Games & Game Consoles

Heb je 'm gepatched? Ik was er na anderhalve week klaar mee. Een bugje of glitch ok, maar dit spel is gewoon niet getest...

Ze hebben sinds die legendarisch slechte console release een aantal grote patches uitgebracht. Als het goed is, is het nu grotendeels bug free. Grotendeels, want dit type game heeft er nou eenmaal sowieso wel mee te maken dat er in een playthrough een bug in kruipt. Ik had in het begin even belachelijk slechte graphics op twee momenten en later dus 1 blauw scherm, maar verder gaat ie nu best ok. FPS is degelijk. Af en toe merk ik dat het niet helemaal soepel gaat in down town Night City, maar het is ook geen game breaker.

Het valt me dus alles mee, maar het kon natuurlijk alleen maar beter zijn dan het was. Wel jammer voor de PS4 bezitters: de nieuwe DLC (Phantom Liberty staat klaar voor 2023) kan tot nu toe op positieve geluiden rekenen, maar komt niet voor de PS4 uit. Die lijkt toch tekort te komen voor wat ze met Cyberpunk willen. PS5 komt ie wel op uit.
 
Ik heb Origins al tig x uitgespeeld en blijft geweldig, Valhalla geprobeerd en na half uur miste ik gewoon iets, het voelde niet goed en dr na nooit meer gedaan..
Het begint veelbelovend, maar m.i. is het te lang en daardoor wordt het gewoon saai. En ik had daardoor ook geen zin meer om de dlc inhoud te downloaden..

Maargoed. Het spel.is commercieel een succes dus zal het volgende deel wel meer van hetzelfde zijn. Origins heb ik niet gespeeld overigens. Nog niet..
 
Beste spel wat je dit winter kan spelen, 98,7% dat je het met mij eens bent als je aan begint

Dan behoor ik tot die 1,3% denk ik. Het is geen spel wat mij de volgende dag weer hyped maakt om te spelen. Voelt voor mij ook niet echt als een AC, dat gevoel wat ik bijvoorbeeld bij 2 en Unity wel had.
 
Dan behoor ik tot die 1,3% denk ik. Het is geen spel wat mij de volgende dag weer hyped maakt om te spelen. Voelt voor mij ook niet echt als een AC, dat gevoel wat ik bijvoorbeeld bij 2 en Unity wel had.

Neuh, dat AC gevoel is al een poosje weg. Al vind ik Origins wel de laatste waar het gevoel er nog een beetje was. Odyssey en Valhalla zijn gewoon fantasy hack and slash.
 
Heb me gisteravond trouwens weer prima vermaakt met een paar uurtjes Cyberpunk. Mocht ie een keer in de korting bak zitten, kun je het toch eens proberen.
 
Neuh, dat AC gevoel is al een poosje weg. Al vind ik Origins wel de laatste waar het gevoel er nog een beetje was. Odyssey en Valhalla zijn gewoon fantasy hack and slash.
Ze proberen er een open world rpg van te maken. Maar dan zonder de diepgang qua rpg zoals het veel betere The Witcher. De ac naam houden ze alleen aan omdat het dan beter verkoopt. Eigenlijk was Black Flag al het begin van het loslaten van het originele concept..
 
Beste spel wat je dit winter kan spelen, 98,7% dat je het met mij eens bent als je aan begint
Probleem wat ik altijd heb met games als Assassins Creed is dat ze altijd hetzelfde aanvoelen met een andere skin er overheen. De missies vind ik vaak ook erg repetitief. Far Cry idem

Hier heb ik nog een aantal games in mijn Steam Library staan die ik nog steeds echt een kans moet geven: The Witcher 3, Rise of the Tomb Raider, South Park: The Stick of Truth en Red Dead Redemption 2.
Maar in plaats daarvan blijf ik RuneScape spelen en heb ik de nieuwe Football Manager weer gekocht :maniac:

FM23 is een aanradertje trouwens. Nieuwe features zijn écht nice
 
Ben vorige week begonnen aan Return to Monkey Island, een leuke ouderwetse point-and-click adventure van de originele maker.
Wel een wat andere stijl van graphics maar de humor is nog steeds hetzelfde.
 
Heb het origineel (met diskettes) nog liggen hier voor de Amiga computer..

Nice.

Zit een review te kijken van Return to Monkey Island. Ik heb wel moeite met het door de nieuwe graphic stijl heen kijken. Voelt als mobile game graphics. Maar als ik dat Monkey Island deuntje dan weer hoor.. :grin:
 

Pohh, wat een graphics! Wel een spoiler voor als je van plan bent de game te gaan spelen.
Heel mooi. Raytracing begint een steeds duidelijker rol te spelen (zie reflecties in de natte straten en ruiten bv. ) en dat komt de realiteit ten goede. Of het daarmee een goede game wordt door is een tweede. Dat ligt aan andere zaken. 3D heeft flink wat progressie doorgemaakt sinds Hunter (eerste 3D game die ik speelde op de Amiga).

 
Heel mooi. Raytracing begint een steeds duidelijker rol te spelen (zie reflecties in de natte straten en ruiten bv. ) en dat komt de realiteit ten goede. Of het daarmee een goede game wordt door is een tweede. Dat ligt aan andere zaken. 3D heeft flink wat progressie doorgemaakt sinds Hunter (eerste 3D game die ik speelde op de Amiga).

3d anno 1991 3 frames per seconde 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan