Heracles Almelo - PSV | Zondag 27 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voorin graag: Malen, Mandueke en Gakpo. Middenveld met Thomas, Rosario en Hendrix ( terriër ) en achterin Dumfries, Boscagli, Teze en Max en op doel Mvogo.
Ihattaren ipv Hendrix en 4-4-2 ipv 4-3-3. Voor de rest lijkt deze lijst mij prima aangezien Zahavi nog niet mag spelen.
 
Benieuwd naar de opstelling.
Hopelijk 3 punten en dan vanaf volgende week met (minimaal) twee nieuwe spelers de wei in.
 
Mo in de basis... Dikke vinger naar de stokende media?


Malen niet en Bruma wel. Ik blijf het vertrouwen in Bruma toch wat apart vinden.

Ongelofelijk dat Bruma erin staat en Malen niet.
Het kan toch niet anders dat dat een uiterste poging is om hem te verkopen.
Anders is het niet te verklaren. :FP:
 
Na vier wedstrijden zijn er spelers die rust (moeten) krijgen? In deze fase van het seizoen? Of rouleert Schmidt met al zijn elftallen?
Ik denk dat hij het niet aandurft met Malen heel lang een dubbel programma te draaien net na zijn blessure. Wellicht ook nog met Thomas. Boscagli en Viergever snap ik dan niet helemaal al denk ik dat het lood om oud ijzer is.
 
Na vier wedstrijden zijn er spelers die rust (moeten) krijgen? In deze fase van het seizoen? Of rouleert Schmidt met al zijn elftallen?
Het was wel direct een heftige voorbereiding met Sloopkugel, dat waren ze niet gewend. De pijntjes kwamen er al aan. Maar dit is niet een goed teken nee als rust geven de aanleiding is.
 
Idiote opstelling. Viergever, gadverdamme zeg.

Afijn. Hopelijk pakken we 3 punten hier. Duidelijk dat Schmidt rouleert. Des te jammer is het van die verschrikkelijke blessure van Romero. Ihattaren ook weer in de basis. We moeten mee met Ajax. Feyenooit won hun potje ook vandaag.
 
Linksom of rechtsom dit is een wedstrijs waat wr het vaak moeilijk hebben maar uiteindelijk meestal wel winnen. We gaan het zien hoe het deze jaargang gaat.
 
Mijn eerste gedachte is dat hij de dure Bruma in de etalage zet... Maar als we naar de wedstrijdt tegen Mura kijken waarin Bruma niet super was zag je toch in de 2e helft wel wat power en creativiteit het kan zijn dat Smidt een zwervende vrije rol in gedachte heeft..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan