Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Na aanleiding van de grootste frustratie van afgelopen seizoen een semi-serieus topic over wissels, basisopstellingen en alle andere fratsen die trainers hebben uitgehaald in de afgelopen 11 seizoenen. Heb zelf een data-sheet met een overzicht van de spelers/wissels/basisopstellingen etc. gemaakt. Zal gedurende de zomer hier met enige regelmaat een nieuw nerd-feitjes dumpen. Tenzij hier geheel geen animo voor is, dan sterft het gewoon een stille dood. Feitjes op aanvraag is ook mogelijk, mits ik dit eenvoudig uit de data kan genereren.
Voor nu het eerste overzicht, waarin er gekeken wordt naar de eindklassering, het aantal gebruikte spelers, het aantal spelers wat op enig moment in de basis mocht starten hoe vaak de vaakst startende speler(s) mochten beginnen.
Valt mij op dat Schmidt in zijn laatste seizoen niet een bovengemiddeld aantal spelers in de basis heeft laten starten, dit terwijl hij wel het stempel wisselkoning heeft gekregen. Aan de andere kant, de speler die het vaakst in de basis mocht starten deed dit slechts 26x, ruim onder het gemiddelde van de 9 seizoenen voor Schmidt, waarbij dat gemiddelde nog sterk beïnvloed wordt door het niet afgeronde seizoen '19/'20.
NB, het betreft alleen de competitiewedstrijden.
Voor nu het eerste overzicht, waarin er gekeken wordt naar de eindklassering, het aantal gebruikte spelers, het aantal spelers wat op enig moment in de basis mocht starten hoe vaak de vaakst startende speler(s) mochten beginnen.
Valt mij op dat Schmidt in zijn laatste seizoen niet een bovengemiddeld aantal spelers in de basis heeft laten starten, dit terwijl hij wel het stempel wisselkoning heeft gekregen. Aan de andere kant, de speler die het vaakst in de basis mocht starten deed dit slechts 26x, ruim onder het gemiddelde van de 9 seizoenen voor Schmidt, waarbij dat gemiddelde nog sterk beïnvloed wordt door het niet afgeronde seizoen '19/'20.
NB, het betreft alleen de competitiewedstrijden.
Laatst bewerkt: