Galatasaray SK - PSV | Woensdag 28 juli | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Leuk om deze tactische analyse te zien over de heenwedstrijd. :geek:
Die is goed uitgebreid. En na het lezen van dit verhaal mogen er zeker credits naar Roger Schmidt.
 
Leg mij even uit waarom jij pas net voor half 10 reageert terwijl ik 2 uur daarvoor mijn fout had gecorrigeerd? Want eerlijk is eerlijk, ik had inderdaad word fout geschreven.
:unsure: Welke fout heb jij gecorrigeerd? :confused:

En dan kijk je ineens naar de naam van de thuisclub zoals die geschreven word bovenaan deze topic😱.... Laatst bewerkt: Vandaag om 19:48
 
Ohoh, er is alsnog iets fout gegaan 😂. Ik had eerst word geschreven, toen heb ik dat verbeterd naar wordt (dacht ik), maar is het origineel blijven staan. Excuses voor de verwarring!
images

:lmao: ;)
 

Leuk om deze tactische analyse te zien over de heenwedstrijd. :geek:
Leuke analyse inderdaad, kunnen we een keer onder de motorkap van onze Volkswagen kijken. Fijn om te zien dat er duidelijk progressie zit in de filosofie die Schmidt wil uitvoeren.
 

Leuk om deze tactische analyse te zien over de heenwedstrijd. :geek:
Je moet bijna een wetenschapper zijn om in het systeem van Schmidt te kunnen spelen. Ik snap wel goed waarom Schmidt het heeft over tactische betrouwbaarheid Mo. Die richt zijn ogen tijdens een bespreking naar de mooie vogels buiten als Schmidt bezig is met onopgeloste wiskundige problemen op het bord te krijten.
 

PSV moet twee tribunevakken sluiten na UEFA-straf​

link

Bij de eerstvolgende Europese thuiswedstrijd van PSV dienen twee tribunevakken in het Philips Stadion leeg te blijven. Dat heeft de tuchtcommissie van de UEFA bepaald naar aanleiding van de ongeregeldheden vorige week in de thuiswedstrijd tegen Galatasaray (5-1) in de tweede voorronde van de Champions League. PSV dient tevens een boete van 1500 euro te betalen.

De vakken G en H dienen gesloten te blijven bij het eerstvolgende duel in Europees verband. ,,Op die vakken ontstond kort voor de rust enige onrust na een doelpunt van Galatasaray”, legt algemeen directeur Toon Gerbrands uit. ,,Het is jammer dat er nu een heel vak de dupe wordt van enkele mensen die hun seizoenkaarten hebben doorverkocht. Tegen hen zullen wij optreden.”

Vak G en H is in de hoek van de West-tribune.

Plattegrond-Phillips-Stadion-500x330.jpg
 
Simons vond echt wel een fijne speler hoor! Was de perfecte opvolger van vogel. Kone was zo slecht nog niet, de rest was bagger
Koné was een geweldige voetballer, tot hij het shirt van PSV aantrok.
Simons was een stukje fijner dan Vogel. Vogel vond ik echt een drama. Ik begreep ook niet wat AC Milan toen in hem zag. Maar goed, dat is een andere topic.
 
Ik vond Kone ook wel een aardige speler, ondanks dat hij de nodige kansen miste. Vogel was onderdeel van het halve finale elftal en Simons was niet zo speciaal maar deed het door zijn arbeidsethos zeker niet verkeerd. Maar dan hebben we het over flink wat jaren geleden.
Kromkamp, past zeker niet in dat rijtje en verdiende geloof ik gigantisch veel geld door alleen maar op de bank of tribune te zitten? Vayronnen was bij Heerenveen een soort Schone denk ik maar flopte toen hij hier kwam.
 
Slecht nieuws. Babel zit op de bank morgen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan