Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Zeker, das netjes, toch weer een puntje voor de rankingGo Ahead Eagles - Ferencvaros 1-1 eindstand. Had ik vooraf niet gedacht dat ze hiertegen gelijk konden spelen.Ze zijn nog niet kansloos voor de return.

Zeker, das netjes, toch weer een puntje voor de rankingGo Ahead Eagles - Ferencvaros 1-1 eindstand. Had ik vooraf niet gedacht dat ze hiertegen gelijk konden spelen.Ze zijn nog niet kansloos voor de return.
Tja zo fairspeel je toch aardig je gezicht, ik stel voor de volgende in Maastricht te spelen, das pas verplay.Go Ahead niet meer welkom in stadion Emmen na ongeregeldheden
http://www.nu.nl/voetbal/4082887/go-ahead-niet-meer-welkom-in-stadion-emmen-ongeregeldheden-.html
Toch wrang. Via de Fair-play in de voorronde terecht gekomen en door ongeregeldheden uit Emmen verbannen.
Als ze doorgaan naar de volgende ronde moeten ze maar in de Kuip gaan spelen. Dan hebben ze toch nog Europees voetbal in Rotterdam.
En hooligans.
![]()
Voor straf de volgende Europese wedstrijd zonder publiek laten spelen.
Tja zo fairspeel je toch aardig je gezicht, ik stel voor de volgende in Maastricht te spelen, das pas verplay.
Ben wel benieuwd, donderdag een leeg stadion, GAE heeft nog wel n kans!
Ferencvaros scoort 2-0. Het lijkt nu al over en uit voor Go Ahead Eagles.
Wie had dat verwacht?
Tsja....over kwaliteitsverschil gesproken. Maar GAE speelde nou ook niet alsof er veel op het spel stond. Geen lef. En dat terwijl ze moesten scoren.
Dat je nog gekeken hebt......
Belachelijk dat Nederland de Eagles stuurt. Hadden ze gewoon moeten verbieden. Dit kost weer een berg punten.
Dat je nog gekeken hebt......
Daar mogen we Twente voor bedanken. Als zij hun begroting gewoon op orde hadden, dan hadden zij kunnen spelen. Door hun weigering was GAE de eerstvolgende.
De UEFA iets weigeren... Voor je het weet vind je n paardenkop in je bed.....Waarom? De KNVB had toch gewoon tegen de UEFA kunnen zeggen dat Nederland niemand stuurt?
De UEFA iets weigeren... Voor je het weet vind je n paardenkop in je bed.....