Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Benieuwd wie je vergeten was, EL Ghazi ligt voor de hand aangezien dat al enige tijd geleden was.Ik wist er 4 !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Benieuwd wie je vergeten was, EL Ghazi ligt voor de hand aangezien dat al enige tijd geleden was.Ik wist er 4 !
Klopt. En die anderen waren allemaal veel recenter of logischer.Benieuwd wie je vergeten was, EL Ghazi ligt voor de hand aangezien dat al enige tijd geleden was.
1x basis, pakte die rood, uit bij GAEKlopt. En die anderen waren allemaal veel recenter of logischer.
Ik twijfelde of Obispo er ook tussen stond, en of hij de 5e was. Dat klopte dus niet.
Oh ja. Die wedstrijd kon ik niet live kijken, dan onthoud ik het ook allemaal weer wat minder.1x basis, pakte die rood, uit bij GAE
3 helaas, niet zo lang nagedacht, want dan gaf ik Uneken ook bedacht. Verder gek Ghazi vergeten.Ik wist er 4 !
Ik houd van cijfers die met voetbal te maken hebben. Statistiekenlijstjes, puntentellingen. Vandaar ook de coëfficiëntenlijstjes die ik afgelopen seizoenen (soms) gemaakt heb.Met 11 punten ben je redelijk zeker van de eerstvolgende play-off.
Ff de definitie van niet doorgaan scherp zitten, stel de nr 9 verliest de playoff tweeluik met de nr 24. Is dan 9 uitgeschakeld en 24 door? Of reken je behalen play-off ronde als door?Ik houd van cijfers die met voetbal te maken hebben. Statistiekenlijstjes, puntentellingen. Vandaar ook de coëfficiëntenlijstjes die ik afgelopen seizoenen (soms) gemaakt heb.
Zelf ben ik op dit moment nog niet helemaal vertrouwd met die nieuwe CL opzet. Maar bovenstaande berichtje van Krateos, is een leuke uitdaging voor als je hier ook van houdt:
- Wat is het hoogst aantal punten mogelijk waarmee een club niet doorgaat naar de play-off?
- Wat is het laagst aantal punten waarmee een club door kan gaan naar de volgende ronde?
Bonuspunten als iemand naast het theoretische antwoord ook de vraag met statistiek kan beantwoorden
Bij het verdwijnen van het puzzel topic, dan maar hier. Ook cijfers!