Go Ahead Eagles - Ferencvaros 1-1 eindstand. Had ik vooraf niet gedacht dat ze hiertegen gelijk konden spelen.Ze zijn nog niet kansloos voor de return.
Zeker, das netjes, toch weer een puntje voor de ranking :D wie weet kunnen ze stunten.
 
Go Ahead niet meer welkom in stadion Emmen na ongeregeldheden

http://www.nu.nl/voetbal/4082887/go-ahead-niet-meer-welkom-in-stadion-emmen-ongeregeldheden-.html

Toch wrang. Via de Fair-play in de voorronde terecht gekomen en door ongeregeldheden uit Emmen verbannen.

:unsure: Als ze doorgaan naar de volgende ronde moeten ze maar in de Kuip gaan spelen. Dan hebben ze toch nog Europees voetbal in Rotterdam. :rolleyes: En hooligans. :D
Tja zo fairspeel je toch aardig je gezicht, ik stel voor de volgende in Maastricht te spelen, das pas verplay.
Ben wel benieuwd, donderdag een leeg stadion, GAE heeft nog wel n kans!
 
Tja zo fairspeel je toch aardig je gezicht, ik stel voor de volgende in Maastricht te spelen, das pas verplay.
Ben wel benieuwd, donderdag een leeg stadion, GAE heeft nog wel n kans!

:clap: Twee hele slechte woordgrappen in 1 zin, ik moest er erg om lachen (geen sarcasme)
 
Go Ahead Eagles alweer na een paar minuten op achterstand tegen Ferencvaros. 1-0 in de 4e minuut.
 
Belachelijk dat Nederland de Eagles stuurt. Hadden ze gewoon moeten verbieden. Dit kost weer een berg punten.
 
Tsja....over kwaliteitsverschil gesproken. Maar GAE speelde nou ook niet alsof er veel op het spel stond. Geen lef. En dat terwijl ze moesten scoren.
 
Belachelijk dat Nederland de Eagles stuurt. Hadden ze gewoon moeten verbieden. Dit kost weer een berg punten.

Daar mogen we Twente voor bedanken. Als zij hun begroting gewoon op orde hadden, dan hadden zij kunnen spelen. Door hun weigering was GAE de eerstvolgende.
 
Daar mogen we Twente voor bedanken. Als zij hun begroting gewoon op orde hadden, dan hadden zij kunnen spelen. Door hun weigering was GAE de eerstvolgende.

Waarom? De KNVB had toch gewoon tegen de UEFA kunnen zeggen dat Nederland niemand stuurt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan