Heurelho da Silva Gomes

Niemand zo polariserend op dit forum als Heurelho Gomes :)

Zo ga je blijkbaar om met een speler die een hoofdrol vervulde in meerdere kampioenschappen en het laatste Nederlandse CL-succes. Tuurlijk ging hij raar weg. Al vertrouw ik Reker ook voor geen 5 centen.
 
De een maakt een blunder en mag nooit meer terugkomen. De ander maakt ze wekelijks maar staat de week erna gewoon weer in het doel.

De een zat eerst 4 jaar steeds op de bank en keept nu bij Watford. Beter zal hij niet meer worden en heeft ook geen restwaarde meer. De ander is nog jong en gratis en kan na een goed seizoen zomaar een paar miljoen opleveren. Aangezien PSV ook gewoon een bedrijf is, houdt men daar wel rekening mee en laten ze de sentimenten voor wat ze zijn.
 
Laatst bewerkt:
De een zat eerst 4 jaar steeds op de bank en keept nu bij Watford. Beter zal hij niet meer worden en heeft ook geen redtwaarde meer. De ander is nog jong en gratis en kan na een goed seizoen zomaar een paar miljoen opleveren. Aangezien PSV ook gewoon een bedrijf is, houdt men daar wel rekening mee en laten ze de sentimenten voor wat ze zijn.

Ik neem aan dat het Weltmeister meer gaat om de manier waarop er door het forum naar Gomes wordt gekeken. Dat PSV weinig met onze mening doet, lijkt me voor de hand liggen ;)
 
Ik neem aan dat het Weltmeister meer gaat om de manier waarop er door het forum naar Gomes wordt gekeken. Dat PSV weinig met onze mening doet, lijkt me voor de hand liggen ;)
Wat Weltmeister bedoelt weet ik niet maar hij zal waarschijnlijk zelf al met een antwoord komen aangezien hij vrij actief is in dit topic;)
 
De een zat eerst 4 jaar steeds op de bank en keept nu bij Watford. Beter zal hij niet meer worden en heeft ook geen restwaarde meer. De ander is nog jong en gratis en kan na een goed seizoen zomaar een paar miljoen opleveren. Aangezien PSV ook gewoon een bedrijf is, houdt men daar wel rekening mee en laten ze de sentimenten voor wat ze zijn.

Niets is gratis in het leven. ;)
 
Ik neem aan dat het Weltmeister meer gaat om de manier waarop er door het forum naar Gomes wordt gekeken. Dat PSV weinig met onze mening doet, lijkt me voor de hand liggen ;)

Het is mij om het even. Als ze een betere optie hebben, vind ik dat ook prima. Op dit moment vind ik vooral dat onze 1e doelman voor het 3e jaar op rij geen overtuigende indruk maakt. Topclub-onwaardig. Als vervolgens een keeper als Gomes aangeeft dat hij nog graag voor PSV zou spelen, dan zou ik zo'n kans met beide handen aangrijpen. Ik snap best dat mensen moeite hebben met zijn geforceerde vertrek. We weten ook alleen maar wat de media ons vertellen. Verder is het gewoon een topkeeper. Net wat we momenteel absoluut niet hebben. Als je structureel mee wilt doen in Europa, moet ook je doelman een 'zekerheidje' zijn. Dat is Zoet absoluut niet. Hoezeer ik het hem en PSV ook gegund had.
 
De een zat eerst 4 jaar steeds op de bank en keept nu bij Watford. Beter zal hij niet meer worden en heeft ook geen restwaarde meer. De ander is nog jong en gratis en kan na een goed seizoen zomaar een paar miljoen opleveren. Aangezien PSV ook gewoon een bedrijf is, houdt men daar wel rekening mee en laten ze de sentimenten voor wat ze zijn.

Sportief succes levert meer op dan de transfer van een middelmatige keeper. Ook daar houdt een bedrijf rekening mee.
 
De man spreekt zijn gehele carriere met veel warmte over PSV. Ik hoop voor zowel Gomes als voor PSV dat hij nog een paar mooie jaren bij PSV in het doel mag staan.

Behalve toen die ene keer toen PSV nog zijn werkgever was. Ik hoop dat hij hier heel ver wegblijft, nooit meer terugkomt en eigenlijk ook, dat hij nooit meer iets over PSV zegt.
 
Behalve toen die ene keer toen PSV nog zijn werkgever was. Ik hoop dat hij hier heel ver wegblijft, nooit meer terugkomt en eigenlijk ook, dat hij nooit meer iets over PSV zegt.

Vaak ben ik het met je eens, hier niet. Na zijn vertrek maakte we de slechtste periode in 30 jaar door en zijn we jaren bezig geweest om de rotzooi van Reker op te ruimen. Hij had zich niet boven de club moeten plaatsen en het doet pijn dat juist hij, de publiekslieveling, zo is vertrokken. Maar ik herinner me toch vooral de vele fantastische saves en Europese successen. Een van de meest memorabele spelers van PSV van de afgelopen 15 jaar. Die verdient meer waardering.
 
De ander is nog jong en gratis(...)

