Ik vind het eerlijk gezegd wel verfrissend. De teneur (ook hier op het forum) was jarenlang dat PSV.nl zo erg achter de feiten aanliep, tegen het autistische aan. Pas als een nieuwtje helemaal was uitgekauwd in andere media werd het een keer op de site geplaatst. Ieder weldenkend mens anno 2015 kan zo'n rubriek transfergeruchten in juiste perspectief plaatsen.

Mee eens. Het was niet zo dat PSV achter de feiten aanliep maar meer dat ze alleen zekerheden op de PSV site plaatste. Door de PSV Watchers werd via diverse media allang gespeculeerd over in en uitgaande transfers.
Waarom hier niet op inspringen en de conversatie via meerdere kanalen laten verlopen door het in dienst nemen van Thijs.
 
Mee eens. Het was niet zo dat PSV achter de feiten aanliep maar meer dat ze alleen zekerheden op de PSV site plaatste. Door de PSV Watchers werd via diverse media allang gespeculeerd over in en uitgaande transfers.
Waarom hier niet op inspringen en de conversatie via meerdere kanalen laten verlopen door het in dienst nemen van Thijs.

Ja prima zet om thijs binnen te halen. Die weet met al zijn ervaring wel hoe je de pers en daarmee de achterban voor de club wint.
Missschien wil Espanyol helemaal niet verlengen.

Moreno heeft nog maar een contract voor een jaar, lijkt mij niet dat ze hem liever gratis de deur uit laten lopen.
 
Ja prima zet om thijs binnen te halen. Die weet met al zijn ervaring wel hoe je de pers en daarmee de achterban voor de club wint.

Moreno heeft nog maar een contract voor een jaar, lijkt mij niet dat ze hem liever gratis de deur uit laten lopen.
Dan hangt het er nog maar weer net vanaf of ze er op financieel gebied uit gaan komen.
 

Dan mag hij drie redenen noemen waarom hij daar wil blijven..

Het weer, de taal en de Liga BBVA? ;)

Geloof niet dat Brands een officieel bod gaat uitbrengen als Moreno geen interesse heeft. De interesse vanuit PSV is er en is zelfs bevestigd. Ik ga er vanuit dat er tussen PSV en Moreno wel een soort potlood-geschreven principe-akkoord ligt. Moreno wist toen ook al dat Espanyol hem contractverlenging zou aanbieden. Zou me dus verbazen als hij nu ineens wel de voorkeur zou geven aan een verlenging in Spanje.
 
Ik vind Moreno trouwens ook niet zo'n sloper hoor. Echt geen beest.

Volgens mij is het juist een type Moisander. Redelijk (ietwat braaf, maar wel betrouwbaar) verdedigen en bovengemiddeld meevoetballen.
Plus in de Eredivisie kopt ie er gerust 5 in :)

Prima voor naast Bruma.
En ja, beter dan Moisander ;)
 
Volgens Soccernews kloppen de berichten niet dat Moreno graag wil verlengen bij Espanyol. Moreno zou juist niet willen bijtekenen bij Espanyol en beslist willen vertrekken uit Barcelona. Naast PSV heeft ook Fiorentina interesse voor Moreno, maar hij zou een voorkeur hebben voor PSV, vanwege deelname CL. Met andere woorden, de kans is nu juist heel groot dat Moreno komend seizoen te bewonderen is in het shirt van PSV.......tja, wat wil je met al die scorende hoernalisten....zo lang ze maar " nieuws" kunnen verkopen, maakt de waarheid niet uit ! :wtf:
 
Moreno vind ik gewoon sterk, allround. Raakt niet direct in paniek wanneer er druk vooruit wordt gezet. Verder kan hij prima zijn man uitschakelen en staat bekend (zover ik weet) als de beste CV van Mexico (misschien dat Sarape daar ook iets meer over weet.) Gisteren werd gemeld dat Moreno wellicht voor een nieuw contract bij Espanyol ging, vandaag gaat weer een ander verhaal in de rondte:

http://www.soccernews.nl/news/322893/Gigantische_opsteker_voor_PSV:_toptarget_mogelijk_toch_op_weg_naar_Nederland

Intercepties en tackles zijn één van zijn betere punten, dat getuigd dan ook van inzicht. Zijn misschien gemiddelde lengte voor een CV (1.83) compenseert hij aardig met zijn sprongkracht. Kwa pure fysieke kracht is het geen beest à la Alex, Bruma, Isimat. Meer richting Stefan de Vrij, Hummels. Maar wie niet sterk is moet agressief en vooruitziend zijn, en dat is iets wat Moreno ook doet.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Ei0WtkiUXUY[/video]
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig is Soccernews wel een zeer betrouwbare bron

:rf:

Soccernews jat juist alles van andere mediabronnen. Kwam weer van één of andere Spaanse krant dit keer. De stand van zaken is dat er nog niks is beslist. Fiorentina, Stuttgart en PSV concreet. Nou, dan ben je op zich niet bij voorbaat kansloos als PSV zijnde.
 
Soccernews jat juist alles van andere mediabronnen. Kwam weer van één of andere Spaanse krant dit keer. De stand van zaken is dat er nog niks is beslist. Fiorentina, Stuttgart en PSV concreet. Nou, dan ben je op zich niet bij voorbaat kansloos als PSV zijnde.

Er was - nog niet zo lang geleden - een tijd dat we dan wel kansloos waren..
 
Soccernews jat juist alles van andere mediabronnen. Kwam weer van één of andere Spaanse krant dit keer. De stand van zaken is dat er nog niks is beslist. Fiorentina, Stuttgart en PSV concreet. Nou, dan ben je op zich niet bij voorbaat kansloos als PSV zijnde.

Zeker niet met CL en de Mexicaanse god in je elftal :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan