Games & Game Consoles

Ik heb het dus een tijdje geprobeerd om met muis en keyboard te spelen maar kwam op een punt dat ik écht niet verder kon. Moet maar eens een keer een controller gaan aanschaffen, want het is wel écht een heel mooi en gaaf spel.
Mooi zeker. En moeilijk ook
 
Bump voor Aloy (Horizon Zero Dawn/forbidden west) voor de PS spelers die rdr2 de moeite waard vinden. :D

Zeg ik als mede skyrim (en ESO) liefhebber en Witcher3 completionist.
 
Good old Sierra games! Ik had ooit een hele cd vol met dat soort spellen: Space Quest, Police Quest, Leisure Suit Larry, Kings Quest, Hero’s Quest enzovoort. Nu lijkt het helemaal nergens meer op. Those were the days 😄
Vooral de eerste uit die series wat nog geen point and click was maar dat je commando's moest intikken. Take dit, look dat, enz. En als je het iets anders intikte dan het spel verwachtte, dan deed ie het mooi niet.
 
Good old Sierra games! Ik had ooit een hele cd vol met dat soort spellen: Space Quest, Police Quest, Leisure Suit Larry, Kings Quest, Hero’s Quest enzovoort. Nu lijkt het helemaal nergens meer op. Those were the days 😄
Die heb ik bijna allemaal gespeeld. Later had je nog de full motion videogame Phantasmagoria van Sierra. Een heel goor horror adventure game. Was toen onder studenten heel populair. Kort daarna heeft het echtpaar Williams het bedrijf verkocht. Half Life is onder de nieuwe Sierra uitgebracht toen..
 
Die heb ik bijna allemaal gespeeld. Later had je nog de full motion videogame Phantasmagoria van Sierra. Een heel goor horror adventure game. Was toen onder studenten heel populair. Kort daarna heeft het echtpaar Williams het bedrijf verkocht. Half Life is onder de nieuwe Sierra uitgebracht toen..
O ja, Phantasmagoria. Die heb ik ook nog gespeeld.
Heart of China was ook zo'n goeie game voor zijn tijd. Ook van Sierra volgens mij.

Als klein jochie trouwens Larry zitten spelen zonder echt de volwassenen grappen te snappen.
Oke, nu heb ik echt weer zin om de Police en Space Quest series te spelen. :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan