Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
RUStigGeen grappen hier hè. Tis oorlog!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
RUStigGeen grappen hier hè. Tis oorlog!![]()
Nee, dat is pas tegen Ajax..Geen grappen hier hè. Tis oorlog!![]()
Voetbal is oorlog.Geen grappen hier hè. Tis oorlog!![]()
Gelukkig is de finale tegen AZ.Drommeltje die een bal mist die 3 minuten onderweg was, Sangare die getraumatiseerd en verward oogt en speelt, Zahavi die ouderwets ruk is en meer in de weg staat dan nuttig is, Vaccinius die geen haar beter is.. Tot zo ver de vaste droevigheid. Tegen ajaks ben je kansloos in de finale, beter vooraf al cancelen pff
En met een fatsoenlijke keeper hou je ook nog de 0.Als we nu gewoon een spits hadden die ook maar een beetje mee kon voetballen, win je hier gewoon met een doelpuntje of 4/5 verschil...
Maar nee, wij hebben 2 spitsen waarbij de ballen alle kanten opvliegen als ze al staan waar ze horen te staan
Dan nog is Vini beter..Als we nu gewoon een spits hadden die ook maar een beetje mee kon voetballen, win je hier gewoon met een doelpuntje of 4/5 verschil...
Maar nee, wij hebben 2 spitsen waarbij de ballen alle kanten opvliegen als ze al staan waar ze horen te staan
Heb m ff verbeterd.Dan nog is Vini minder slechtbeter..
Daar komt het uiteindelijk ook wel op neer..Heb m ff verbeterd.
Ik vraag me wel af op welke manier je tweede zin bedoeltIk vond t prima. Deze Mauro mag blijven.
Klopt enerzijds. Echter… je medespelers moeten ook je je kwaliteiten benutten. Mauro deed dat goed bij de 1-1, maar hoe vaak krijgt Zahavi een bal aangespeeld omringd door 3 verdedigers? Hoe vaak komt Madueke een bal tot 10 cm van hem af brengen? Vind ik bijna net zo ergerlijk.Als we nu gewoon een spits hadden die ook maar een beetje mee kon voetballen, win je hier gewoon met een doelpuntje of 4/5 verschil...
Zahavi is nooit in vorm geweest hahahaPrima pot. Zahavi is volledig uit vorm maar zijn invaller Vinicius kan er écht he-le-maal niks van. De combinatie Götze-Veerman is heel fijn, Mauro weer erg goed, positieve feedback ook voor de centrale verdediger Teze en Guti. Sangaré voetbalde arrogant, dat moet er snel uit.
Was een flauw grapje idd.Ik vraag me wel af op welke manier je tweede zin bedoelt![]()
Alweer?Was een flauw grapje idd.![]()
Maar wel liever op links. Een beetje linksback heeft op een gegeven moment wel door dat hij steeds naar z’n goede been draait. Verder eens. Revelatie. En eerlijk gezegd begon ik Mwene vlak voor zijn blessure ook te waarderen.Mauro wat een legend.
Nu komt wel het moeiijke deel: blijven presteren en de verwachtingen. Ipv een gelegenheidsback is hij nu de man in vorm, en zullen zijn tegenstanders beelden van hem krijgen. Geldt ook voor de linkerkant.Maar wel liever op links. Een beetje linksback heeft op een gegeven moment wel door dat hij steeds naar z’n goede been draait. Verder eens. Revelatie. En eerlijk gezegd begon ik Mwene vlak voor zijn blessure ook te waarderen.
Als Mauro afgelopen zomer gekocht was als back hadden we het een goede aankoop gevonden. Gewoon een goede linksback. Lang moge het durenMauro heeft balgevoel, is fel, kan prima tackelen en zoals tegen Sparta ook schieten. Zou niet weten wat een moderne back nog meer zou moeten hebben