Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 22 september | Eindstand:1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Begrijp de discussie in de media (en soms op het forum) niet helemaal:

Het is toch niet zo dat PSV nu een paar wedstrijden minder speelt na een behoorlijke periode met goed voetbal? Dat we nu ineens in een dip zijn geschoten of sprake is van een vormcrisisje?

In mijn beleving is het voetbal al meer dan een jaar matig tot slecht, en daar zat een op het oog zeer korte opleving in, tijdens de aanloop naar CL en competitie; een periode waarin tegenstanders nog volop in voorbereiding waren. Met andere woorden: waren dat serieuze graadmeters?

Sangare wel of niet maakt niet veel uit, verwacht ik. Die was er het hele belabberde vorig seizoen ook al (een seizoen met slecht voetbal, een straatlengte achter Ajax en in januari eigenlijk over en uit).
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurd als sangare weer in het elftal staat, draait het dan weer als in augustus? Dat zou nog eens een mooie ontwikkeling zijn ook richting alle zeikerd op tv
Zou een hele mooie ontwikkeling zijn maar ook erg zorgwekkend dat we zo afhankelijk zijn van 1 speler.
 
Ik erger me dood dat hij al die vrije trappen opeist.
Remember Zahavi die hem een tijd terug wilde nemen?
Die stak op dat moment in een bloedvorm.
Hij wilde toen aanleggen maar die verrekte Max nam de bal.
Tegen GAE van hetzelfde. Gakpo staat achter de bal en die flutduitser eist de vrije trap op.
Gevolg keer op keer nul resultaat.

Bizar toch wel, want bij Augsburg kon Max best een aardige vrije trap nemen. En dat is in de Bundesliga. Het werd zelfs als promotie/hype materiaal gebruikt in zijn aankondigings filmpje.
 
Begrijp de discussie in de media (en soms op het forum) niet helemaal:

Het is toch niet zo dat PSV nu een paar wedstrijden minder speelt na een behoorlijke periode met goed voetbal? Dat we nu ineens in een dip zijn geschoten of sprake is van een vormcrisisje?

In mijn beleving is het voetbal al meer dan een jaar matig tot slecht, en daar zat een op het oog zeer korte opleving in, tijdens de aanloop naar CL en de competitie, in een periode dat ook tegenstanders nog volop in de voorbereiding zaten. Met andere woorden: dat waren toch nauwelijks serieuze graadmeters?

Sangare wel of niet maakt niet veel uit, verwacht ik. Die was er het hele belabberde vorig seizoen ook al (een seizoen met slecht voetbal, een straatlengte achter Ajax en in januari eigenlijk over en uit).
Juist die opleving (al dan niet serieuze graadmeters) deed iedereen opleven na het vorige seizoen. We lijken nu weer terug bij het vorige seizoen. Waarin PSV niet kan aanhaken bij Ajax of de EL-top.
Bizar toch wel, want bij Augsburg kon Max best een aardige vrije trap nemen. En dat is in de Bundesliga. Het werd zelfs als promotie/hype materiaal gebruikt in zijn aankondigings filmpje.
Bij PSV heeft hij dat ook al eerder laten zien. Nu is hij enorm uit vorm.
 
Heb het nog een paar keer bekeken en het valt me iedere keer weer mee dat-ie niet wordt afgekeurd voor het duwtje van Van Ginkel

Verwacht iedere keer bij het kijken eigenlijk alsnog een VAR-ingreep 🤗, dat had zo bij de wedstrijd en het PSV-gevoel van deze dagen gepast.

Wel fijn, die drie punten.
 
Ik kijk vooruit naar de volgende AD,TD en TS. Van het huidige gezelschap verwacht ik niets bijzonders meer. Jammer weer van de kapitaalinjecties, nu maar eerst de juiste directie en stafleden. Ik wacht nu gewoon weer op het excuus dat Ajax meer budget heeft terwijl de Brainportsamenwerking praktisch blanco cheques neerlegt om spelers als Götze en Ramalho te halen en potentiële parels als Madueke te laten bijtekenen.

Er is ook nog een verschil tussen 3 punten halen met verdedigend spel of matig spel of wat we tegen GAE deden; we doen maar wat en hopen dat het goedkomt.

Ik baalde al enorm van de transferperiode en de uitschakeling tegen Benfica, maar die afstraffing tegen Feyenoord heeft wel alle hoop op een kampioenschap weggevaagd. De zwaktes die we eigenlijk wel wisten komen nu tot uiting de laatste wedstrijden. Teren op de overwinningen tegen Ajax in campingvorm, Galatasaray of Midtjylland zit er niet meer in.
 
Ik kijk vooruit naar de volgende AD,TD en TS. Van het huidige gezelschap verwacht ik niets bijzonders meer. Jammer weer van de kapitaalinjecties, nu maar eerst de juiste directie en stafleden. Ik wacht nu gewoon weer op het excuus dat Ajax meer budget heeft terwijl de Brainportsamenwerking praktisch blanco cheques neerlegt om spelers als Götze en Ramalho te halen en potentiële parels als Madueke te laten bijtekenen.

Er is ook nog een verschil tussen 3 punten halen met verdedigend spel of matig spel of wat we tegen GAE deden; we doen maar wat en hopen dat het goedkomt.

Ik baalde al enorm van de transferperiode en de uitschakeling tegen Benfica, maar die afstraffing tegen Feyenoord heeft wel alle hoop op een kampioenschap weggevaagd. De zwaktes die we eigenlijk wel wisten komen nu tot uiting de laatste wedstrijden. Teren op de overwinningen tegen Ajax in campingvorm, Galatasaray of Midtjylland zit er niet meer in.
Precies zoals ik er ook in sta. En Gerbrands is een intelligente man en heel beschaafd, maar het mag wel wat harder en veeleisender. JdJ is PSV eigenlijk als stage-plek aan het gebruiken. Hoe lang gaat het duren voordat hij de ervaring en hardheid gaat hebben die nodig is voor een TD? En heeft hij in Brands wel een goede leermeester gehad, want die had dan wel een perfecte pokerface, maar van een team samenstellen had en heeft hij geen kaas gegeten. Vooralsnog lijkt JdJ hetzelfde te doen. Over Schmidt hoeven we het niet eens te hebben met zijn geCalimero...
 
Tja, wat is de periode waarmee wordt vergeleken?

De ‘periode-Faber’ was naar PSV maatstaven beneden alle peil. Overigens was de selectie op dat moment minder dan de huidige, maar dat terzijde.

Als dat je vergelijkingsperiode is heb je helemaal gelijk; dan gaat het een stuk beter, hebben we een stijgende lijn te pakken en ziet het PSV-leven er zonniger uit.
Inderdaad en het zou er ook nog moeten aan mankeren met de aankopen die je gedaan hebt .
Als je in de kleder zit is elke trede naar boven .............
 
proxy-image
;)
Ah, good old Cor van der Laak!

wat zou die van de fusie met TROS vinden?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan