Ik kan mezelf niet verbannen uit dit topic helaas, ik geef deze hele zaak 8% kans max, dus moet terug blijven komen om te zien of er nieuwe ontwikkelingen zijn :D
 
Volgens Soccernews kloppen de berichten niet dat Moreno graag wil verlengen bij Espanyol. Moreno zou juist niet willen bijtekenen bij Espanyol en beslist willen vertrekken uit Barcelona. Naast PSV heeft ook Fiorentina interesse voor Moreno, maar hij zou een voorkeur hebben voor PSV, vanwege deelname CL. Met andere woorden, de kans is nu juist heel groot dat Moreno komend seizoen te bewonderen is in het shirt van PSV.......tja, wat wil je met al die scorende hoernalisten....zo lang ze maar " nieuws" kunnen verkopen, maakt de waarheid niet uit ! :wtf:

Wat wil je met al die forumers die alles wat opgeschreven wordt meteen voor waar aannemen
 
Mocht het niet lukken met Moreno, dan heb ik nog een suggestie. Bij Groningen speelt Bottekien; wordt blijkbaar over het hoofd gezien door veel clubs. Als ik zijn zaakwaarnemer was dan zou ik hem bij Europese middenmoot aanbieden. Succes verzekerd, lijkt mij.
Onthou die naam: Bottekien.
 
Mocht het niet lukken met Moreno, dan heb ik nog een suggestie. Bij Groningen speelt Bottekien; wordt blijkbaar over het hoofd gezien door veel clubs. Als ik zijn zaakwaarnemer was dan zou ik hem bij Europese middenmoot aanbieden. Succes verzekerd, lijkt mij.
Onthou die naam: Bottekien.
Goh , nog niet van gehoord op dit forum
 
Mocht het niet lukken met Moreno, dan heb ik nog een suggestie. Bij Groningen speelt Bottekien; wordt blijkbaar over het hoofd gezien door veel clubs. Als ik zijn zaakwaarnemer was dan zou ik hem bij Europese middenmoot aanbieden. Succes verzekerd, lijkt mij.
Onthou die naam: Bottekien.
Aardige jongen, goede inzet. Maar niet het niveau. Speler voor AZ. Hooguit Feyenoord. Niet goed genoeg voor de CL.
 
Botteghin in plaats van Moreno is een beetje als seks hebben met je debiele achternicht terwijl je kans had gemaakt om de prom queen mee naar boven te nemen. Doe mij maar Alex of Moreno.
 
Botteghin in plaats van Moreno is een beetje als seks hebben met je debiele achternicht terwijl je kans had gemaakt om de prom queen mee naar boven te nemen. Doe mij maar Alex of Moreno.

Ja maar als beide niet mogelijk zijn dan moet je naar wat anders kijken.
 
Men prijst Rekik/Bruma aan, maar Botteghin kan er niks van..
Terwijl de kerel in de elftal van het jaar gewoon stond *
 
Laatst bewerkt:
Men prijst Rekik/Bruma aan, maar Botteghin kan er niks van..
Terwijl de kerel in de elftal van het jaar gewoon stond *

Grapjes à la Derijck, van der Hoorn doe ik niet meer aan mee. No-entry zone voor zulke pannenkoeken. Dit is PSV, spelen kan je in de dierentuin.
 
Grapjes à la Derijck, van der Hoorn doe ik niet meer aan mee. No-entry zone voor zulke pannenkoeken. Dit is PSV, spelen kan je in de dierentuin.

Inderdaad. Ik wordt echt zo moe van die Botteghin en alles en iedereen die hem in de strot van PSV probeert te rammen. Laat die middelmaat a.u.b. wegblijven bij PSV. Dat is toch geen kwaliteitsimpuls man, een speler die op zo'n leeftijd nog bij een middenmoter als Groningen voetbalt. Net zoiets als die Chery; ook nooit begrepen waarom iemand die bij een topclub als PSV zou willen zien. Leuk dat ze het daar goed doen, maar dat is heel wat anders dan bij een topclub spelen, en er zijn al zoveel spelers die dat feit bewezen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ok ok, we gaan weer verder dromen over Moreno, ook goed :D
Die 8% kans dat we hem hier zien moeten we idd allemaal achter staan :D


Correctie, 13% *

1b927dc970d07b0cf242fdd0f9134a97.png
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. Ik wordt echt zo moe van die Botteghin en alles en iedereen die hem in de strot van PSV probeert te rammen. Laat die middelmaat a.u.b. wegblijven bij PSV. Dat is toch geen kwaliteitsimpuls man, een speler die op zo'n leeftijd nog bij een middenmoter als Groningen voetbalt. Net zoiets als die Chery; ook nooit begrepen waarom iemand die bij een topclub als PSV zou willen zien. Leuk dat ze het daar goed doen, maar dat is heel wat anders dan bij een topclub spelen, en er zijn al zoveel spelers die dat feit bewezen hebben.

Wat is taal toch mooi. Jij en ik zeggen op papier totaal het tegenovergestelde, maar we bedoelen precies hetzelfde. PSV heeft toch allang aan zijn zaakwaarnemer aangegeven niet geïnteresseerd te zijn. Die loopt met hem te leuren oa bij ons. Dat las ik vandeweek ergens.
 
Psv wil een speler die ze waarschijnlijk niet gaan krijgen en dan moet je naar andere kijken. Daarbij was Botteghin de beste verdediger van afgelopen seizoen. Beter dan Bruma ,Rekik, Isimat en zelfs Willems. Hij won de bronzen schoen afgelopen jaar.
 
Psv wil een speler die ze waarschijnlijk niet gaan krijgen en dan moet je naar andere kijken. Daarbij was Botteghin de beste verdediger van afgelopen seizoen. Beter dan Bruma ,Rekik, Isimat en zelfs Willems. Hij won de bronzen schoen afgelopen jaar.

Zo'n klassement zegt toch helemaal niks. En vind je serieus Botteghin beter dan Bruma, Rekik en Willems? :eek::eek:
 
Psv wil een speler die ze waarschijnlijk niet gaan krijgen en dan moet je naar andere kijken. Daarbij was Botteghin de beste verdediger van afgelopen seizoen. Beter dan Bruma ,Rekik, Isimat en zelfs Willems. Hij won de bronzen schoen afgelopen jaar.

Lekker vergelijkingsmateriaal Botteghin met Willems. Ik ben wel met je eens dat Botteghin niet onder doet aan Bruma.
 
Terug
Bovenaan Onderaan