Galatasaray SK - PSV | Woensdag 28 juli | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Had Dirk Kuyt kunnen zeggen als ie ingeroosterd was voor vanavond
Dirk Kuyt heeft zijn gezicht wat teveel ingeroosterd de afgelopen maanden. :maniac:
Lijkt wel of hij incognito in een getuigenbeschermingsprogramma zit. :sneaky:
Niet te kennen tot je de dorpspastoor hoort praten. Dat is nog steeds onmiskenbaar. :horen:
 
Prima eerste helft. Niet te gek, zonder achteruit te lopen. Niks weggegeven. 2e helft van de 1e helft wat meer in het spel en meteen een goal. Gewoon zo doorgaan.

Jammer voor Teze, toch wel de revelatie van vorig seizoen, maar Ramalho bevalt me wel. Staat goed samen met Boscagli.

Vooralsnog Max de zwakke plek in de opstelling.
 
Basisspeler bij de kampioen van Oostenrijk, het team van het seizoen gehaald. Ik verwachtte wel wat van deze speler. Tot nu toe precies wat ik ervan hoop: opbouwend gewoon voldoende, verdedigend solide en straalt veel rust uit. De ervaren man die we achterin nodig hadden. Ik wil Teze niet afvallen, maar bij hem zag je het ''groene'' toch wel regelmatig. Bij Boscagli trouwens ook, maar die heeft als wapen zijn opbouwende/voetballende kwaliteiten. Je ziet bij laatstgenoemde ook meteen meer rust met zo'n ervaren jongen naast hem.
Die rust moet je ook wel hebben als Max weer niet verdedigt. Ik zou Oppegard daar wel willen zien.
 
Prima eerste helft. Niet te gek, zonder achteruit te lopen. Niks weggegeven. 2e helft van de 1e helft wat meer in het spel en meteen een goal. Gewoon zo doorgaan.

Jammer voor Teze, toch wel de revelatie van vorig seizoen, maar Ramalho bevalt me wel. Staat goed samen met Boscagli.

Vooralsnog Max de zwakke plek in de opstelling.

Ik weet het niet. Revelatie op zich wel, maar toch ook omdat we weinig fatsoenlijks op de positie van rechter CV hadden. Teze heeft het prima gedaan en maakte een allround indruk op mij, maar ik vond hem ook weer niet echt ergens in uitblinken, en het gebrek aan ervaring kwam zeker in de topwedstrijden toch wel vaak aan het licht. Zijn tweede seizoenshelft vond ik ook een stukje minder dan de eerste. Al met al nog (net) te licht voor het niveau dat PSV na wil streven. Ik denk dat Teze ook een stuk beter zou spelen met een ervaren man naast hem, maar het lullige is vaak dat als je moet kiezen welke CV van de twee betrekkelijke jonge spelers (hij en Boscagli) je vervangt, je toch uitkomt bij de speler die het minst ergens in uitblinkt, en dat is Teze. Boscagli heeft zijn voetballende vermogen als groot wapen. Teze is allround, maar niet het type allround dat overal bovengemiddeld goed in is. Ik denk dat Schmidt die overweging ook gemaakt heeft met het oog op het doorbreken van de PSV vloek in grote wedstrijden (lees: dat we die gewoon zelden tot nooit meer winnen). Maar goed, aan Teze de taak om zijn rug te rechten en te leren van Ramalho. Dan komt Teze zijn kans ook vanzelf wel weer. Hij is nog jong zat en volwaardig lid van de A-selectie. Dat heeft hij zelf afgedwongen, alleen is hij nu even geen basisspeler meer. Topsport is hard.
 
Ik weet het niet. Revelatie op zich wel, maar toch ook omdat we weinig fatsoenlijks op de positie van rechter CV hadden. Teze heeft het prima gedaan en maakte een allround indruk op mij, maar ik vond hem ook weer niet echt ergens in uitblinken, en het gebrek aan ervaring kwam zeker in de topwedstrijden toch wel vaak aan het licht. Zijn tweede seizoenshelft vond ik ook een stukje minder dan de eerste. Al met al nog (net) te licht voor het niveau dat PSV na wil streven. Ik denk dat Teze ook een stuk beter zou spelen met een ervaren man naast hem, maar het lullige is vaak dat als je moet kiezen welke CV van de twee betrekkelijke jonge spelers (hij en Boscagli) je vervangt, je toch uitkomt bij de speler die het minst ergens in uitblinkt, en dat is Teze. Boscagli heeft zijn voetballende vermogen als groot wapen. Teze is allround, maar niet het type allround dat overal bovengemiddeld goed in is. Ik denk dat Schmidt die overweging ook gemaakt heeft met het oog op het doorbreken van de PSV vloek in grote wedstrijden (lees: dat we die gewoon zelden tot nooit meer winnen). Maar goed, aan Teze de taak om zijn rug te rechten en te leren van Ramalho. Dan komt Teze zijn kans ook vanzelf wel weer. Hij is nog jong zat.
Gewoon 1e stand in als cv. Jongen staat voor de komende 5 jaar vast. Kan geen kant op 😈
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan