Fred Rutten

Reis is een gevoelig ventje en Rutten kan erg goed met hem over weg. Ik sta er niet van te kijken als dat jong zijn vorm hervind, mits zijn medische toestand dit toelaat uiteraard. Overigens wel leuk voor Fred dat diverse spelers als Aissati en Chanturia zich heel positief over hem uitlaten. Ik gun die man een mooie carrière, alleen niet bij PSV. :D

Fred heeft al vaak aangetoond uitstekend om te kunnen gaan met moeilijke jongens, wat dat betreft kan hij bij Vitesse zijn hart ophalen en ik denk ook dat Vitesse een goede aan hem heeft (maar goed, mijn mening is bekend, hij had bij PSV mogen blijven van mij, al moet ik daarbij zeggen dat ik destijds niet had verwacht dat Advocaat wilde komen).
 
Reis is een gevoelig ventje en Rutten kan erg goed met hem over weg. Ik sta er niet van te kijken als dat jong zijn vorm hervind, mits zijn medische toestand dit toelaat uiteraard. Overigens wel leuk voor Fred dat diverse spelers als Aissati en Chanturia zich heel positief over hem uitlaten. Ik gun die man een mooie carrière, alleen niet bij PSV. :D

Dat zeg je goed, mits zijn medische toestand dit toelaat. Vorig jaar is hij veel te vroeg begonnen, wie weet heeft hij meer kapot gemaakt dan wat anders.
 
En kun je nog wel een beetje op niveau komen met zulk blessureleed ? Op fc kruisband.nl zie ik wel wat antwoorden maar niet het antwoord.
 
Reis is een gevoelig ventje en Rutten kan erg goed met hem over weg. Ik sta er niet van te kijken als dat jong zijn vorm hervind, mits zijn medische toestand dit toelaat uiteraard. Overigens wel leuk voor Fred dat diverse spelers als Aissati en Chanturia zich heel positief over hem uitlaten. Ik gun die man een mooie carrière, alleen niet bij PSV. :D
Bij PSV was ook vrijwel elke speler positief over Fred...
 
Rutten behandelt ze goed.. te goed. De spelers vinden dat fijn, alleen daardoor krijgen ze geen winnaarsmentaliteit.

Of hij ze te goed behandelt weet ik niet. Ik las wel in de VI dat een verbod op tackles opgeheven was. Dat betekent dus dat dat er eerst wel was. Wat een waanzin, hoe kan je zo ooit een scherp en goed partijspel spelen?
 
Fred Rutten heeft nu al zijn stempel op Vitesse gezet. Vitesse staat met 3-4 voor... Alhoewel het winst is in een uitwedstrijd, en dat gebeurde bij PSV nooit, krijgen ze wel 3 tegengoals om de oren.
En dat zonder Isaksson en Manolev. Niet slecht.
 
Fred Rutten heeft nu al zijn stempel op Vitesse gezet. Vitesse staat met 3-4 voor... Alhoewel het winst is in een uitwedstrijd, en dat gebeurde bij PSV nooit, krijgen ze wel 3 tegengoals om de oren.
En dat zonder Isaksson en Manolev. Niet slecht.

Lol. Niet te hard van stapel lopen. Het is Lokomotiv Plovdiv maar. Daarbij is het zojuist 4-4 geworden.
 
Fred oogt nu hij geen druk van de topclub om zich heen heeft hangen, een stuk relaxder en zelfverzekerder. Is echt een subtop-coach en dat is niet per se een negatief iets.
 
Fred oogt nu hij geen druk van de topclub om zich heen heeft hangen, een stuk relaxder en zelfverzekerder. Is echt een subtop-coach en dat is niet per se een negatief iets.

So, jij trekt snel conclusies! Ik zie eerder een Fred die dezelfde trekjes vertoont dan bij PSV. Puntverlies goedpraten, wegstoppen. Maar daar kunnen we na 1 wedstrijd nog helemaal niks uit concluderen!
 
Fases... Leeftijd van de groep.... 30 minuten de bovenliggende partij.... positieve punten...

Gewoon hetzelfde.
 
So, jij trekt snel conclusies! Ik zie eerder een Fred die dezelfde trekjes vertoont dan bij PSV. Puntverlies goedpraten, wegstoppen. Maar daar kunnen we na 1 wedstrijd nog helemaal niks uit concluderen!

+1

Ik vond hem ook weer als vanouds. We waren beter, we hadden meer verdiend, lichtpuntjes gezien, etc. maar in de tussentijd 2 punten verloren tegen ADO.
 
+1

Ik vond hem ook weer als vanouds. We waren beter, we hadden meer verdiend, lichtpuntjes gezien, etc. maar in de tussentijd 2 punten verloren tegen ADO.

Ja hij zou de nederlaag tegen RKC nog goedpraten als hij nog coach van PSV zou zijn.
"De competitie is nog lang."
 
Oh, ik let dan ook niet per se op z'n uitspraken. De manier waarop hij voor de camera stond. Zo heb ik hem niet gezien bij PSV, zeker niet in het laatste jaar. Toen stond 'ie nerveus en onder hoogspanning, nu konden er wat lachjes vanaf en stond hij erg kalm voor de camera.
 
+1

Ik vond hem ook weer als vanouds. We waren beter, we hadden meer verdiend, lichtpuntjes gezien, etc. maar in de tussentijd 2 punten verloren tegen ADO.

Toch zag ik een ontspannen Fred Rutten die met een lach op zijn gezicht en zeer spraakzaam een uitleg gaf over de wedstrijd, weliswaar dezelfde uitleg als altijd maar het ging meer om zijn houding.
 
Oh, ik let dan ook niet per se op z'n uitspraken. De manier waarop hij voor de camera stond. Zo heb ik hem niet gezien bij PSV, zeker niet in het laatste jaar. Toen stond 'ie nerveus en onder hoogspanning, nu konden er wat lachjes vanaf en stond hij erg kalm voor de camera.

Was hij nu wel te verstaan ?
 
Ik denk dat Fred het dit seizoen bijzonder moeilijk gaat krijgen. Heeft gewoon een matig team, met of zonder Janssen erbij. Als je een beetje kijkt zie je gewoon weer dezelfde patronen bij Rutten. Alle geluk van de wereld dat Zwolle die penalty er niet inschiet, anders gewoon weer puntverlies.
 
Terug
Bovenaan Onderaan