Barendrechts
Supporter
Rama
Ramalho wel flink aangeslagen?Punten binnen, geen blessures, smetje: 2 x geel voor Bosc.
Ramalho wel flink aangeslagen?Punten binnen, geen blessures, smetje: 2 x geel voor Bosc.
Ik ben er nooit zo van om in juli al met complimenten te gaan strooien. Iets met een zwaluw en nog geen zomer. De selectie is nog niet op orde, de bank is te smal, ik mis nog een echte rechtsback, een goede LCV, een gifkikker op het middenveld en concurrent voor Zahavi.
Nou, de keeper oogt inderdaad onzeker.
Oké, een snelle dan:
Drommel: 5. Oogt onzeker. Had gewoon een 6 gepakt, maar zijn magische reflex bij de tegengoal was hilarisch.
Mwene: 5. Niet echt bijzonder, maar het overtuigde niet.
Ramalho: 8. Echt uitstekend. Moet het nog zien tegen echte tegenstanders, maar dit is zeer veelbelovend.
Boscagli: 4. Speelde al ietwat ongelukkig, maar dit was echt de domste rode kaart die ik ooit heb gezien. Allebei wel zwaar bestraft, maar hij geeft zelf twee keer de aanleiding. Laat hem lekker lopen joh.
Max: 6. Prima, niet bijzonder.
Sangaré: 6. Speelde eigenlijk wel goed, maar heeft twee of drie momenten echt de verkeerde keuzes gemaakt en daarmee gevaarlijk balverlies geleden.
Van Ginkel: 7. Gewoon prima en een goede goal.
Madueke: 7. Redelijk ongelukkig, maar wel enkele mooie acties en een belangrijke goal.
Götze: 6. Een aantal fraaie passes, maar zeker het eerste half uur niet helemaal scherp.
Gakpo: 6. Niet z'n niveau gehaald, een aantal vreemde keuzes, maar niet door de ondergrens gezakt.
Zahavi: 6. Stond op een eiland. Deed wel z'n best, maar de matige pot was hem niet aan te rekenen.
Goed resultaat, geen blessures, wel een oerdomme rode kaart. Ramalho mijn motm. Door en naar de volgende.
Een enkel doelpunt zelfs maar.Toch een wrange nasmaak, door die tegengoal en de kaarten van Olivier. Terwijl het natuurlijk een prima resultaat is, uit in Turkije is nooit makkelijk. En Gala kwam geloof ik maar net tekort voor de titwl vorig jaar.
Ergens misschien ook wel prima dat het niet makkelijk was. Dit team moet het ook hebben van werken en vechten voor elkaar.
Klopt als een zwerende vinger! uit winnen tegen Gala is gewoon een uitstekende prestatie. Paar zwakke punten in de selectie die beter kunnen een CLV,LB en een spits concurrent voor Zahavi. Corners blijft ook nog een zwak punt zowel aanvallend als verdedigend. Op naar Denemarken!Toch weer een heerlijke pot voetbal hoor. Dat gezeik van; ja maar gala was geen sodemieter waard! Ik kan er niks mee! Je speelt een vcl uitwedstrijd tegen de Nr 2 van Turkije en je wint hem nog ook, hoevaak hebben we die luxe gehad de afgelopen 10 jaar? Als je dan nog niet tevreden bent dan weet ik het ook niet meer. Die scheidsrechter was wel een flapdrol hoor, ja het zijn gele kaarten maar die overtredingen van gala in het begin waren benenbrekers en daar gaf hij niks voor, totaal uit het lood geslagen. Op naar de Denen nu! Ik heb er zin in!
CLV ben ik het niet mee eens, maar ik ben dan ook fan van Boscagli. Obispo heb ik tegen PAOK gezien en die vond ik die 2e helft ook echt goed spelen. LB ben ik het wel mee eens. Max laat teveel steken vallen. Ik zou nog een vervanger voor Rosario willen zien als 1-op-1 vervanger van Sangare. Als Mo vertrekt nog een fatsoenlijke nummer 10 als vervanger voor Gotze. Een Spits (die Berisha dan maar) en een RB als Dumfries vertrekt, want Mwene overtuigt mij ook nog niet en Teze blijf ik een RCV vinden. Verder weg met: Sadilek,Rigo,Bruma,Guti. Mauro had van mij ook wel weg gemogen, maar ja, die heeft net bijgetekend, dus dat zal wel niet.Klopt als een zwerende vinger! uit winnen tegen Gala is gewoon een uitstekende prestatie. Paar zwakke punten in de selectie die beter kunnen een CLV,LB en een spits concurrent voor Zahavi. Corners blijft ook nog een zwak punt zowel aanvallend als verdedigend. Op naar Denemarken!
O verrek en die Luckasssen moeten we ook nog ergens droppen....CLV ben ik het niet mee eens, maar ik ben dan ook fan van Boscagli. Obispo heb ik tegen PAOK gezien en die vond ik die 2e helft ook echt goed spelen. LB ben ik het wel mee eens. Max laat teveel steken vallen. Ik zou nog een vervanger voor Rosario willen zien als 1-op-1 vervanger van Sangare. Als Mo vertrekt nog een fatsoenlijke nummer 10 als vervanger voor Gotze. Een Spits (die Berisha dan maar) en een RB als Dumfries vertrekt, want Mwene overtuigt mij ook nog niet en Teze blijf ik een RCV vinden. Verder weg met: Sadilek,Rigo,Bruma,Guti. Mauro had van mij ook wel weg gemogen, maar ja, die heeft net bijgetekend, dus dat zal wel niet.
Ik vind witte kousen en een witte broek altijd mooi. Helemaal in het wit deed nu wat denken alsof Joël een engeltje speelde tijdens de kerstviering. Kan ook aan zijn onzekere blik liggen.Heb voor de verandering weinig Qritiek
Spel is leuk, er is vreugde en tempo, voelt alsof ze jaren met elkaar spelen en veel makkelijk lukt.
Enig nadeel is de uitshirtgatverdamme wat is die lelijk zeg, aan de andere kant de keeper in geheel wit is wel weer prachtig.
Zo een prima post en dan die laatste naam...Al met al knap. Had niet verwacht dat Gala zo opzij gezet zou worden. Veel goede dingen gezien. Maar ook veel zaken die me nog zorgen baren, als je echt verder wilt komen. De bank is kwalitatief echt te smal. Dat breekt je op, als je niet nog een paar goede investeringen doet. LCV, RB, CM en spits. Ofwel, Berisha (die gaat het worden) Aurier, die Mexicaan van 1.95 en Joey Veerman.
Denk wel dat hij in een rijtje Pröpper en van Ginkel past, maar niet voor meer dan 4 miljoen. Die gaat dus niet komen.Zo een prima post en dan die laatste naam...
Hehe. Ik wil het gewoon eens zien. Al heb ik er liever een gifkikker bij.Zo een prima post en dan die laatste naam...
En vd Ven voor de toekomstAl met al knap. Had niet verwacht dat Gala zo opzij gezet zou worden. Veel goede dingen gezien. Maar ook veel zaken die me nog zorgen baren, als je echt verder wilt komen. De bank is kwalitatief echt te smal. Dat breekt je op, als je niet nog een paar goede investeringen doet. LCV, RB, CM en spits. Ofwel, Berisha (die gaat het worden) Aurier, die Mexicaan van 1.95 en Joey Veerman.
Ja. Maar speelt gewoon nog bij Volendam. Zelfs geen bod van Heerenveen of AZ ofzo. Niks. Addertje?En vd Ven voor de toekomst