Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 2 maart | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heb de beker nooit serieus genomen, maar het is natuurlijk wel de snelste route om nog op enigszins normaal niveau in Europa uit te komen.
Maar, vind jij dat we -realistisch gezien- iets in Europa te zoeken hebben? En zo ja, wat dan?
PSV voetbalt al jaren zo slecht, dat het enige wat er gebeurt is dat we op twee fronten tegelijk voor joker lopen.:confused:

Dus Europa is voor mij geen drijfveer. Dat gezegd hebbende, zit ik vanavond net als jij op de bank: "Retteketet AZ!"
 
Maar, vind jij dat we -realistisch gezien- iets in Europa te zoeken hebben? En zo ja, wat dan?
PSV voetbalt al jaren zo slecht, dat het enige wat er gebeurt is dat we op twee fronten tegelijk voor joker lopen.:confused:

Dus Europa is voor mij geen drijfveer. Dat gezegd hebbende, zit ik vanavond net als jij op de bank: "Retteketet AZ!"
We hebben in ieder geval helemaal niets te zoeken in de CL. Daar fungeren we als kanonnenvoer.

Met een andere coach hadden we in de Europe League met deze selectie nog wel tweede kunnen worden in die poule met Monaco en Sociedad. Dat is wel ongeveer ons niveau.

En ik denk dat iedereen hier zich zou schamen als PSV vanaf augustus maximaal op de Conference League kan richten....


Dan toch maar de EL.
Die overwinning van gisteren, en de Heeeele makkelijke loting in de beker kan ons nog wel eens blij maken, als we plek 2 alsnog weggeven....

En hup AZ.
 
We hebben in ieder geval helemaal niets te zoeken in de CL. Daar fungeren we als kanonnenvoer.

Met een andere coach hadden we in de Europe League met deze selectie nog wel tweede kunnen worden in die poule met Monaco en Sociedad. Dat is wel ongeveer ons niveau.

En ik denk dat iedereen hier zich zou schamen als PSV vanaf augustus maximaal op de Conference League kan richten....


Dan toch maar de EL.
Die overwinning van gisteren, en de Heeeele makkelijke loting in de beker kan ons nog wel eens blij maken, als we plek 2 alsnog weggeven....

En hup AZ.
Ik heb eigenlijk wel zin in een bekerfinale tegen Ajax, alhoewel ik het lastig vind om voor Ajax te zijn tegen AZ.
 
Schmidt staat bekend om het full gas voetbal. Iets wat bij psv niet lukt. Maar wisselt vaak wel van plannen. Denk aan opstelling, agressies en tactiek.

Vlgms speelt hij met psv toch anders dan bij o.a salzburg en leverkussen.

Daarnaast staat die momenteel 2de (2 ptn achterstand) en finale beker. Het spel is zeker niet mooi. Maar hij is, in mijn optiek, ook weer niet tactische onbekwaam.

Ik vind hem de afgelopen 2 seizoenen niet de tactisch sterkste coach. Maar ik heb ook weer niet het geval dat hij direct maar beter als assistent kan werken.

Ik wilde het wat nuanceren. Het spel is slecht maar de resultaten zijn nog wel oké. En waarschijnlijk als hoofdtrainer bij een volgende club kan het goed zijn dat het wel gaat draaien.
Ik denk hij gewoon niet het materiaal heeft om het voetbal te spelen wat hij wil, inclusief constant blessures. Dat eerste mag JDJ zich aanrekenen en dat 2e? Is het domme pech of de training te intensief?
 
Maar, vind jij dat we -realistisch gezien- iets in Europa te zoeken hebben? En zo ja, wat dan?
PSV voetbalt al jaren zo slecht, dat het enige wat er gebeurt is dat we op twee fronten tegelijk voor joker lopen.:confused:

Dus Europa is voor mij geen drijfveer. Dat gezegd hebbende, zit ik vanavond net als jij op de bank: "Retteketet AZ!"
Inderdaad, CL halen is alleen voor de centen een must, daarna fungeren we gewoon als kanonnenvoer. We hebben tegenwoordig in de EL al niks te zoeken.
Maar we hebben weer een maandje hoop als het nieuwe seizoen begint.
 
Inderdaad, CL halen is alleen voor de centen een must, daarna fungeren we gewoon als kanonnenvoer. We hebben tegenwoordig in de EL al niks te zoeken.
Maar we hebben weer een maandje hoop als het nieuwe seizoen begint.
Dat is waar, maar die centen zijn wel nodig om uiteindelijk wel 'ooit' weer europees te kunnen preseteren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan