Heracles Almelo - PSV | Zondag 27 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
  1. Opstelling
    Heracles AlmeloPSV
    Keeper
    Michael Brouwer 16Yvon Mvogo 38
    Verdediging
    Tim Breukers 2Denzel Dumfries 22
    Robin Pröpper 4Jordan Teze 33
    Mats Knoester 13Nick Viergever 4
    Jeff Hardeveld 34Philipp Max 31
    Middenveld
    Orestis Kiomourtzoglou 6Bruma 7
    Rai Vloet 10Michal Sadílek 32
    Teun Bijleveld 8Pablo Rosario 18
    Mauro Júnior 17
    Aanval
    Adrian Szöke 17Mohamed Ihattaren 10
    Sinan Bakis 9Cody Gakpo 19
    Marco Rente 5
  2. Eerdere duels
    Heracles Almelo - PSV0 - 2
    Eredivisie, 18 augustus 2019
    Heracles Almelo - PSV0 - 4
    Eredivisie, 15 december 2018
    Heracles Almelo - PSV1 - 2
    Eredivisie, 21 januari 2018
    Heracles Almelo - PSV1 - 2
    Eredivisie, 28 januari 2017
    Heracles Almelo - PSV2 - 3
    TOTO KNVB Beker, 16 december 2015
 
Mo in de basis... Dikke vinger naar de stokende media?


Malen niet en Bruma wel. Ik blijf het vertrouwen in Bruma toch wat apart vinden.
Nou dat Mo speelt zegt nog niets want Sadilek en Viergever krijgen ook kansen. Alleen als alle basisspelers van Schmid spelen en Mo een van hen is, dan pas weet je of de trainer het ziet zitten in hem.
 
Bijzonder allemaal. Madueke speelde donderdag toch ook niet? Brengt veel meer dan Bruma.
En Hendrix sla ik hoger aan dan Sadilek. Wat mij betreft niet teveel kloten met al die spelers en opstellingen.
Hendrix mag een transfer maken dus is niet de toekomst. Bruma gaf wel 2 haarscherpe assists afgelopen donderdag. Dus dat hij weer een kans krijgt snap ik.
 
Laatst bewerkt:
Komen ze weer met Sadilek aanzetten, die had al lang verkocht moeten worden. Dat Schmidt zoveel wijzigingen tegelijkertijd toepast vind ik onverstandig. Je moet toch vastigheid creëeren in een team en daarbij vind ik spelers als Sadilek zwaar te kort komen.
 
Maar verder was Bruma toch gewoon weer dramatisch?! Zoveel balverlies en zo slecht in aannames en passing buiten die 2 assists. Doet pijn aan de ogen om naar te kijken.

Tweede helft was er een licht herstel, maar als je willkeurig maar wat doet, zal er heus ook wel een goede actie tussen zitten.

Een chimpansee kan ook per puur toeval een regel van Shakespeare op mijn laptop tikken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan