Goal van het Seizoen 2023/2024

DrJ

Routinier
Wie volgt Xavi Simons op met de mooiste goal?

Ook dit jaar gaan we weer Goal van het Seizoen kiezen.
We doen hetzelfde principe als vorig seizoen.
De 1e vijf goals vanaf de JCS worden de standaard.
Daarna kan er per wedstrijd weer een goal ingestemd worden en een goal uitgestemd. Je kan ook "geen wijzingen" stemmen.
De goal met de meeste stemmen wordt erin gestemd en de goal met de meeste stemmen eruit gaat er dan uit.
Als 'geen wijzigingen" het meeste is, blijft het staan zoals het is.
Bij een gelijkspel kies ik.
In de openingspost komen de actuele goals te staan, waar je op kan stemmen.
Daarna kan je via een poll uit het topic "Weggestemde goals" nog op een goal stemmen die je er nog graag bij zou willen hebben bij de uiteindelijke eindpoll. De 2 goals waarop het meest gestemd is, komen bij de 5 actuele goals.
Aan het eind van het seizoen blijven er 5 goals (+2 extra goals) over en daar kan je dan weer via een poll een week lang op stemmen.

Hier de Actuele goals:

Goal 1.
PSV - PEC 4-0 Malik Tillman


Goal 2.
Sevilla - PSV 2-1 Ismael Saibari (Goal te zien vanaf 0:49)



Goal 3.
PSV - Feyenoord 1-0 Malik Tillman



Goal 4.
PSV - FC Twente 3-0 Johan Bakayoko



Goal 5.
Heerenveen - PSV 0-6 Johan Bakayoko

 
Laatst bewerkt:
Er werden bij de afgekeurde goal van Feyenoord ook geen streepjes getoond en bij andere buitenspel situaties ook niet - hele wedstrijd niet.
Bij die van Feyenoord stond de streep al op het veld. Andere afgekeurde goals waren er niet.

Maar ik stel het inderdaad wel op prijs als de lijntjes ook getoond worden.
 
Bij die van Feyenoord stond de streep al op het veld. Andere afgekeurde goals waren er niet.

Maar ik stel het inderdaad wel op prijs als de lijntjes ook getoond worden.
Niet iedere situatie heeft lijntjes nodig, dit was zonder lijnen ook gewoon duidelijk naar mijn mening,
 
Alle actuele goals staan nu in de openingspost.
Vanaf komend weekend kan er gestemd worden.
Daarna ben ik ruim een week met vakantie, dus dan kan het even wat langer gaan duren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan