgen over. Ik hoop dat die slepende blessure van hem nou even weg is en hij nu niet in een traject zit dat hem zijn carriere gaat kosten. Het zou zomaar kunnen dat het lichaam niet wil en die blessure terug blijft komen. Ik heb liever dat hij er nog drie maanden uit is als dat betekent dat het helemaal genezen is dan dat hij nu weer iets te vroeg gebracht wordt omdat we zo'n druk schema hebben, om vervolgens binnen twee wedstrijden weer voor een onbekende tijd uit te vallen.
Volgens Bosz is hij volledig pijnvrij en heeft hij geen angst meer om voluit te gaan, dat kon je ook wel zien bij zijn druistige invalbeurt; hij liep bijna zichzelf voorbij in zijn bewijsdrang.
 
Begint een aanwinst van Sutalo-eske proporties te worden. Nog enigszins verbloemd omdat t n voorhoede speler is, maar echt zijn status, aankoopsom en sakarisschaal onwaardig. Inzet is er wel, maar mijn God - niks lukt m meer.
 
Begint een aanwinst van Sutalo-eske proporties te worden. Nog enigszins verbloemd omdat t n voorhoede speler is, maar echt zijn status, aankoopsom en sakarisschaal onwaardig. Inzet is er wel, maar mijn God - niks lukt m meer.
Zag vandaag weer geruchten dat er clubs zijn waar hij naartoe kan, ik zeg, tijd voor de Elsa-modus.
 
Begint een aanwinst van Sutalo-eske proporties te worden. Nog enigszins verbloemd omdat t n voorhoede speler is, maar echt zijn status, aankoopsom en sakarisschaal onwaardig. Inzet is er wel, maar mijn God - niks lukt m meer.
Eens, helaas. Eigenlijk teert hij het hele jaar al op zijn eerste periode hier. Als hij niet snel zijn vorm terugvindt, dan moet de MLS inderdaad maar uitkomst bieden...
 
Eens, helaas. Eigenlijk teert hij het hele jaar al op zijn eerste periode hier. Als hij niet snel zijn vorm terugvindt, dan moet de MLS inderdaad maar uitkomst bieden...
Momenteel krijgt Luuk vooral weinig panklare voorzetten. Ook creëren Baka en Chucky zelf niet veel meer. Spelers die echt wel iets kunnen en de leeftijd, fitheid hebben om op dit niveau indruk te maken. Misschien dat de ketchup fles wet van Ruud een rol speelt
 
Terug
Bovenaan Onderaan