Dan kunnen we beter de keeper van Genemuiden ophalen, die kost minder salaris en ben je uiteindelijk goedkoper uit!

(...)kan na een goed seizoen zomaar een paar miljoen opleveren.

Een paar miljoen wat? Doden? In dat geval is hij in ieder geval hard onderweg met zijn gestuntel.

Zoet komt gigantisch tekort, is verantwoordelijk voor tegengoals, en houdt zelden een prima balletje tegen. Al kreeg PSV geld toe, zouden ze hem alsnog zonder pardon op straat moeten flikkeren.

Wie er voor terugkomt is mij om het even. Om het on topic te houden: ik ben niet tegen Gomes.
 
Ik zou de komst van Gomes zeker toejuichen.

Wanneer gaat men nou eens de nostalgische hoofdstuk sluiten en realistisch worden, hij kan nu en aankomende 3 jaar niet komen en als die na 3 jaar wilt en kan komen is het de vraag of je wat aan hem hebt omdat die dan met een rollator aan komt :FP:

Men moet eens de pijlen gaan richten op Hahn, Gomes is verre verleden waar het ook bij blijft, mits hij niet tekent als keeperstrainer.
 
Ik zou de komst van Gomes zeker toejuichen.

Vaak ben ik het met je eens, hier niet. Na zijn vertrek maakte we de slechtste periode in 30 jaar door en zijn we jaren bezig geweest om de rotzooi van Reker op te ruimen. Hij had zich niet boven de club moeten plaatsen en het doet pijn dat juist hij, de publiekslieveling, zo is vertrokken. Maar ik herinner me toch vooral de vele fantastische saves en Europese successen. Een van de meest memorabele spelers van PSV van de afgelopen 15 jaar. Die verdient meer waardering.

Dan kunnen we beter de keeper van Genemuiden ophalen, die kost minder salaris en ben je uiteindelijk goedkoper uit!



Een paar miljoen wat? Doden? In dat geval is hij in ieder geval hard onderweg met zijn gestuntel.

Zoet komt gigantisch tekort, is verantwoordelijk voor tegengoals, en houdt zelden een prima balletje tegen. Al kreeg PSV geld toe, zouden ze hem alsnog zonder pardon op straat moeten flikkeren.

Wie er voor terugkomt is mij om het even. Om het on topic te houden: ik ben niet tegen Gomes.


Zodra Willems en Lestienne terugkomen hebben we eigenlijk alleen nog een goede keeper nodig. Om het goed te maken zou hij nu een vertrek bij Watford kunnen forceren. ;)
Ok, en dan Maher nog verkopen en Ziyech halen. En dat allemaal in de winterstop.


-------------------------Gomes--------------------------

Arias-----------Bruma------------Moreno------Willems

------------Hendrix-------------Guardado--------------

---------------------Ziyech------------------------------

Pereiro-----------De Jong--------------Lestienne------


Kon minder.
 
De een maakt een blunder en mag nooit meer terugkomen. De ander maakt ze wekelijks maar staat de week erna gewoon weer in het doel.

Ik zou het graag om willen draaien: de een heeft in een periode van 7 jaar ongeveer 2 jaar (alles bij elkaar)goed gekeept, de ander heeft sinds een paar weken een dip en moet bij het grofvuil worden gezet.
Het gaat mij niet om de manier van vertrekken, het gaat mij er om dat hij na zijn vertrek bar weinig heeft laten zien. Een half jaartje bij de spurs, een goed seizoen in de Championship en een goed begin in de PL. En dan halen we hem terug omdat ie in 2008! zo goed was. Daar pas ik voor.
 
Ik zou het graag om willen draaien: de een heeft in een periode van 7 jaar ongeveer 2 jaar (alles bij elkaar)goed gekeept, de ander heeft sinds een paar weken een dip en moet bij het grofvuil worden gezet.
Het gaat mij niet om de manier van vertrekken, het gaat mij er om dat hij na zijn vertrek bar weinig heeft laten zien. Een half jaartje bij de spurs, een goed seizoen in de Championship en een goed begin in de PL. En dan halen we hem terug omdat ie in 2008! zo goed was. Daar pas ik voor.

Ik begrijp de scepsis. Garanties zijn er niet. Toch denk ik dat hij juist bij een warme club als PSV tot dat topniveau kan komen. Hij zou graag willen. PSV mist een goede keeper. Het is dus niets dan mijn persoonlijke opportune optelsom. :)
Maar goed, een andere goede keeper mag ook. Zoet vind ik simpelweg niet goed genoeg. Mag het al 2,5 jaar laten zien. Daarin laat hij het al 2,5 niet overtuigend genoeg zien. Althans, dat is mijn humble opinion.
 
Die vent is al 34....
We kunnen ook vragen of van Breukelen nog zin heeft om terug te keren :eek:

Van Breukelen. Dat is een soort Dirk Kuyt avant la lettre. Dat eeuwige gezwam over teamspirit. Hij heeft wel gelijk, maar de manier waarop..
Maar goed, hij wil vast wel wat lezingen geven. Weet je in ieder geval zeker dat het goed zit met de hoeveelheid slaap van de selectie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan