Grootste PSV-kenner editie 2023

Testrun van de quiz is gemaakt door een proefpersoon buiten het forum, quiz lijkt wederom weer iets makkelijker dan de voorgaande editie. Mocht iedereen een voldoende halen, dan zal dit met terugwerkende kracht de snowflake-editie zijn ;)
 
Testrun van de quiz is gemaakt door een proefpersoon buiten het forum, quiz lijkt wederom weer iets makkelijker dan de voorgaande editie. Mocht iedereen een voldoende halen, dan zal dit met terugwerkende kracht de snowflake-editie zijn ;)
Ja, het is bijna zover. De quiz der quizzen..
 
Ik ga een hele domme vraag stellen: Wanneer is deze quiz ? Datum en tijd graag.

Uit de openingspost:

Ps, domme vragen bestaan niet leer ik mijn dochter. ;)

De termijn van het invullen van de quiz zal iets korter zijn dan voorgaande jaren. Het versturen van de quiz zal pas in de loop van 1e Kerstdag gebeuren, het invullen is mogelijk tot oudejaarsdag 8 uur ’s ochtends. (of iets later, afhankelijk van hoe laat ik mijn bed uit kom ;)
 
Domme vragen, begrijpend lezen, what's the difference ?

1ste kerstdag is toch echt een datum en oudjaarsdag ook. Beide zijn gedefineerd en veranderen nooit, dus in mijn optiek zijn het data. Het is geen pasen of de ramadan die elk jaar op een andere datum valt.

Of mis ik een aanwijzing in je reactie?
 
1ste kerstdag is toch echt een datum en oudjaarsdag ook. Beide zijn gedefineerd en veranderen nooit, dus in mijn optiek zijn het data. Het is geen pasen of de ramadan die elk jaar op een andere datum valt.

Of mis ik een aanwijzing in je reactie?
ik denk het wel. ik was alleen maar mijzelf in de zeik aan het nemen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan