Heracles Almelo - PSV | Zondag 27 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
En gisteren iedereen de prestatie van Ajax maar bagatelliseren; nou die speelde met 10 man tegen 11 echt 100 keer beter en frisser dan PSV met 11 tegen 11 schmucks.

Het was daar vooral dat Vitesse niet doordrukte tegen 11 man.
Hier was de tegenstander nauwelijks een factor en had PSV het zelf in de hand.
 
Nog slechter dan onder van Bommel vandaag. Kansloos, waardeloos en volledig op het conto van onze trainer te schrijven. En als je 90’ lang Bruma laat staan dan ben je niet geschikt als trainer wat mij betreft. Onverdedigbaar de keuzes die Schmidt maakte vandaag en dat slechte gevoel nemen ze ook nog eens mee naar donderdag. Zeer, zeer slecht.
 
Wanneer komen nu die versterkingen in de achterhoede? Minimaal 1 CV, liefst 2 indien mogelijk...en graag nog backups voor Max en Dumfries...
 
Dat was net zo goed slecht

Daar zag ik anders genoeg goede dingen. Hier heb ik echt niks goeds gezien. Die Kudus en Antony bijvoorbeeld, die gaan op 1 been de Eredivisie nog wel aan gort schieten. Zie niemand bij PSV die er ondanks een slechte wedstrijd positief bovenuit steekt. Dan krijg je dit. Ze kunnen notabene niet eens een kans creeëren tegen fokking Heracles, terwijl Ajax met 10 man kans op kans creeërde tegen ook nog eens een betere tegenstander. Komop zeg
 
Ach ik vind het geen wanprestatie! 9 maanden niet spelen tussendoor Europees waar ook veel druk op zit dan moet je rouleren. Kijk naar Heracles spelen veel minder maar iedereen kramp! Nieuw systeem nog spelers die gewoon niet goed genoeg zijn. We moeten geduld hebben en hopen op nog 2 aankoopjes. We willen te veel na zo een rampseizoen van vorig jaar.
 
Wat een collectieve wanprestatie. :mad: :sad:
De grootste wanprestatie is van de trainer die zo gehypet is dat ie zelf ook is gaan geloven in zijn buitengewone kwaliteiten. Voorlopig kan zijn keeper niet doen waar voor die gehaald is, twee keer is gered door toeval en nu even niet.
 
Deze dramatische wedstrijd zou op zich geen totaal drama hoeven zijn - er komen toch op zeker drie à vier posities nog andere spelers.

Maar er blijven vragen, die Schmidt dringend mag beantwoorden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan