Heurelho da Silva Gomes

1 op 1, das al een vooruitgang t.o.v. de 43 in de 34 wedstrijden afgelopen jaar bij ons

Hij deed het in het verleden bij ons nog beter, toch? Toch geloof ik niet meer in de vleugelmoer. Komt bij dat we hem niet nodig hebben én dat ik nog geen excuses heb gehoord en / of gelezen... Dag Heurelho! Blijf vooral in Angelsaksendonck.
 
Hij deed het in het verleden bij ons nog beter, toch? Toch geloof ik niet meer in de vleugelmoer. Komt bij dat we hem niet nodig hebben én dat ik nog geen excuses heb gehoord en / of gelezen... Dag Heurelho! Blijf vooral in Angelsaksendonck.

Zolang Zoet en Tyton blijven hoeft hij w.m.b. niet te komen, als 1 van die twee gaat is hij wat mij betreft wel welkom, ook zonder excuses
 
Geen idee. Geweldig zijn trouwens niet mijn woorden en ik moet er ook bij zeggen dat ik hem zelf niet heb zien keepen bij Hoffenheim maar dat ik afga op de verhalen van anderen. Maar zijn salariseisen en z'n mislukte periode bij de Spurs zullen waarschijnlijk een rol spelen.

Daarbij heeft hij natuurlijk maar 9 potjes gekeept, vrij kort om een keeper echt goed te kunnen beoordelen.

Onze Gomes was basisspeler bij Hoffenheim, tot hij zijn middenhandsbeentje brak en was uitgeschakeld tot de rest van het seizoen. Jou statistiek pleit ook in zijn voordeel. Laten we hopen dat Brands die statistiek hier ook ziet ;)
 
Onze Gomes was basisspeler bij Hoffenheim, tot hij zijn middenhandsbeentje brak en was uitgeschakeld tot de rest van het seizoen. Jou statistiek pleit ook in zijn voordeel. Laten we hopen dat Brands die statistiek hier ook ziet ;)

Geen slechte statistiek in een kwart seizoen (tegenstanders?), en 2 gepakte ballen in een potje om des keizers baard. Misschien nog een YouTube filmpje? Of mag Brands dat niet zien?
 
Cocu en Van Bommel waren geslaagd in het buitenland. Stonden in de basis bij de Europese top. Gomes is niet geslaagd bij de Subtop en een Duitse laagvlieger wilde hem niet overnemen. Dat PSV een prima positie heeft ten opzichte van hem is logisch. Welke club die om prijzen speelt wil hem hebben?
Als ajax Ryan Babel of Mido terughaalt, staan we met zijn allen te lachen. En vervolgens wel Gomes halen? Engelaar 2.0

Je blijft er maar spelers bij halen he? Laat ik mij (on topic) beperken tot Gomes. Waarom is het zo belangrijk dat andere clubs interesse in hem hebben? Je doet alsof het een onbekende speler is waarvan je je afvraagt of hij het niveau van PSV aankan, terwijl deze speler jarenlang de uitblinker van PSV was. En als PSV al twijfel zou hebben kun je de eerder aangegeven zekerheden inbouwen. Ik zie het probleem niet.
 
Je blijft er maar spelers bij halen he? Laat ik mij (on topic) beperken tot Gomes. Waarom is het zo belangrijk dat andere clubs interesse in hem hebben? Je doet alsof het een onbekende speler is waarvan je je afvraagt of hij het niveau van PSV aankan, terwijl deze speler jarenlang de uitblinker van PSV was. En als PSV al twijfel zou hebben kun je de eerder aangegeven zekerheden inbouwen. Ik zie het probleem niet.

Dat andere clubs geen interesse hebben bevestigd in ieder geval dat je dan niet alleen sceptisch bent.
 
Je blijft er maar spelers bij halen he? Laat ik mij (on topic) beperken tot Gomes. Waarom is het zo belangrijk dat andere clubs interesse in hem hebben? Je doet alsof het een onbekende speler is waarvan je je afvraagt of hij het niveau van PSV aankan, terwijl deze speler jarenlang de uitblinker van PSV was. En als PSV al twijfel zou hebben kun je de eerder aangegeven zekerheden inbouwen. Ik zie het probleem niet.

Puur over Gomes: hij heeft de laatste 5 jaar niet veel laten zien. Als jij dat geen probleem vindt, en een speler wil halen op basis van resultaten uit een verleden, dan verschillen wij van mening. Ik zie geen gegronde reden waarom Gomes hier wél weer zou schitteren. Alleen maar hoop en gokken.
 
Goh, ik wilde een boel reageren, maar telkens maait Hoetie het gras voor mijn voeten weg. Bedankt!

Gomes, niks meer laten zien. Mocht je nog fan zijn, laaf je dan aan beelden uit het verleden en laat een (in mijn ogen onvermijdelijke) mislukking bij PSV anno nu je herinneringen niet verpesten.
 
Puur over Gomes: hij heeft de laatste 5 jaar niet veel laten zien. Als jij dat geen probleem vindt, en een speler wil halen op basis van resultaten uit een verleden, dan verschillen wij van mening. Ik zie geen gegronde reden waarom Gomes hier wél weer zou schitteren. Alleen maar hoop en gokken.

Je haalt\beoordeelt een speler toch altijd op basis van resultaten uit het verleden? ;)

Maar ik heb wel meer spelers zien bezwijken na het switchen van clubs door omgevingsvariabelen.

Iedereen weet waar Gomes toe in staat is. Met die kwaliteiten durf ik dat gokje wel te maken. Vooral als je het weg zet tegen het feit dat hij waarschijnlijk voor niets of een prikkie weg mag.
 
Puur over Gomes: hij heeft de laatste 5 jaar niet veel laten zien. Als jij dat geen probleem vindt, en een speler wil halen op basis van resultaten uit een verleden, dan verschillen wij van mening. Ik zie geen gegronde reden waarom Gomes hier wél weer zou schitteren. Alleen maar hoop en gokken.

Ik kan me niet voorstellen dat je het keepen zomaar verleert. Het is ook niet bepaald een eendagsvlieg, hij heeft niet een paar maandjes top gepresteerd bij PSV, maar vier seizoenen lang. Gomes is 32, voor een keeper een prima leeftijd. Alleen is het een gevoelsmens, en heeft hij vertrouwen nodig om te presteren.

Maar ja, dit is een eindeloze discussie. Er is een groep die denkt dat Gomes bij PSV weer gaat presteren, omdat hij dat destijds ook deed. En er is een groep die denkt dat hij dat niet gaat doen, omdat de laatste jaren teleurstellend zijn geweest. Die partijen gaan elkaar niet overtuigen.
 
Maar waarom zou je gevoels mens Gomes vertrouwen geven maar gevoels mens Tyton niet?
 
Eigenlijk moet hij gewoon terugkeren zodat hij van een groep mensen de mond kan snoeren (hij kan niks of hij blijft gewoon een goede keeper), waarvan ik natuurlijk hoop dat hij het 2e is. Ik denk dat je iemand die een paar jaar op de bank heeft gezeten niet kan beoordelen met dat hij niks kan, want je hebt hem nooit in actie gezien. Kaka is voor vele toch ook nog een goede voetballer terwijl hij al een tijdje op de bank bij Real zit?
 
Cocu en Van Bommel waren geslaagd in het buitenland. Stonden in de basis bij de Europese top. Gomes is niet geslaagd bij de Subtop en een Duitse laagvlieger wilde hem niet overnemen. Dat PSV een prima positie heeft ten opzichte van hem is logisch. Welke club die om prijzen speelt wil hem hebben?
Als ajax Ryan Babel of Mido terughaalt, staan we met zijn allen te lachen. En vervolgens wel Gomes halen? Engelaar 2.0

Ja we staan dan met z'n allen te lachen. Toch heeft Ryan Babel wel degelijk zijn meerwaarde gehad voor Ajax, niet? Engelaar 2.0? Ligt er aan. Je moet er voor zorgen dat Gomes een zéér bescheiden contract tekent, anders hoeft hij überhaupt niet te komen.
Verdere vergelijkingen (met Cocu, van Bommel, Rijkaard, Bouma, Mido, Engelaar weet ik veel wie) hebben niet erg veel zin. Het is anders met keepers. Een keeper die 5 jaar lang op de bank gezeten heeft kan in het zesde jaar toch nog erg goed zijn. Een keeper die twee jaar lang bij RKC heeft gevoetbald, kan zomaar heel erg tegenvallen. Je weet het nooit. En ik ben dus ook niet per se vóór een terugkeer. Maar (!)..

1) mocht Zoet of Tyton vertrekken
2) mocht Gomes akkoord gaan met een heel bescheiden contract

halen.
 
Maar waarom zou je gevoels mens Gomes vertrouwen geven maar gevoels mens Tyton niet?

Inderdaad. Dat is een probleem. Maar ik vind Gomes in dat opzicht toch mentaal sterker ogen dan Tyton. Indien Tyton niet het volledige vertrouwen heeft dan knakt er iets bij hem. Hij vecht dan ook niet meer voor zijn plaats en heeft er duidelijk de P in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan