Goal van het Seizoen 2023/2024

Sorry, maar wat?!
Die goal van Tillman tegen Fey er uit? Door die aanname en panna-in-de-lucht actie van Tillman mag die goal er echt nooit uit!

Leuk voor Mauro, prima goal, maar geen wijzigingen.
 
Sorry, maar wat?!
Die goal van Tillman tegen Fey er uit? Door die aanname en panna-in-de-lucht actie van Tillman mag die goal er echt nooit uit!

Leuk voor Mauro, prima goal, maar geen wijzigingen.
Moet je flink gaan lobbyen 😄
 
Mauro erin
Goal 1 (ondanks prachtige assist makkelijk ingeschoten) eruit.

Doelpuntenmaker #17 alweer!
 
Komop jongens die goal van Tillman was echt vreselijk goed. De goal van Mauro was ook lekker hoor, maar dan zou ik nog eerder een andere eruit gooien dan die van Tillman tegen Feyenoord.
Relix wil bijv. Goal 1 eruit. Dat vind ik juist weer een geweldige aanval en goal.
Maar ja, aan het eind mogen er weer 2 goals bijkomen die eerder weg zijn gestemd, dus als er 1 weggestemd wordt, kan ie er altijd met een stemming er weer bijkomen.
 
Vlgs mij is t 4 voor geen wijzigingen, 3 voor goal 3 er uit en 1 voor goal 1 er uit?
Haha, nee zo werkt dat niet. Het is Goal in tegen geen wijzigingen. Als Goal in 1 stem meer heeft, dan kijk ik welke meeste stemmen eruit heeft.

Voorbeeld:
Er zijn 3x geen wijzigingen.

Maar 10 mensen willen graag de goal van Mauro jr erin.
Maar eruit zijn de stemmen verdeeld.
2 mensen willen goal 1 eruit, 2 willen goal 2 eruit, 2 willen goal 3 eruit, 2 willen goal 4 eruit en 2 willen goal 5 eruit.

dan zou het dus krom zijn om 'geen wijzigingen' door te voeren, terwijl 10 mensen de goal van Mauro er graag in willen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan