Heurelho da Silva Gomes

Kan me niet voorstellen dat dergelijke toezeggingen zijn gedaan.

Kan het idd niet zwart op wit vinden:(
In een artikel van het AD van 10 mei staat wel dat de inhoud van het overleg tussen PSV en Zoet niet bekendgemaakt word maar Zoet zegt vervolgens wel Ik ga natuurlijk niet terug om op de tribune te zitten.
Maar ja, zegt ook niet alles
Misschien ben ik wat te enthousiast :supp:
 
Je haalt\beoordeelt een speler toch altijd op basis van resultaten uit het verleden? ;)

Maar ik heb wel meer spelers zien bezwijken na het switchen van clubs door omgevingsvariabelen.

Iedereen weet waar Gomes toe in staat is. Met die kwaliteiten durf ik dat gokje wel te maken. Vooral als je het weg zet tegen het feit dat hij waarschijnlijk voor niets of een prikkie weg mag.

Een verleden, geen ver verleden.
Meer spelers? Wacht even. Als ik andere spelers erbij haal, ben ik off-topic bezig...

We weten waartoe hij in staat was, niet meer. Dat ie voor weinig kan komen, wil nog niet zeggen dat hij niets gaat kosten. Tenzij Zoet en Tyton gaan, niet halen.
 
Goh, ik wilde een boel reageren, maar telkens maait Hoetie het gras voor mijn voeten weg. Bedankt!

Gomes, niks meer laten zien. Mocht je nog fan zijn, laaf je dan aan beelden uit het verleden en laat een (in mijn ogen onvermijdelijke) mislukking bij PSV anno nu je herinneringen niet verpesten.

Graag gedaan! (Y)
 
Ik blijf er bij, als we Tyton zouden kunnen ruilen voor Gomes, zouden we dat meteen moeten doen toch? Als het antwoord "ja" is op die vraag: haal Gomes transfervrij op, probeer Tyton te verkopen, verhuren of desnoods transfervrij te laten vertrekken
Dan kost deze kwaliteitsimpuls je nog geen enkele euro. Vervolgens wordt Zoet eerste keeper, met Gomes als mentor achter hem als tweede keeper. Zo halen we wat ervaring binnen het jonge team, hebben we een goede backup voor Zoet zonder dat zijn ontwikkeling stil komt te staan, maar kan hij wel op zijn eigen tempo wennen aan het niveau van PSV. Daar komt bij dat we met Gomes een cultheld (ja ik weet dat sommige hier daar anders over denken) terug halen naar onze club, iets wat we in deze tijd ook wel kunnen gebruiken denk ik.
 
Ik blijf er bij, als we Tyton zouden kunnen ruilen voor Gomes, zouden we dat meteen moeten doen toch? Als het antwoord "ja" is op die vraag: haal Gomes transfervrij op, probeer Tyton te verkopen, verhuren of desnoods transfervrij te laten vertrekken
Dan kost deze kwaliteitsimpuls je nog geen enkele euro. Vervolgens wordt Zoet eerste keeper, met Gomes als mentor achter hem als tweede keeper. Zo halen we wat ervaring binnen het jonge team, hebben we een goede backup voor Zoet zonder dat zijn ontwikkeling stil komt te staan, maar kan hij wel op zijn eigen tempo wennen aan het niveau van PSV. Daar komt bij dat we met Gomes een cultheld (ja ik weet dat sommige hier daar anders over denken) terug halen naar onze club, iets wat we in deze tijd ook wel kunnen gebruiken denk ik.

Ik denk dat Gomes wat meer $$$ salaris wil hebben dan Tyton momenteel krijgt. En de restwaarde (haha, dat klinkt lullig als je het over een mens hebt), is lager vanwege zijn hoge(re) leeftijd.....
 
Ik blijf er bij, als we Tyton zouden kunnen ruilen voor Gomes, zouden we dat meteen moeten doen toch? Als het antwoord "ja" is op die vraag: haal Gomes transfervrij op, probeer Tyton te verkopen, verhuren of desnoods transfervrij te laten vertrekken
Dan kost deze kwaliteitsimpuls je nog geen enkele euro. Vervolgens wordt Zoet eerste keeper, met Gomes als mentor achter hem als tweede keeper. Zo halen we wat ervaring binnen het jonge team, hebben we een goede backup voor Zoet zonder dat zijn ontwikkeling stil komt te staan, maar kan hij wel op zijn eigen tempo wennen aan het niveau van PSV. Daar komt bij dat we met Gomes een cultheld (ja ik weet dat sommige hier daar anders over denken) terug halen naar onze club, iets wat we in deze tijd ook wel kunnen gebruiken denk ik.

