Games & Game Consoles

Het nam heel misschien ietwat ongezonde vormen aan qua uurtjes slaap en brak op het werk staan maar Harry Potter is dat wel waard :cool:
Dus je zit jaren te wachten op de game om vervolgens twee weken lang jezelf de vernieling in te gamen en daarna te sippen van: "Kon ik de game nog maar eens voor het eerst beleven! :cry:"?

Gek :maniac:
 
Dus je zit jaren te wachten op de game om vervolgens twee weken lang jezelf de vernieling in te gamen en daarna te sippen van: "Kon ik de game nog maar eens voor het eerst beleven! :cry:"?

Gek :maniac:
Ik ga 'm over een tijdje weer overnieuw spelen, dit keer met een ander huis.

Ik heb zelf altijd dat wanneer ik een game een paar dagen niet speel dat ik dan helemaal uit het verhaal ben en de game ook niet meer opstart. Dus ergens ben ik wel blij dat het me 'is gelukt' om deze game uit te spelen want ik vond m fantastisch
 
Het nam heel misschien ietwat ongezonde vormen aan qua uurtjes slaap en brak op het werk staan maar Harry Potter is dat wel waard :cool:
Zolang je niet ineens met je toverstafje gaat swaffelen tegen het bureau van de baas is er niets aan de hand 😁
 
Ik heb nog een PS4 in het stof staan en jaren niet aan gamen gedaan. Misschien ga ik over een tijdje Hogwarts ook bestellen, maar het is te veel geld om ook nog een next gen console te kopen voor 1 spel.

Heb volgens mij nog nooit op een PS5 gespeeld.
Maar als ik dit soort filmpjes bekijk dan valt het grafische verschil me nauwelijks op? Kan ook dat mijn ogen achteruit gaan. Zie wel grote verschillen in laadtijden.

heb het zonder geluid bekeken en soms wat doorgespoeld
 
Ik heb nog een PS4 in het stof staan en jaren niet aan gamen gedaan. Misschien ga ik over een tijdje Hogwarts ook bestellen, maar het is te veel geld om ook nog een next gen console te kopen voor 1 spel.

Heb volgens mij nog nooit op een PS5 gespeeld.
Maar als ik dit soort filmpjes bekijk dan valt het grafische verschil me nauwelijks op? Kan ook dat mijn ogen achteruit gaan. Zie wel grote verschillen in laadtijden.

heb het zonder geluid bekeken en soms wat doorgespoeld
Youtube zorgt er ook voor dat beelden gecomprimeerd worden dus een vergelijking zo is niet helemaal goed. Eigenlijk zou je ze live naast elkaar moeten zien (op dezelfde TV’s) om ze echt te vergelijken.
 
Youtube zorgt er ook voor dat beelden gecomprimeerd worden dus een vergelijking zo is niet helemaal goed. Eigenlijk zou je ze live naast elkaar moeten zien (op dezelfde TV’s) om ze echt te vergelijken.
Dat denk ik ja.

En de Engine die ze gebruiken? Maar die zal bij deze vast anders zijn.

Ik vond het verschil tussen de PS3 en PS4 niet zo groot als tussen de PS2 en PS3. Tussen 4 en 5 zal weer wat kleiner zijn gok ik
 
Ja je moet wel goed blokken, anders wordt t hem niet :p

In welke house zit je?
Blokken ging wel maar ik liet hem te snel los om te counteren met R2. Ontging mij dat je met driehoek ook terugvuurt.

Heb Griffindor gekozen. Dacht laat ik het verhaal maar afspelen van lijn Harry Potter zodat ik de meeste kans maak om dingen te herkennen uit de boeken/films.
En hoe bevalt het?
Gisteren avondje gespeeld. Was wel leuk. Ben bij het mollen van een trol in hogsmead wat mij een stuk makkelijker afging dan de inleidende missie. Spel heel mooi gemaakt. Jammer genoeg kun je niet a la GTA random mensen neerknallen 😄
 
Gisteren avondje gespeeld. Was wel leuk. Ben bij het mollen van een trol in hogsmead wat mij een stuk makkelijker afging dan de inleidende missie. Spel heel mooi gemaakt. Jammer genoeg kun je niet a la GTA random mensen neerknallen 😄
Dit spel is natuurlijk ook voor een ander publiek gemaakt.
 
Totaal onbelangrijk maar toch ben ik enorm trots dat ik alle Gwent kaarten in de Witcher 3 heb verzameld gewonnen. Hiep hoi. Eindelijk kan ik verder met het eigenlijke spel..
 
Hm zou het door Corona en inflatie komen dat de PS5 nog steeds zo duur is, of zijn het gewoon kosten voor het apparaat?

Ik zie dat de PS5 al sinds november 2020 uit is in Europa? Dat is alweer 3 jaar geleden terwijl de console (disc edition) nog steeds 690 euro kost.
Dit is ongeveer het dubbele van wat de PS4 kostte toen die 3 jaar uit was?

Techniek gaat snel, vaak brengt Sony om de 6 jaar een nieuwe console uit, ziet er dit keer niet naar uit dat er over 3 jaar al een nieuw apparaat op de markt is?

Omdat ik jaren niet gegamed heb ga ik er denk ik niet in investeren maar het lijkt me wel heel gaaf omdat Hogwarts net uit is.
 
Hm zou het door Corona en inflatie komen dat de PS5 nog steeds zo duur is, of zijn het gewoon kosten voor het apparaat?

Ik zie dat de PS5 al sinds november 2020 uit is in Europa? Dat is alweer 3 jaar geleden terwijl de console (disc edition) nog steeds 690 euro kost.
Dit is ongeveer het dubbele van wat de PS4 kostte toen die 3 jaar uit was?

Techniek gaat snel, vaak brengt Sony om de 6 jaar een nieuwe console uit, ziet er dit keer niet naar uit dat er over 3 jaar al een nieuw apparaat op de markt is?

Omdat ik jaren niet gegamed heb ga ik er denk ik niet in investeren maar het lijkt me wel heel gaaf omdat Hogwarts net uit is.
Denk dat dat vooral komt doordat de vraag nog steeds groter is dan het aanbod.
 
Hm zou het door Corona en inflatie komen dat de PS5 nog steeds zo duur is, of zijn het gewoon kosten voor het apparaat?

Ik zie dat de PS5 al sinds november 2020 uit is in Europa? Dat is alweer 3 jaar geleden terwijl de console (disc edition) nog steeds 690 euro kost.
Dit is ongeveer het dubbele van wat de PS4 kostte toen die 3 jaar uit was?

Techniek gaat snel, vaak brengt Sony om de 6 jaar een nieuwe console uit, ziet er dit keer niet naar uit dat er over 3 jaar al een nieuw apparaat op de markt is?

Omdat ik jaren niet gegamed heb ga ik er denk ik niet in investeren maar het lijkt me wel heel gaaf omdat Hogwarts net uit is.
In het begin verkocht dat ding niet zo goed. Misschien is dat de reden van de hoge prijs?
 
Terug
Bovenaan Onderaan