Ik zou de komst van Gomes zeker toejuichen.
Vaak ben ik het met je eens, hier niet. Na zijn vertrek maakte we de slechtste periode in 30 jaar door en zijn we jaren bezig geweest om de rotzooi van Reker op te ruimen. Hij had zich niet boven de club moeten plaatsen en het doet pijn dat juist hij, de publiekslieveling, zo is vertrokken. Maar ik herinner me toch vooral de vele fantastische saves en Europese successen. Een van de meest memorabele spelers van PSV van de afgelopen 15 jaar. Die verdient meer waardering.
Dan kunnen we beter de keeper van Genemuiden ophalen, die kost minder salaris en ben je uiteindelijk goedkoper uit!
Een paar miljoen wat? Doden? In dat geval is hij in ieder geval hard onderweg met zijn gestuntel.
Zoet komt gigantisch tekort, is verantwoordelijk voor tegengoals, en houdt zelden een prima balletje tegen. Al kreeg PSV geld toe, zouden ze hem alsnog zonder pardon op straat moeten flikkeren.
Wie er voor terugkomt is mij om het even. Om het on topic te houden: ik ben niet tegen Gomes.
Zodra Willems en Lestienne terugkomen hebben we eigenlijk alleen nog een goede keeper nodig. Om het goed te maken zou hij nu een vertrek bij Watford kunnen forceren.
Ok, en dan Maher nog verkopen en Ziyech halen. En dat allemaal in de winterstop.
-------------------------Gomes--------------------------
Arias-----------Bruma------------Moreno------Willems
------------Hendrix-------------Guardado--------------
---------------------Ziyech------------------------------
Pereiro-----------De Jong--------------Lestienne------
Kon minder.