Gomes komt niet terug als reserve keeper. Met Gomes op de bank heb je meteen een vreselijk groot probleem ipv een cultheld die een grote band met het publiek heeft.
 
Vind Zoet een goede keeper maar ook Zoet is gewoon een gok natuurlijk. Kan totaal verkeerd uitpakken. Jonge spelers hebben na een goed seizoen wel vaker een terugval. Tyton vind ik een geweldige 'reflex keeper', echter oogt af en toe wat onzeker. We doen nu net alsof onze twee keepers goden zijn en Gomes maar afwachten is. Echter lijkt mij dat het geval bij alle drie. En ik blijf er bij, een ervaren keeper is wat deze defensie goed kan gebruiken. Alle ogen op gomes zodat de jonkies in alle rust hun werk kunnen doen.
 
Vind Zoet een goede keeper maar ook Zoet is gewoon een gok natuurlijk. Kan totaal verkeerd uitpakken. Jonge spelers hebben na een goed seizoen wel vaker een terugval. Tyton vind ik een geweldige 'reflex keeper', echter oogt af en toe wat onzeker. We doen nu net alsof onze twee keepers goden zijn en Gomes maar afwachten is. Echter lijkt mij dat het geval bij alle drie. En ik blijf er bij, een ervaren keeper is wat deze defensie goed kan gebruiken. Alle ogen op gomes zodat de jonkies in alle rust hun werk kunnen doen.

Ik heb liever een Nederlandse gok van 22 jaar die de afgelopen 2 seizoenen indruk heeft gemaakt bij laagvlieger RKC, dan een gok met een grote gok van 32 jaar die de afgelopen 2 seizoenen alles behalve indruk heeft gemaakt.
 
Ik heb liever een Nederlandse gok van 22 jaar die de afgelopen 2 seizoenen indruk heeft gemaakt bij laagvlieger RKC, dan een gok met een grote gok van 32 jaar die de afgelopen 2 seizoenen alles behalve indruk heeft gemaakt.

Eens.
Gomes heeft wel een goede periode gehad bij Tottenham, maar is voor de rest een bron van defensieve onrust geweest.
 
Vind Zoet een goede keeper maar ook Zoet is gewoon een gok natuurlijk. Kan totaal verkeerd uitpakken. Jonge spelers hebben na een goed seizoen wel vaker een terugval. Tyton vind ik een geweldige 'reflex keeper', echter oogt af en toe wat onzeker. We doen nu net alsof onze twee keepers goden zijn en Gomes maar afwachten is. Echter lijkt mij dat het geval bij alle drie. En ik blijf er bij, een ervaren keeper is wat deze defensie goed kan gebruiken. Alle ogen op gomes zodat de jonkies in alle rust hun werk kunnen doen.

Op basis van jouw post zou PSV op zoek moeten gaan naar een zekerheid in het goal. Dat zou dan compleet iemand anders zijn. Anderszijds betekent dit ook dat je de ene gok (eigen jeugd) niet gaat inruilen voor een andere gok (Gomes).
 
Op basis van jouw post zou PSV op zoek moeten gaan naar een zekerheid in het goal. Dat zou dan compleet iemand anders zijn. Anderszijds betekent dit ook dat je de ene gok (eigen jeugd) niet gaat inruilen voor een andere gok (Gomes).
Je trekt de woorden uit mijn mond, ja dat kun je ook en niet alleen Kronos of Hoeti die dat steeds voor jou doen:D
 
Ik heb liever een Nederlandse gok van 22 jaar die de afgelopen 2 seizoenen indruk heeft gemaakt bij laagvlieger RKC, dan een gok met een grote gok van 32 jaar die de afgelopen 2 seizoenen alles behalve indruk heeft gemaakt.

Ben ik nou de enige die aan neuzen denkt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan