Heracles Almelo - PSV | Zondag 27 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
inderdaad wat een kwakkel .......als je als trainer de ballen hebt om Mo te vervangen terwijl een totale miskleun Bruma mag blijven aanmodderen...
Bruma is een aanfluiting maar Mo bakt er ook helemaal niks van dit seizoen is uiteraard wel beter dan Bruma
 
Ik krijg pas vertrouwen als ik een idee achter het spel zit. Of een trend dat trainer en spelers ergens naartoe aan het werken zijn. Voorlopig hoor ik alleen maar een hoop woorden over de visie van Schmidt, maar is er op het veld weinig van terug te zien. De selectie is wel op een paar punten verbeterd, maar ik verbaas me enorm over het feit dat Bruma, Sadilek en Viergever nog steeds op mogen draven. Vertrouwen is mooi, maar daar moet dan wel een aanleiding voor zijn.

Helemaal mee eens. Ik kijk ook wel een beetje door al die mooie praatjes heen. Ik zie ook nog vrij weinig van de visie van Schmidt terug. Als dat tijd nodig heeft moet hij niet van tevoren zeggen dat het een weekje zou duren. Zodra ze Eredivisie tegenstanders af beginnen te drogen zoals ze tegen Mura deden, dan begin ik er in te geloven.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan